-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Піна монтажна, лінолеум, євроруберойд, цемент
Торги не відбулися
129 939.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 649.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 649.70 UAH
Період оскарження:
25.07.2023 09:37 - 31.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
8430264db5ae4acc9ab81eb0c6c66e4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-25-001224-a.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
На Ваш Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.08.2023 року № 7-8-1 про відхилення тендерної пропозиції учасника за предметом закупівлі Піна монтажна, лінолеум, євроруберойд, цемент; 44110000-4 Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-25-001224-a ФОП Оніщенко зазначає наступне:
1) учасником перед участю у даній закупівлі було проведено аналіз ринку виробників лінолеуму країною походження зі Словенії, в результаті чого було виявлено, що даний лінолеум випускає тільки виробник торгової марки JUTEKS (аналіз здійснено на основі вивчення асортименту продукції різних брендів, які пропонуються такими торговельними мережами як Епіцентр, Нова Лінія, Prom.ua, Rozetka тощо). Беручи до уваги ексклюзивність вказаного замовником лінолеуму, який постачається виключно великими торговими мережами, що призводить до монополізації ринку і зменшення кількості учасників закупівлі, учасником було прийнято рішення щодо надання еквіваленту;
2) варто зазначити, що країна походження ніяк не впливає на кількісні, якісні та технічні характеристики запропонованого учасником товару, адже запропонований Лінолеум Grabo Smart має кращі характеристики (товщина запропонованого товару 2,4 мм замість вказаного 2 мм, захисний шар запропонованого товару 0,55 мм замість вказаного 0,4 мм, які значно підвищують строк служби лінолеуму, його стираність) ніж потребує Замовник у технічних вимогах. Тож учасник не розуміє як саме країна виробництва впливає на показники продукції;
3) наголосимо, що учасник подбав щодо відповідності всіх (кількісні, якісні та технічні) запропонованих характеристик, які повністю відповідають вимогам замовника.
Отже, вважаємо вказану Вами причину дискваліфікації дискримінаційною, яка порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 року ( зі змінами та доповненнями) (далі - Закон) з урахуванням положень Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами та доповненнями) та вимагаємо відмінити дискваліфікацію учасника ФОП Оніщенко Г.П. та повернення його на етап кваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf.p7s 07.08.2023 20:31
- Вимога.pdf 07.08.2023 20:31
Дата подачі:
07.08.2023 20:31
Вирішення:
Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі – Особливості).
Відповідно до п.46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
07.08.2023 року в електронній системі закупівель Закупки.пром розміщено вимогу від ФОП «ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА» (далі – Учасник) «неправомірна дискваліфікація». Відповідно до даної вимоги Учасник зазначає, що під час подачі тендерної пропозиції у вищезазначеній публічній закупівлі ним було запропоновано еквівалент товару (лінолеуму), що визначений Замовником. Проте країною походження запропонованого товару є Угорщина, замість Словенії). У зв’язку з чим тендерну пропозицію учасника було відхилено через невідповідність тендерної пропозиції Учасника технічній специфікації Замовника.
Розглянувши вимогу, повідомляємо наступне.
По-перше, Учасник закупівлі зазначає, про ексклюзивність вказаного у Тендерній документації Замовником лінолеуму, який постачається виключно великими торговими мережами, що призводить до монополізації ринку і зменшення кількості учасників закупівлі. Проте дане твердження є необґрунтованим адже будь-який постачальник є вільним у своїй підприємницькій діяльності та має можливість придбавати товар будь-якого виробника з будь-якої країни.
По-друге, Учасник наголошує на тому, що запропонований ним товар має кращі характеристики (товщина запропонованого товару 2,4 мм замість вказаного у Тендерій документації - 2 мм, захисний шар запропонованого товару 0,55 мм замість вказаного у Тендерій документації - 0,4 мм, які значно підвищують строк служби лінолеуму, його стираність) ніж потребує Замовник у технічних вимогах. Згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовником відповідно до його потреби були чітко визначені технічні характеристики лінолеуму шляхом вказівки на товщину та ін. Учасники закупівлі під час подачі своїх тендерних пропозицій повинні враховувати вимоги Тендерної документації Замовника.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Учасника через її невідповідність технічній специфікації Замовника є законним та обгрунтованим.
За результатами розгляду вимоги та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особивостями, та враховуючи вище викладене, Уповноважена особа, вирішилиа відхилити вимогу ФОП «ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА» за предметом закупівлі Піна монтажна, лінолеум, євроруберойд, цемент; 44110000-4 Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-25-001224-a).
Статус вимоги:
Відхилено