• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. Ільїна (від вул. Можайського до вул. М.Грушевського), м. Черкаси (ДК 021:2015 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Згідно проектно-кошторисної документації

Завершена

32 092 081.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160 460.40 UAH
Період оскарження: 08.12.2017 22:03 - 22.12.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на незаконне рішення Замовника

Номер: 459eb8d7d005481588337952007a5aa2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-08-000596-a.c2
Назва: Скарга на незаконне рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА НА НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПП “ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» ТА ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПП «ДОРСТРОЙ»
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.03.2018 19:50
Автор: ПП "Черкаси-Інтерстрой", Халай Володимир Станіславович +380938979284 cherkasy_interstroy@mail.ru
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга до Антимонопольного комітету України на неправомірне рішення Замовника

Номер: 5ae71a272b094933bb273135d13a3c55
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-08-000596-a.c1
Назва: Скарга до Антимонопольного комітету України на неправомірне рішення Замовника
Вимога:
СКАРГА 08 грудня 2017 року на офіційному веб-порталі з публічних закупівель «PROZORRO» Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради (в подальшому – Замовник) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон) було оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт вул. Ільїна (від вул. Можайського до вул. М. Грушевського), м. Черкаси» (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;вирівнювання поверхонь). 26 грудня 2017 року за результатами проведення торгів електронною системою оцінки тендерних пропозицій визначено найбільш економічно вигідною пропозицію приватного підприємства «ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ» (в подальшому – Скаржник). 25 січня 2018 року за результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції Скаржника на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником було прийнято рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №5 від 24.01.2018р.) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави передбаченої п.4 ч.1 ст.30 Закону, а саме: невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Згідно пояснень Замовника до прийнятого рішення тендерна пропозиція Скаржника відхилена з наступних підстав: 1) Не підтверджено наявність машини поливально-мийної місткістю не менше 6000л; 2) Не надано у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на фрезу дорожню BOMAG BM 2200/60; 3) Не надано у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю. Зазначене рішення Замовника є незаконним, дискримінаційним, безпідставним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника, а тому підлягає скасуванню виходячи з наступного. Щодо відсутності підтвердження наявності машини поливально-мийної місткістю не менше 6000л. Згідно ч.3 ст.16 Закону визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до пункту 1.1. розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів, в тому числі, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно п.5.1. розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання робіт щодо капітального ремонту вул. Ільїна (від вул. Можайського до вул. М.Грушевського), в тому числі машини поливально-мийної місткістю не менше 6000 л. Учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. Підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» передбачено підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям шляхом надання документів у порядку згідно п.1.1. цього розділу згідно наступного переліку: довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та технологічних транспортних засобів на всі транспорті засоби та технологічні транспортні засоби, що визначені змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення яких передбачається згідно п.5.1. зазначеного розділу, або копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання або забезпечення третіми особами відповідними послугами, разом з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів та лист-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника майна) щодо не заперечення використання його транспортних засобів. Скаржником дані вимоги були виконані належним чином, в порядку передбаченому тендерною документацією шляхом подання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі в якій, в тому числі, зазначалась інформація про найменування, кількість, правові підстави використання та відомості про технічний стан машини поливально-мийної місткістю не менше 6000 л, а саме: машина поливально-мийна (місткість 6000л) - ЗИЛ 431412 спеціалізований вантажний цистерна (інформація згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу), що належить на праві власності Скаржнику разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХО 457070. Подання жодних додаткових документів Замовником не було передбачено в тендерній документації. В Україні вантажні автомобілі класифікуються за характером використання та поділяються на автомобілі загального призначення (кузови яких мають форму бортової платформи) та спеціалізовані (кузови яких пристосовані для перевезення певних вантажів). За типом кузова поділяють на: самоскиди, бортові, криті (кунги), криті (тентові), цистерни, міксери, авторефрижератори, автовози, контейнеровози та тягачі. Надана Скаржником Замовнику інформація достатня для встановлення відповідності вищевказаного транспортного засобу кваліфікаційним вимогам передбачених тендерною документацією. Інформація щодо технічних характеристик поливо-мийної машини на базі ЗИЛ 431412 спеціалізований вантажний цистерна є загальновідомою, перевірити інформацію щодо функціональності транспортного засобу та місткості цистерни Замовник міг за допомогою мережі інтернет (для прикладу: https://promplace.ru/gruzovye-avtomobili-staty-i-obzory/zil-431412-1316.htm). Згідно протоколу вимірювань об’єму державного підприємства «Черкаський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» №001 від 25.01.2018 року (протокол додається до скарги) місткість автоцистерни встановленої на шасі №2613679 автомобіля ЗИЛ 431412, державний реєстраційний номер СА8471ВТ становить 6625 (шість тисяч шістсот двадцять п’ять) дм3, що дорівнює 6625л. Таким чином, твердження Замовника щодо відсутності підтвердження у тендерній пропозиції Скаржника наявності машини поливально - мийної місткістю не менше 6000 л є безпідставним. Щодо відсутності свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу BOMAG BM2200/60 у складі тендерної пропозиції Скаржника. Згідно вимог п.5.1. розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагав підтвердження забезпечення виконання робіт машиною для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття шириною фрезерування не менше 2100 мм. На підтвердження виконання даної вимоги Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції були надані наступні документи: довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначалась фреза дорожня WIRTGEN W2100 (машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, шириною фрезерування 2200 мм), копія договору надання послуг №77 від 01.12.2017 року, лист-підтвердження від надавача послуг та копію свідоцтва про реєстрацію машини. Таким чином, Скаржник виконав вимоги п.5.1. розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підтвердив, в порядку передбаченому тендерною документацією наявність машини для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття шириною фрезерування не менше 2100 мм необхідність залучення якої передбачається згідно п.5.1. зазначеного розділу для виконання робіт за предметом закупівлі. Крім того, додатково, не порушуючи вимог тендерної документації, Скаржник у складі тендерної пропозиції надав підтвердження наявності ще однієї машини для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття шириною фрезерування 2200 мм, а саме: фрези дорожньої BOMAG BM 2200/60 та надав копію договору купівлі-продажу №21/12 від 21.12.2017р. та акт приймання-передачі зазначеної машини у власність, яка на момент початку виконання робіт за предметом закупівлі пройде державну реєстрацію та буде використовуватись у господарській діяльності Скаржника. Таким чином, Скаржник належним чином виконав вимоги тендерної документації та підтвердив наявність машини для холодного фрезерування асфальтобетонного покриття шириною фрезерування не менше 2100 мм. Щодо ненадання Скаржником у складі тендерної пропозиції листа щодо зобов’язання на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору. Частиною першою статті 26 Закону передбачено, що Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерної документацією. Тендерною документацією не передбачено внесення забезпечення виконання договору, Замовником лише в п.6.1. розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації, зазначив своє право вимагати від учасника – переможця внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Пунктом 6.5. вищевказаного розділу тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, Замовник не передбачив забезпечення виконання договору в тендерній документації, оскільки, згідно норм Закону та умов тендерної документації, зобов’язання щодо надання такого листа не виникло. ДОДАТКИ: 1. Підтвердження оплати за подання скарги – платіжне доручення №32 від 31 січня 2018 року; 2. Копія протоколу вимірювань об’єму №001 від 25.01.2018р. виданого ДП «Черкасистандартметрологія».
Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 01.02.2018 17:13