-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пісок будівельний, щебінь
Торги не відбулися
115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2023 18:33 - 27.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга , на рішення Замовника про визнання переможцем КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця»
Номер:
b5da2e88bbbd4634853cbc2d94a1f129
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-012534-a.c3
Назва:
Скарга , на рішення Замовника про визнання переможцем КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця»
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, на рішення
Замовника про визнання переможцем КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця», оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09 2023 року.
Сергіївською селищною радою Білгород-Дністровського району Одеської області (далі – Замовник) проводиться процедура відкритих торгів UA-2023-07-25-012534-a «Пісок будівельний, щебінь ДК 021:2015-14210000-6 «Гравій,пісок, щебінь і наповнювачі».
Товариством з обмеженою відповідальністю «МИКИТІВСЬКИЙ ГРАНІТ» (далі – Скаржник) подало тендерну пропозицію на Закупівлю «Пісок будівельний, щебінь ДК 021:2015-14210000-6 «Гравій,пісок, щебінь і наповнювачі».
Пропозиції по означеній закупівлі подали наступні учасники: КП Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця», ТОВ «Микитівський граніт» (Скаржник) .
Після розкриття тендерних пропозицій, Замовником визначено переможця закупівлі КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця» згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09 2023 року.
Скаржник не погоджується з таким рішенням, оскільки надана пропозиція переможця закупівлі КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця» не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації Технічна специфікація з наступних підстав:
1. В оголошеному тендері на закупівлю у додатку 2 до ТД в пункті 3 прописана вимога, Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (назва виробника, країна-виробник, розміри, пакування тощо) із вказанням точних технічних характеристик за параметрами визначеними в таблиці. Однак переможець КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця» у своїй тендерній пропозиції не надав заповнену таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (назва виробника, країна-виробник, розміри, пакування тощо) та не вказав точних технічних характеристик за параметрами визначеними в таблиці. Тому незрозуміло, товар якого виробника пропонує до постачання учасник, та точні технічні характеристики товару, які вимагалися в тендерній документації. - В оголошеному тендері на закупівлю у додатку 2 до ТД в пункті 4 прописана вимога: Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності на товар та/ або паспорт якості, але По позиції 1 пісок будівельний, який виготовляється згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95, КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця» було надано лише паспорт радіаційної якості сировини, який не вимагався, і в якому не прописані, оскільки їх не може тут бути, точні характеристики піску.
На підставі викладеного вважаємо, що Переможець не надав пропозицію на постачання піску будівельного, оскільки в наданих документах немає підтвердження відповідності умовам тендерної документації стосовно додатку 2. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця», вважає його протиправним та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанові КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тому законні інтереси Скаржника, як учасника процедури закупівлі можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання переможцем КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця»
Виходячи з вище викладеного вважаємо, що переможець не виконав умови тендерної документації, а замовник прийняв рішення щодо визначення Переможця порушивши закон про закупівлі та Постанову КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1) Прийняти скаргу до розгляду;
2) Зобов’язати Комунальне підприємство «Курорт-Сервіс» Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця»
Додаток :
1. Додаток 2 Технічна специфікація Пісок, щебінь НОВА РЕДАКЦІЯ (1)
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 12.09.2023 12:45
- додаток 2 12.09.2023 12:45
- Скарга. PDF 12.09.2023 12:45
- рішення від 14.09.2023 № 14676.pdf 14.09.2023 13:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2023 № 15027.pdf 21.09.2023 14:14
- рішення від 20.09.2023 № 15027.pdf 25.09.2023 10:39
- Відповідь на скаргу.pdf 18.09.2023 09:55
- Протокол скасування рішення.pdf 02.10.2023 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2023 13:23
Дата розгляду скарги:
20.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.09.2023 13:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2023 10:39
Дата виконання рішення Замовником:
02.10.2023 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ № 15027-р/пк-пз від 20.09.2023, рішення від 09.09.2023 року про визначення колективного підприємства "Білгород-Дністровська підрядно - спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця" переможцем процедури закупівлі скасовано.
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця.
Номер:
52c59d07aa2c4c2fb221d824bf9269dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-012534-a.c2
Назва:
Неправомірне визнання переможця.
