-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Заміна віконних блоків у багатоквартирному будинку
Заміна віконних блоків у багатоквартирному будинку
Завершена
145 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 800.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2018 11:47 - 22.02.2018 11:52
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
2abfb1fd131345f39b0f828fac639ae6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000670-c.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ОСББ "МИРА" 105 було проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-000670-c ID 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 03.03.2018 09:36
- Уточните Ваш Ответ 05.03.2018 11:50
Дата подачі:
02.03.2018 12:57
Вирішення:
Лист до представників ТОВ "Никс-м" з наданням стислої відповіді на отриманий запит!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
7d29f7009bd74ffbafe6178a867c04bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000670-c.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ОСББ "МИРА" 105 було проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-000670-c ID 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 03.03.2018 09:37
- Уточните Ваш Ответ 05.03.2018 11:49
Дата подачі:
02.03.2018 12:58
Вирішення:
Надання представників підрядної організації стислої відповіді на поставлені запитання!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
54f6c3f4acb34f9180998d5909900128
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000670-c.b3
Назва:
Оскарження
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ОСББ "МИРА" 105 було проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-000670-c ID 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження ОСББ МИРА 105 .pdf 02.03.2018 12:59
- Уточните Ваш Ответ 05.03.2018 11:49
- протокол 03.03.2018 09:38
Дата подачі:
02.03.2018 12:59
Вирішення:
Надання представників підрядної організації стислої відповіді на поставлені запитання!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні