• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33140000-3 «Медичні матеріали»

Завершена

367 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 835.00 UAH
Період оскарження: 21.02.2018 15:31 - 04.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ec4e6b0178fa4418bcf700a103bb6ebf
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-21-001182-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Івано-Франківській обласні дитячній клінічній лікарні ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2158412, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-21-001182-b 21.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: №п/п Найменування або еквівалент Од. виміру кількість 1 Рукавички хірургічні латексні стерильні з пудрою Р6,5 пар 400 2 Рукавички хірургічні латексні стерильні з пудрою Р7.0 пар 1100 3 Рукавички хірургічні латексні стерильні з пудрою Р 7.5 пар 1000 4 Рукавички хірургічні латексні стерильні з пудрою Р8.0 пар 1100 5 Рукавички хірургічні латексні стерильні подвійні пар 50 6 Бинт 7х14 марлевий медичний нестерильний шт 7000 7 Бинт 5х15 марлевий медичний нестерильний шт 4900 8 Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна 100г зіз-заг шт 3000 9 Бинт гіпсовий медичний 270х20см шт 400 10 Бинт гіпсовий медичний 270х15см шт 1400 11 Бинт гіпсовий медичний 270х10см шт 600 12 Відріз марлевий медичний нестерильний 500х90см шт 300 13 Одноразова система для переливання інфузійних розчинів шт 5400 14 Системи ПР з регулятором швидкості потоку шт 50 15 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів без ДЕГФ шт 700 16 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 5,0 ml шт 48000 17 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 2,0 ml шт 40000 18 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 1,0 ml шт 1000 19 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 10,0 ml шт 1000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Одноразова система для переливання інфузійних розчинів шт 5400 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт 700 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 5,0 ml шт 48000 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 2,0 ml шт 40000 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 1,0 ml шт 1000 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 10,0 ml шт 1000 , згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2158412, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-21-001182-b шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: Одноразова система для переливання інфузійних розчинів шт 5400 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт 700 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 5,0 ml шт 48000 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 2,0 ml шт 40000 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 1,0 ml шт 1000 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 10,0 ml шт 1000 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу № 1_ від 23.02.2018р.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.02.2018 14:07
Підтвердження вирішення: На вашу вимогу за№ 1 від 23.02.2018р. року про внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне: Згідно вказаної вимоги , Вами чітко вказано можливість поставки конкретних позицій закупівлі за номером на Веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-02-21-001182-b , а саме: Одноразова система для переливання інфузійних розчинів шт 5400 Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів шт 700 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 5,0 ml шт 48000 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 2,0 ml шт 40000 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 1,0 ml шт 1000 Шприц інєкційний одноразового використання, 3-х компонентний з голкою 10,0 ml шт 1000. Фабула сформованої Вами вимоги полягає у внесенні змін до тендерної документації,шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації, мотивуючи вказане максимальною ефективністю,економією та конкуренцією. Замовник при здійсненні закупівель,керується принципами здійснення закупівель, відповідно ст. з Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.» При цьому Ваша вимога з вказанням конкретних позицій,за якими Ви маєте можливість здійснити поставку та виокремлення їх в окремий предмет закупівлі,є прямим порушенням ст..З ст. З Закону України «Про публічні закупівлі»,оскільки виокремлення позицій відбуватиметься під конкретного учасника закупівель, тобто ПАТ «Гемопласт». Стосовно наведених аргументів, відображених у посиланнях на частину 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».а саме:тендерна документація не повинна містити вимог,що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та цитати Вашого звернення «Тобто чинне Законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги» повідомляємо наступне: Вказана Вами стаття Закону України «Про публічні закупівлі» стосується Тендерної документації та вимог,які стосуються інформації,яку може містити тендерна документація. При складанні тендерної документації,замовником дотримано вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,з метою недискримінації учасників в частині технічної специфікації не повинно міститись посилань на конкретну торговельну марку чи фірму,патент,конструкцію або тип предмета закупівлі.джерело його походження або виробника.У разі якщо таке посилання є необхідним,воно повинно бути обгрунтованим,а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Замовником в повному об’ємі дотримана вимога статті,в тендерній документації відображено наступне: « *Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». «Товари наведені в таблиці, можуть бути замінені на аналогічні товари («еквівалент», які в повній мірі відповідають товарам з медико-технічних вимог. Учасник повинен надати порівняльну таблицю в довільній формі. У разі відсутності таких підтверджуючих документів запропонований як еквівалент, товар оцінюватись не буде.» Таким чином,вказана Вами стаття встановлює вимоги до складання тендерної документації,а не визнає порядок визначення предмету закупівлі . Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457. за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого - десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010. затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457. із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем .поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином Замовник має право, а не обов'язок щодо поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти). Стосовно відображеного Вами поняття найнижчої цінової пропозиції з Вашого боку,а саме ПАТ «Гемопласт», є прямою дискримінаційною ознакою по відношенню до інших учасників закупівлі та вказана теза,має наперед встановлене значення стосовно Вашої цінової пропозиції. Разом з тим, наголошуємо що найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону за результатами електронного аукціону. Виокремлення продукції вказаної Вами, як виробником, тобто під конкретного виробника, суперечитиме принципам здійснення державних закупівель у відповідності до ст..З Закону України «Про публічні закупівлі». На основі вищевикладеного,враховуючі наведені дані Вашу вимогу відхилено. Разом з тим, тендерний комітет Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні розгляне всі пропозиції TOB «Гемопласт» в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних виробів медичного призначення.