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що згідно додатку 2 технічної специфікації Товар, який пропонується до постачання, повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену таблицю відповідності запропонованого товару технічним, кількісним та якісним вимогам із зазначенням повної інформації про товар (назва виробника, країна-виробник, розміри, пакування тощо) із вказанням точних технічних характеристик за параметрами визначеними в таблиці. Цього учасником КП Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця не було зроблено. Тому незрозуміло, товар якого виробника пропонує до постачання учасник, та точні технічні характеристики товару, які вимагалися в тендерній документації. Крім цього для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності на товар та/ або паспорт якості. По позиції 1 пісок будівельний, який виготовляється згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95 учасником було надано лише паспорт радіаційної якості сировини, який не вимагався, і в якому не прописані, оскільки їх не може тут бути, точні технічні характеристики піску.
Тому, згідно ст.31.Закону України про Закупівлю та п.44 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування тендерна пропозиція учасника має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації. Тому, просимо відхилити Ваше рішення про визнання переможцем торгів КП «Білгород-Дністровська підрядно-спеціалізована госпрозрахункова ремонтно-будівельна дільниця», та розглянути наступну тендерну пропозицію. В іншому випадку змушені будемо звернутися до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2023 11:06
Вирішення:
Шановний учасник! Чинним законодавством не передбачено скасування рішення уповноваженої особи самою уповноваженою особою без рішення АМКУ або контролюючого органу. Тому рішення про скаргу за вашим розсудом та згідно законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
280246cbe6864322a89f4264c9f5a8db
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-012534-a.b1
Назва:
порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, на умови тендерної документації
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) від 25.12.2015
№ 922-VІІІ (із змінами та доповненнями), ТОВ «Микитівський граніт» звертається зі скаргою щодо умов тендерної документації, яка містить дискримінаційні вимоги та такі, що порушують вільну конкуренцію та наші права на участь у закупівлі. Відповідно до оголошення № UA-2023-07-25-012534-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель від 25.07.2023 року, Замовником – Комунальне підприємство «Курорт-Сервіс» Сергіївської селищної ради Білгород-Дністровського району Одеської області, було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару: «Пісок будівельний, щебінь
ДК 021:2015 - 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі»
Оскарження умов закупівлі до 30 липня 2023 року 00.00 год.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 2 серпня 2023 року 00.00 год. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи від
25.07.2023р. (надалі - Документація), вважаємо, що її умови порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та право ТОВ «Микитівський граніт» на участь у цих відкритих торгах.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити
вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації, порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників.
ОБГРУНТУВАННЯ пункт 1. В Додатку №2 до тендерної документації «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, зазначених в технічній специфікації» прописані вимоги, які нічим не обґрунтовані, а саме: Вимога до товару щебінь: Замовник зазначає, що товар, який закуповується, а саме щебінь, має відповідати ДСТУ Б В.2.7-75-98, згідно якого виробляється щебінь фракції 5-20. Однак, прописує вимоги: а) Насипна щільність (т/м3),не більше: 1,44. Даною вимогою Замовник обмежує участь учасників у даній закупівлі, адже вимогою нормативного (НД) ДСТУ Б В.2.7-75-98, на який посилається Замовник передбачено більше 1100 до 1550 (дивитись п.3.2 ДСТУ Б.В. 2.7.-74-98*, таблиця 1). Формально Учасник, який запропонує до постачання товар з насипною щільністю 1,45 т/м3 буде відхилено. 26.07.2023 року Замовнику через майданчик було задано питання стосовно цієї позиції, однак на період подачі скарги відповідь не отримано. Тому: ПРОСИМО: зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність
шляхом внесення відповідних змін та виключити дискримінаційну вимогу, щодо Насипної щільності (т/м3),не більше: 1,44, як таку, що суперечить Частині 4 статті 22 Закону. По можливості прописати вимогу нормативного документу(НД) ДСТУ Б В.2.7-75-98, а саме більше 1100 до 1550.
