-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (паливні брикети)
Завершена
473 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 738.50 UAH
мін. крок: 1% або 4 738.50 UAH
Період оскарження:
25.07.2023 19:19 - 30.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
acce8cfcdabe4116943fd245a8a2d121
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-012646-a.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- 0. Скарга_012646.pdf 09.08.2023 21:18
- 1. ДСТУ 83582015 _Брикети та гранули паливні з деревинної сировини_..pdf 09.08.2023 21:18
- 0. Додаткові пояснення_012595.pdf 16.08.2023 09:01
- 0. Додаткові пояснення_012646.pdf 16.08.2023 09:19
- рішення від 11.08.2023 № 12579.pdf 11.08.2023 16:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2023 № 13041.pdf 21.08.2023 11:45
- рішення від 18.08.2023 № 13041.pdf 23.08.2023 13:19
- лист випробування.jpg 15.08.2023 22:31
- інформація по скарзі UA-2023-07-25-012646-a ост.pdf 15.08.2023 22:31
- щодо визначення лаб. досліджень.pdf 15.08.2023 22:33
- протокол випробування.PDF 15.08.2023 22:33
- інформація по скарзі UA-2023-07-25-012646-a ост.docx 15.08.2023 22:33
- інформація по скарзі UA-2023-07-25-012646-a ост.pdf.asice 15.08.2023 23:33
- інформація по скарзі UA-2023-07-25-012646-a ост_Validation_Report.pdf 15.08.2023 23:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2023 21:21
Дата розгляду скарги:
18.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2023 16:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.08.2023 13:20
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги Замовника
Номер:
dc1de3f115034acdb4d8742143c55f9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-012646-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Згідно Додатку 3 Замовник вимагає надати документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що видана не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пунктом 29 встановлено: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії ПОЛОЖЕННЯ ПУНКТІВ 1 І 2 ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ. Тому Вимагаємо видалити вимогу про надання документу який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2023 00:02
Вирішення:
Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що у складі пропозиції учасник надає документ, який підтверджує ціну за одиницю товару, що є предметом закупівлі (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що виданий що виданий не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. Необхідність встановлення вказаної вимоги тендерної документації обумовлена бажанням Замовника уникнути спотворення добросовісної конкуренції потенційними учасниками процедури закупівлі, штучного завищення чи то завищення цін порівняно з середньоринковими і як наслідок або укладення договору про закупівлю за цінами, які або будуть критично нижчими за середньоринкові, а тому належне виконання такого договору буде ставитись під загрозу через небажання постачальника нести збитки від своєї діяльності із постачання товару, що є предметом закупівлі, підвищення ціни за одиницю товару зі зменшенням його обсягів, або укладення договору про закупівлю за завищеними цінами, що не відповідають середньоринковим, що в підсумку може спричинити збитки для бюджету Замовника.
Крім того, ст.16 Закону встановлено кваліфікаційні критерії до учасників, серед яких є 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, вимога Додатку 3 до тендерної документації ніяким чином не відноситься до ст. 16 Закону та висувається Замовником в якості іншої додаткової вимоги, що передбачено ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". Враховуючи вищенаведене, вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено