-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Запасні частини до генератора ТГВ-300)
Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Запасні частини до генератора ТГВ-300) 13 найменувань
Завершена
11 840 165.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 205.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 59 205.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2023 16:09 - 23.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
Номер:
c474945510bf41b4a1c514cf5b378d70
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-010694-a.b4
Назва:
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
Вимога:
Шановний Замовник.
Наше підприємство (оригінальний виробник обладнання) просить внести зміни в тендерну документацію щодо приведення термінів поставки продукції у відповідність до тривалості технологічного циклу виробництва, а саме: позиції 1, 2, 3, 5, 6, 9, 12 Додатку 2 до ТД – 90 календарних днів після отримання Постачальником усієї суми передплати за відповідну продукцію, решта позицій – 180 календарних днів після отримання Постачальником передплати за відповідну продукцію.
Запропоновані зміни забезпечать дотримання принципів недискримінації учасників торгів та добросовісної конкуренції серед учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2023 14:52
Вирішення:
Строки виготовлення/постачання продукції замовником визначені на підставі ринкових консультацій із потенційними постачальниками, у т.ч. з виробниками продукції. Враховуючи нагальну потребу в замовленій продукції, на даний час немає можливості змінити строки її постачання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дотримання принципів публічних закупівель
Номер:
5225671d8e804f43bab81062b4d1f9a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-010694-a.b3
Назва:
Дотримання принципів публічних закупівель
Вимога:
Доброго дня.
З метою дотримання принципів публічних закупівель, для дотримання розумного та справедливого комерційного балансу між сторонами договору, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести окремі зміни до тендерної документації та її додатків, а саме:
1. Привести п. 9.2 проекту договору у відповідність до п. 9.7, тобто встановити відповідальність Постачальника за порушення термінів поставки на рівні відповідальності Покупця за порушення термінів оплати – у розмірі облікової ставки НБУ за відповідний період.
2. Додаток до договору (Технічні вимоги, Додаток 2 до тендерної документації змінити в наступних пунктах:
2.1. Встановити у п. 2 чітко визначений термін здійснення передплати (30% від вартості продукції) – протягом 10 (десяти) банківських днів після одержання рахунку Продавця зі збереженням умови щодо надання банківської гарантії на повернення суми передплати.
2.2. Привести терміни остаточного (70% від вартості продукції) розрахунку за продукцію у відповідність до п. 2.12 договору – протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після поставки продукції із наданням Покупцем банківської гарантії на оплату відповідної суми.
2.3. Поставити виникнення у Постачальника обов’язків із поставки продукції у залежність від виконання Покупцем обов’язків зі здійснення передплати (зустрічне виконання): термін поставки продукції, визначеної у п.п. 1-9, 11-13 таблиці – 90 (дев’яносто) днів після отримання Постачальником усієї суми передплати за відповідну продукцію, у п. 10 – 120 днів після отримання Постачальником передплати за відповідну продукцію.
Запропоновані зміни забезпечать дотримання принципів недискримінації учасників торгів та добросовісної конкуренції серед учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 11.09.2023 15:56
Дата подачі:
11.09.2023 09:11
Вирішення:
Після уважного розгляду Вашого звернення щодо внесення змін до Тендерної документації та її додатків Замовником прийняте рішення внести відповідні зміни до Додатку №2 (Технічні вимоги).
Пункти Додатку №3 до Тендерної документації, запропоновані Вами до змін, являються вимогою Замовника та залишаться без змін.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порядок здійснення оплати
Номер:
33b68bbaf04e4bada385b05adbbd78f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-010694-a.c2
Назва:
Порядок здійснення оплати
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до умов тендерної документації здійснення Покупцем попередньої оплати (авансу) можливо лише за умови надання Постачальником гарантії банківської установи (банківської гарантії).
Просимо внести зміни в тендерну документацію та передбачити можливість здійснення попередньої оплати за умови надання Постачальником страхової гарантії.
Пов'язані документи:
Замовник
- PDF Scanner 28-08-23 2.29.20.pdf 28.08.2023 14:36
Дата подачі:
28.08.2023 11:42
Вирішення:
Ваше звернення буде розглянуто замовником. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Умови оплати
Номер:
accbe7ffa75c498287f1ac91b8c8fb02
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-010694-a.c1
Назва:
Умови оплати
Вимога:
Шановний Замовник!
Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі. Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та важкі економічні реалії просимо внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити оплату товару Замовником шляхом передоплати 30% вартості товару та 70% з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 10:01
Вирішення:
Дозвіл на проведення процедури закупівлі на умовах оплати «Передоплата» розглядається на засіданні дирекції ПАТ «Центренерго». Трипільська ТЕС направила відповідного листа до ПАТ «Центренерго». У разі отримання позитивної відповіді будуть внесені відповідні зміни до Тендерної Документації.
Статус вимоги:
Задоволено