б) вміст зерен пластинчастої та голчастої форми, %, не більше: 7,5
Даною вимогою Замовник обмежує участь учасників у даній закупівлі, адже вимогою п.4.3.2 нормативного (НД) ДСТУ Б В.2.7-75-98, на який посилається Замовник передбачено: п.4.3.2 КРЗ залежно від вмісту зерен пластинчастої (лещадної) та голчастої форми поділяють на чотири групи, які мають відповідати зазначеним у таблиці 6 ДСТУ Б В.2.7-74. , (дивитись табл..6) тобто вимоги не більше 7,5% в ньому не прописана, тому не зрозуміло на що посилається замовник, прописуючи дану вимогу? Якщо йому необхідна окатана форма зерен, то вміст зерен пластинчастої та голчастої форми згідно табл. 6 має бути до 10 включно, а аж ніяк не більше: 7,5. Тому ПРОСИМО: зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність
шляхом внесення відповідних змін та виключити дискримінаційну вимогу, щодо вміст зерен пластинчастої та голчастої форми, %, не більше: 7,5, як таку, що суперечить Частині 4 статті 22 Закону. По можливості прописати вимогу нормативного документу(НД) ДСТУ Б В.2.7-75-98, а саме не більше 35%. в) Марка за морозостійкістю, не менше: 400
в пункті 4.6.2 ДСТУ Б В.2.7-75-98 вказано, що КРЗ за морозостійкістю підрозділяють на марки відповідно до таблиці 9 * ДСТУ Б В.2.7-74, за винятком марки F10. З цієї таблиці видно, що морозостійкість F400, яка прописується Замовником, не виділена в окрему групу, а разом з F300 належать до однієї групи по морозостійкості:дуже високої, тому Замовник на період подачі скарги не дав аргументованого пояснення, чому він прописав вимогу «не менше F400». Тому, ПРОСИМО: зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність шляхом внесення відповідних змін та виключити дискримінаційну вимогу, щодо морозостійкість F400, як таку, що суперечить Частині 4 статті 22 Закону. По можливості виходячи з класифікації морозостійкості, Скаржник вимагає прописати вимогу: «не менше F300», так як вона включає в себе дві марки: F300 та F400, які відносяться в той же час до однієї групи: дуже висока. Дана вимога не суперечить Частині 4 статті 22 Закону.
*-Примітка: ДСТУ Б.В. 2.7.-74-98- нормативний документ, на який посилається ДСТУ Б В.2.7-75-98 (файл «ДСТУ Б В.2.7-75-98» п.2. абз.5 стор.3)
Пункт 2 В Додатку №2 до тендерної документації «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, зазначених в технічній специфікації» прописані вимоги щодо ДСТУ за яким виготовляється пісок будівельний. Замовником помилково вказаний ДСТУ Б В.2.7-29-95. Правильно має бути ДСТУ Б В.2.7-32-95.(додаток додається)
Тому, Просимо: зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність шляхом внесення відповідних змін та прописати в додатку 2 до тендерної документації по позиції 1 пісок будівельний:ьп Відповідність ДСТУ Б В.2.7-32-95.
Пункт 3
В тендерній документації: розділ 1, пункт 4.3 прописане Місце поставки: за адресою замовника - Одеська область, місто Білгород-Дністровський, селище міського типу Сергіївка, ВУЛИЦЯ ЛІСНА, будинок 29. Тобто, фактично вказано два місця поставки: місто Білгород-Дністровський, та селище міського типу Сергіївка. Замовнику було надіслано запит через тендерний майданчик, однак на період подачі Скарги, відповіді не було. Тому, просимо: зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність шляхом надання інформації по місцю доставки.
ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Враховуючи все вищенаведене, вважаємо, що тендерна документація містить ряд недоліків, та незаконних і дискримінаційних умов, які підлягають виключенню. Тендерна документація Замовника для здійснення закупівлі товару «Пісок будівельний, щебінь ДК 021:2015 - 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» складена з порушенням принципів здійснення закупівлі, закріплених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, чим порушено наші права та інтереси. Враховуючи вищезазначене та керуючись ст.ст. 3,5,18 Закону України «Про публічні
закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги, що зазначені вище, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України. Додатки: - ДСТУ Б.В. 2.7.-75-98 - ДСТУ Б.В. 2.7.-74-98 - Додаток 2 Технічна специфікація Пісок, щебінь - ДСТУ Б В.2.7-32-95
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ Б.В. 2.7.-75-98 28.07.2023 15:48
- скарга 28.07.2023 15:48
- Додаток 2 Технічна специфікація Пісок, щебінь 28.07.2023 15:48
- скарга 28.07.2023 15:48
- ДСТУ Б.В. 2.7.-74-98 28.07.2023 15:48
- ДСТУ Б В.2.7-32-95 30.07.2023 19:15
- Рішення від 01.08.2023 № 11788.pdf 01.08.2023 20:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2023 № 12672.pdf 15.08.2023 16:49
- Рішення від 14.08.2023 № 12672.pdf 17.08.2023 15:44
- пояснення до АМКУ.pdf 03.08.2023 14:46
- пояснення до АМКУ.docx 03.08.2023 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2023 16:19
Дата розгляду скарги:
14.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2023 20:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.08.2023 15:47
Дата виконання рішення Замовником:
25.08.2023 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
До АМКУ до рішення № 12672-р/пк-пз від 14.08.2023 року. Рішенням уповноваженої особі № 25/08 від 25.08.2023 року, внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі "Пісок будівельний, щебень, оголошення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-07-25-012534-a, усунені порушення, зазначені у мотивувальный частины цього рішення.