-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання(Стійка під дорожній знак оцинкована)
Завершена
792 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 960.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2023 11:20 - 30.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА про визнання переможця закупівлі
Номер:
8c183df4226e46afb0a28c714c786a88
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-003819-a.c2
Назва:
СКАРГА НА ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА про визнання переможця закупівлі
Скарга:
КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на тендерному майданчику 25 липня 2023 року було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом «ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (Стійка під дорожній знак оцинкована)». За результатом розгляду поданих учасниками пропозицій ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КУ «СМЕП» ОМР № 94 від 16 серпня 2023 року ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ» було визнано переможцем вказаної закупівлі.
Вважаємо рішення Замовника про визначення переможця закупівлі необгрунтованим, безпідставним, таким, яке суперечить вимогам тендерної документації та нормам чинного законодавства про публічні закупівлі, з наступних підстав:
Відповідно до вимог Додатку № 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічна характеристика (Специфікація)» учасники закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати сертифікат відповідності на запропонований товар.
ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ», якого визнано переможцем даної закупівлі, не виконало зазначену вимогу Додатку № 1 до Тендерної документації. Так, пропозиція ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ», подана для участі у даній закупівлі, містить файл «7. Сертифікат відповідності.pdf», який являє собою документ під назвою «СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ», складений на фірмовому бланку ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ», підписаний директором та скріплений печаткою Товариства.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством.
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті.
Відповідно до частини 2 Статті 2 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» його дія поширюється на всі види продукції, у тому числі й на товар, що є предметом даної закупівлі.
В якості органу з оцінки відповідності може виступати орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування відповідно до статті 1 вище вказаного Закону, тобто випробувальні, калібрувальні лабораторії, а також органи з сертифікації та інспектування.
Окрім цього, згідно з положенням абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, що визначається нормами ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», а саме акредитація органів з оцінки відповідності (далі акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності (ст.1 розділу І ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»).
Перелік акредитованих органів з оцінки відповідності розміщено на офіційному сайті Національного Агентства з акредитації України (НААУ) і ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ» до вказаного переліку не входить.
Таким чином, ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ» надало у складі своєї пропозиції сертифікат відповідності, який не має юридичної сили, не відповідає законодавчо встановленим нормам та вимогам Додатку № 1 до Тендерної документації Замовника.
Відповідно до підпункту 2 пункту 5.4. Розділу 5 Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Оскільки невідповідність у тендерній документації ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ» стосується інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, така невідповідність не усувається у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей, а пропозиція ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ» мала би бути відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Всупереч цьому Замовник, проігнорував вимоги чинного законодавства та положення тендерної документації та визначив ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ» переможцем закупівлі.
Слід також зазначити, що 07.08.2023 року цим самим Замовником завершено процедуру закупівлі ідентифікатор UA-2023-06-16-003827-a (посилання на закупівлю: https://www.dzo.com.ua/tenders/19537066), предметом якої є ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання (дорожні знаки). Серед вимог тендерної документації Замовника для участі у вказаній закупівлі була вимога про надання сертифікатів учасника на систему екологічного менеджменту, менеджменту якості та систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Одним з учасників закупівлі UA-2023-06-16-003827-a (ТОВ «ДОРСИСТЕМС») у складі пропозиції було подано сертифікати на фірмовому бланку учасника, за підписом директора та з печаткою Товариства, що послугувало для Замовника підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Дана обставина свідчить про упередженість замовника та вибіркове тлумачення норм законодавства та вимог тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами:
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону).
Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником при здійсненні даної закупівлі, оскільки визначення переможця закупівлі відбулося з порушенням вимог тендерної документації та чинного законодавства про закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 5,16,17,18,22,23,24,29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ» переможцем даної закупівлі.
Додатки до скарги:
1. ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КУ «СМЕП» ОМР № 94 від 16 серпня 2023 року.
2. Сертифікат відповідності ТОВ «ДОРПРОМІНВЕСТ» від 28 липня 2023 року.
З повагою,
Директор ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ» Сергій ДИХТУН
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника про визнання переможця.pdf.p7s.zip 18.08.2023 14:41
- 2. Сертифікат відповідності ТОВ ДОРПРОМІНВЕСТ.pdf.p7s (1).zip 18.08.2023 14:41
- 1. Протокол _94 про визначення переможця.pdf.p7s.zip 18.08.2023 14:41
- рішення від 22.08.2023 № 13166.pdf 22.08.2023 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2023 № 13834.pdf 01.09.2023 12:13
- рішення від 31.08.2023 № 13834.pdf 05.09.2023 14:27
- Відповідь стійки АМКУ.docx 24.08.2023 15:25
- Відповідь АМКУ стійки.PDF 24.08.2023 15:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2023 15:48
Дата розгляду скарги:
31.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.08.2023 17:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.09.2023 14:28
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника про відхилення пропозиції Учасника
Номер:
f5f49874c5a447899dcf0141b8c08c93
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-003819-a.c1
Назва:
Скарга на рішення замовника про відхилення пропозиції Учасника
Скарга:
Вихідний номер 17-08-1 від 17.08.2023р.
ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ»
Юридична адреса: 04210, м. Київ, просп. Героїв Сталінграда, 12 Ж
код за ЄДРПОУ 42726909
тел. +3 8 (093) 725-54-72
e-mail : stalevagildiya@gmail.com
infostalevag@gmail.com
ЗАМОВНИК ЗАКУПІВЛІ:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА
«СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ»
ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Юридична адреса: Україна, 65006, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67-А
код за ЄДРПОУ 33387623
тел. (048) 77-22-701;
e-mail: tender2.smep@gmail.com
ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ:
відкриті торги з особливостями
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ : UA-2023-07-25-003819-a
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (Стійка під дорожній знак оцинкована)
СКАРГА НА ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі
КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на тендерному майданчику 25 липня 2023 року було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом ДК 021:2015 - 34920000-2 Дорожнє обладнання (Стійка під дорожній знак оцинкована). За результатом аукціону, який відбувся 03 серпня 2023 року тендерну пропозицію ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ» було визначено найбільш економічно вигідною. Протоколом № 93 від 15 серпня 2023 року Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ» на підставі:
- підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасником не надано Правила добровільного страхування фінансових ризиків ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ» затверджені НБУ.
- підпункту 2 пункту 44 особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовах технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Учасником у складі пропозиції не надано сертифікат відповідності на товар, що порушує вимоги Додатку 1 до Тендерної документації.
Вважаємо рішення Замовника безпідставним, необгрунтованим та таким, яке прямо суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасником не надано Правила добровільного страхування фінансових ризиків ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ» затверджені НБУ:
Відповідно до частини 3.4. Розділу 3 тендерної документації Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії.
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ» не має зареєстрованих у НБУ «Правила добровільного страхування фінансових ризиків» (а також змін до них), оскільки обов’язкову реєстрацію вказаних правил у НБУ було скасовано законодавством. Так, ст. 17 ЗУ «Про страхування» у редакції до 19.11.2021р. містила вимогу про те, що у разі, якщо страховик запроваджує нові правила страхування чи коли до правил страхування вносяться зміни та (або) доповнення, страховик повинен подати ці нові правила, зміни та (або) доповнення для реєстрації до Уповноваженого органу ( у даному випадку - НБУ). Уповноважений орган має право відмовити у видачі ліцензії та реєстрації правил чи змін та (або) доповнень до них, якщо подані правила страхування або зміни чи доповнення до них суперечать чинному законодавству, порушують чи обмежують права страхувальника або не відповідають вимогам ст. 17.
19.11.2021р. вказана вимога була виключена зі ст. 17 ЗУ «Про страхування», а, отже, починаючи з 19.11.2021р. обов’язкову реєстрацію правил страхування, у тому числі і «Правил» добровільного страхування фінансових ризиків, було скасовано.
Окрім того, 09.10.2022 року набула чинності Постанова Правління Національного банку України від 07.10.2022р. № 216 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів», якою було внесено зміни до Положення про ліцензування, зокрема в частині скасування обов’язку надавача фінансових послуг подавати до НБУ у разі виникнення змін у Правил добровільного страхування фінансових ризиків. Таким чином, починаючи з 09.10.2022р. подання до НБУ і, відповідно, відмітка НБУ про затвердження Правил добровільного страхування фінансових ризиків не є обов’язковим.
Таким чином, «Правила» добровільного страхування фінансових ризиків ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ», що подані ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ» у складі своєї тендерної пропозиції, відповідають положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», а, отже, і положенням частини 3.4. Розділу 3 тендерної документації.
На підтвердження вищезазначеної інформації ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ» надало у складі своєї тендерної пропозиції :
- Лист-пояснення щодо документів, які подаються учасником закупівлі разом із страховою гарантією (Вих. № 01-08-18 від 01.08.2023р.);
- Лист-пояснення щодо «Правил» добровільного страхування фінансових ризиків ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ, наданих у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі (Вих.№ 11-08-1 від 11.08.2023р.);
- Лист-роз’яснення до Страхової гарантії по Правилам страхування та ліцензії, виданий ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ» на ім’я Замовника;
- Лист вих. № 10-13-0083 від 13.10.2022р. від Департаменту ліцензування Національного банку України, адресований Голові Правління ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ».
