• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Пральний порошок, миючий засіб для посуду, чистячий засіб, засіб для туалету, білизна, засіб для миття вікон, засіб для машинного миття посуду, ополіскуючий засіб для посудомийної машини за ДК 021:2015 код 39830000-9 - Продукція для чищення

Завершена

237 464.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 187.32 UAH
Період оскарження: 25.07.2023 14:48 - 30.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 8930c90a2e5d485bac877bf4bf6cdb24
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-25-008432-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 56 Особливостей.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.08.2023 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.09.2023 12:36
Дата виконання рішення Замовником: 08.09.2023 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником буде виконано рішення від 04.09.2023 № 13940
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БК АРХІТЕКТОНІКА, Скрипак Валерий +380688876498 bkarhitex@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі»

Номер: 981d0e22fb4b489a93b3151b590a2fbb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-25-008432-a.a1
Назва: Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику! Протокольним рішенням № 112 від 15 серпня 2023 року уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Бородянського психоневрологічного інтернату з геріатричним відділенням, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БК АРХІТЕКТОНІКА», в зв’язку з виявленням недоліків, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надав такий документ: Паспорт якості №3107-3 М, відповідно до якого запропонований Учасником товар не відповідає технічній специфікації предмета закупівлі, так як не вказано склад (діючу речовину) білизни. Ознайомилось з протокольним рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції, ми прийшли до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції є необґрунтованим, неправомірним, таким що суперечить положенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси ТОВ «БК АРХІТЕКТОНІКА». Це підтверджується нижченаведеним. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Просимо звернути увагу, що механізм 24 години розширив свою дію в частині переліку документів та інформації в тендерній пропозиції, які можуть бути виправлені учасниками. І цьому посприяла  Постанова КМУ №1178,  яка затвердила Особливості здійснення публічних закупівель. Раніше, за тими правилами, які передбачав Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), під виправлення потрапляли тільки ті документи, що підтверджували відповідність учасника кваліфікаційним критеріям за статтею 16 Закону та можливість виправлення невідповідностей щодо повноваження особи, яка підписує тендерної пропозиції та/або договір про закупівлю. Все інше не підлягало виправленню протягом 24 годин.  Звертаємо увагу Замовника, що надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов’язком, а не правом замовника. Разом з тим, до переліку документів які учасник не може виправити протягом 24 годин відноситься зокрема інформація (та / або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в тендерній пропозиції, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником  у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо. Окрему увагу слід приділити Замовнику вже сформований практиці оскарження щодо питання застосування норми про 24 години, після прийняття Особливостей. ТОВ «БК АРХІТЕКТОНІКА» вважає, що прийнятими Замовником рішеннями здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині безпідставного відхилення його тендерної пропозиції, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вищенаведеного, просимо Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК АРХІТЕКТОНІКА» та розмістити повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки Замовником не було надано можливості ТОВ «БК АРХІТЕКТОНІКА» реалізувати таке право.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) Документи які Учасник не може виправити протягом 24 годин: - інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо.
Статус вимоги: Відхилено