-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підшипники до рухомого складу ДК 021:2015 (44440000-6 Вальниці)
Джерело фінансування - власні кошти
Завершена
2 929 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 647.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 647.50 UAH
Період оскарження:
25.07.2023 12:12 - 18.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
ac44609b6961430b940c70ebcd848678
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-005207-a.a1
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне:
1. В «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження» Додаток №1 Тендерної документації визначено дві позицій (підшипник 30-32532Л1М та підшипник 30-3003234), які входять до одного лоту (код ДК 021:2015 44442000-0 Роликові вальниці). Пунктом 1.4.2 Тендерної документації, закупівля по лотам не передбачена. Наше підприємство є вітчизняним виробником підшипникової продукції, у тому числі і для залізничної галузі, має успішний багаторічний досвід поставок товарів державним та приватним підприємствам машинобудівної та вагонобудівної промисловості. Вивчивши документацію даної закупівлі, маємо бажання прийняти участь у даних торгах та запропонувати до постачання зазначену продукцію за максимально низькими цінами, що дасть можливість суттєвої економії бюджетних коштів. Але до номенклатури закупівлі зазначеної в додатку 1 тендерної документації включено підшипник 30-3003234 який не виготовляється нашим підприємством.
Слід зазначити, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, такі дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище наведене, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, та привести їх у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме винести в окремі лоти: - Лот 1: Підшипник 30-32532Л1М; - Лот 2: Підшипник 30-3003234. Даний поділ на лоти дозволить значно розширити коло учасників процедури, створивши здорову конкуренцію та як результат суттєву економію бюджетних коштів.
2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару.
Так, відповідно до умов Додатку 7 до ТД (проект договору) п. 7.2. «Оплата кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) робочий день з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) з операцій по постачанню товарів (виконанню робіт, наданню послуг), які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, обумовлену згідно з п. 4.2 цього Договору та Специфікації №1 (Додаток №1) при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору». Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення тощо, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати, які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, тай ще у період воєнного стану в країні, змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків, пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів.
На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме передбачити: - авансовий платіж у розмірі 50 (п’ятдесяти) % протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання сторонами договору; - залишок у розмірі 50 (п’ятдесяти) % протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2023-07-25-005207-a Одесская ЖД.pdf 03.08.2023 17:11
- відповідь служби.pdf 09.08.2023 11:04
Дата подачі:
03.08.2023 17:11
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник!
Ваше звернення розглянуто.
1. Щодо поділу закупівлі на лоти повідомляємо наступне:
- відсутня технічна можливість розділити процедуру по лотам, тому
що оголошено дану процедуру за планом як однолотову. Після оголошення
торгів план закупівлі технічно не можливо змінити.
2. Щодо зміни термінів оплати товару:
- Передбачені в Тендерній документації терміни оплати регламентуються
внутрішніми розпорядженнями АТ «Укрзалізниця», та є однаковими для
всіх учасників торгів. З огляду на вище зазначене, замовник не вважає
умови оплати дискримінаційними , та не вбачає необхідності вносити
зміни в Тендерну документацію в частині оплати.
Статус вимоги:
Відхилено