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Незважаючи на всі надані пояснення та документи, Замовник даної закупівлі, проігнорував норми чинного законодавства, а також положення власної тендерної документації (3.4. Розділу 3), та безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ».
2. Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ» на підставі підпункту 2 пункту 44 особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовах технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Учасником у складі пропозиції не надано сертифікат відповідності на товар, що порушує вимоги Додатку 1 до Тендерної документації:
Відповідно до частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Оскільки процедура отримання сертифікату відповідності на товар потребує термінів, значно довших, ніж кінцевий строк подання пропозицій для участі у даній закупівлі із причин, не залежних від волі Товариства, ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ», керуючись частиною 6 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підтвердження відповідності пропонованого Товариством товару тим же об’єктивним критеріям надало у складі своєї тендерної пропозиції «ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ НА ТОВАР: СТІЙКА ПІД ДОРОЖНІЙ ЗНАК ОЦИНКОВАНА» (Вихідний № 01-08-14 від 01.08.2023р.), а також відповідне пояснення для замовника із посиланням на законодавчі норми : «Пояснення щодо не надання сертифікату відповідності на товар» (вихідний номер Вихідний № 01-08-13 від 01.08.2023р).
Слід також зазначити, що Протокол № 93 від 15.08.2023р. не містить інформації про те, що Замовником, на підставі вимог Закону, було прийнято до розгляду Технічний паспорт на товар, наданий ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ», а також обгрунтування підстав, чому наданий Технічний паспорт не засвідчує відповідність пропонованого Товариством Товару.
Натомість Замовник, проігнорувавши норми ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ».
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами:
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону).
Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником при здійсненні даної закупівлі, оскільки відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ» відбулося
з порушенням вимог тендерної документації та норм чинного законодавства.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 5,16,17,18,22,23,24,29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ».
Додатки до скарги:
1. Протокол ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КУ «СМЕП» ОМР№ 93 від 15.08.2023р.
2. Лист-пояснення щодо документів, які подаються учасником закупівлі разом із страховою гарантією (Вих. № 01-08-18 від 01.08.2023р.).
3. Лист-пояснення щодо «Правил» добровільного страхування фінансових ризиків ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ, наданих у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі (Вих.№ 11-08-1 від 11.08.2023р.).
4. Лист-роз’яснення до Страхової гарантії по Правилам страхування та ліцензії, виданий ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ» на ім’я Замовника.
5. Лист вих. № 10-13-0083 від 13.10.2022р. від Департаменту ліцензування Національного банку України, адресований Голові Правління ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ПРЕСТИЖ».
6. «Пояснення щодо не надання сертифікату відповідності на товар» (вихідний номер Вихідний № 01-08-13 від 01.08.2023р).
7. ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ НА ТОВАР: СТІЙКА ПІД ДОРОЖНІЙ ЗНАК ОЦИНКОВАНА» (Вихідний № 01-08-14 від 01.08.2023р.).
З повагою,
Директор ТОВ «СТАЛЕВА ГІЛЬДІЯ» Сергій ДИХТУН
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника.pdf.p7s.zip 17.08.2023 16:08
- 1.Протокол про відхилення пропозиції.pdf.p7s.zip 17.08.2023 16:08
- 4. Замовнику Лист-розяснення по правилам та ліцензії НБУ.pdf.zip.p7s.zip 17.08.2023 16:08
- 2. Пояснення учасника до страхової гарантії.pdf.p7s.zip 17.08.2023 16:08
- 3. Лист-пояснення щодо правил страхування фінансових ризиків.pdf.p7s.zip 17.08.2023 16:08
- 6. Пояснення щодо сертифікату відповідності на товар.pdf.p7s.zip 17.08.2023 16:08
- 7. Технічний паспорт на товар.pdf.p7s.zip 17.08.2023 16:08
- 5. Про реєстрацію Правил страхування 0083-10-13 Лист _НБУ.pdf.p7s.zip 17.08.2023 16:08
- Рішення від 21.08.2023 № 13059.pdf 21.08.2023 13:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.09.2023 № 13532.pdf 28.08.2023 17:49
- Рішення від 28.08.2023 № 13532.pdf 31.08.2023 10:35
- Відповідь стійки АМКУ.docx 23.08.2023 16:52
- Відповідь стійки АМКУ.PDF 23.08.2023 16:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.08.2023 16:25
Дата розгляду скарги:
28.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.08.2023 13:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.08.2023 10:36