• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (паливні брикети)

Завершена

473 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 738.50 UAH
Період оскарження: 25.07.2023 19:16 - 30.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: 61583c11e0cc45eeb9ceddbadf2fe2ed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-25-012595-a.c4
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Дата розгляду скарги: 23.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.08.2023 16:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.08.2023 12:00
Автор: НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ, Сергій +380970335566 nekrasovss@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: c85914265ac34bf5b25134e79d29e55e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-25-012595-a.c3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! У відповідності до вимог ТД Вміст дрібних частинок розміром менше ніж 15 мм, не менше 8%. ФОП Мерзлікін М.М. подає протокол випробувань в якому данний параметр визначено за методикою ДСТУ EN 15149-1:2013 в якому зазначено, що мінімальна кількість брикету має складати 8 літрів, але в наданому протоколі випробувань кількість наданого на дослідження зразка складає 3 кг, що значно менше вимог стандарту. Відповідно немає підтвердженя достовірності визначення вмісту дрібних частинок.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! на даному етапі закупівлі вимоги розглядаються Замовником у порядку, встановленому п.46 Особливостей, а саме: відповідно до п.46 Особливостей - у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Враховуючи вищенаведене, ваша вимога стосовно пропозиції учасника-переможця не розглядається Замовником та відхиляється як недійсна
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця.

Номер: f8a45109481c48838914306bcf5f9ba5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-25-012595-a.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця.
Вимога:
Шановний Замовнику! У відповідності до вимог ТД Товар повинен бути виготовлений з дотриманням законодавства України, вимог та норм ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» та інших діючих державних стандартів, технічних умов, інших нормативно-технічних документів, які затверджено у встановленому порядку. ФОП Мерзлікін М.М. подає протокол випробувань в якому Товщина і ширина паливних брикетів визначена за методикою ДСТУ EN ISO 13385-1:2018, що є стандартом на штангенциркулі і вказаний нормативний документ не містить жодної методики, щодо визначення розмірів паливних брикетів, чи взагалі будь яких предметів. Відповідно відсутнє підтвердження відповідності розмірів паливних брикетів вимогам ДСТУ 8358.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! на даному етапі закупівлі вимоги розглядаються Замовником у порядку, встановленому п.46 Особливостей, а саме: відповідно до п.46 Особливостей - у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Враховуючи вищенаведене, ваша вимога стосовно пропозиції учасника-переможця не розглядається Замовником та відхиляється як недійсна
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 61c76cf3c1ce4b0caccfa51d95de462d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-25-012595-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Згідно Додатку 3 Замовник вимагає надати документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що видана не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пунктом 29 встановлено: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії ПОЛОЖЕННЯ ПУНКТІВ 1 І 2 ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 16 ЗАКОНУ ЗАМОВНИКОМ НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ. Тому Вимагаємо видалити вимогу про надання документу який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Додатком 3 до тендерної документації встановлено, що у складі пропозиції учасник надає документ, який підтверджує ціну за одиницю товару, що є предметом закупівлі (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що виданий що виданий не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. Необхідність встановлення вказаної вимоги тендерної документації обумовлена бажанням Замовника уникнути спотворення добросовісної конкуренції потенційними учасниками процедури закупівлі, штучного завищення чи то завищення цін порівняно з середньоринковими і як наслідок або укладення договору про закупівлю за цінами, які або будуть критично нижчими за середньоринкові, а тому належне виконання такого договору буде ставитись під загрозу через небажання постачальника нести збитки від своєї діяльності із постачання товару, що є предметом закупівлі, підвищення ціни за одиницю товару зі зменшенням його обсягів, або укладення договору про закупівлю за завищеними цінами, що не відповідають середньоринковим, що в підсумку може спричинити збитки для бюджету Замовника. Крім того, ст.16 Закону встановлено кваліфікаційні критерії до учасників, серед яких є 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, вимога Додатку 3 до тендерної документації ніяким чином не відноситься до ст. 16 Закону та висувається Замовником в якості іншої додаткової вимоги, що передбачено ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". Враховуючи вищенаведене, вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено