-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви
12 лотів
Завершена
878 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 13.05 UAH
мін. крок: 0% або 13.05 UAH
Період оскарження:
21.02.2018 16:37 - 08.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Надання розяснень
Номер:
9fcbbfe0c414412487ee241e5b1d3a95
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-001453-b.a2
Назва:
Надання розяснень
Вимога:
Вважаємо аргументацію відхилення нашої пропозиції недостатньою, так як не було наведено фоми довідки, та було зазначено довідка в довільній формі. Така довідка була надана, тому просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2018 20:01
Вирішення:
Частиною 1 Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено надання: «Довідки в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару, а саме: інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару, який може здійснювати поставку товару з дотриманням умов холодного ланцюга (надати підтверджуючі документи)».
Надана «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази» від 12.03.2018 року містить відомості про те, що доставку виробів медичного призначення буде здійснено засобами поштового зв’язку Нова Пошта. Інформації про можливість здійснення поставки товару з дотриманням умов холодного ланцюга у наданій Вами довідці немає.
В договорі № 142537 від 07.09.2017 року укладеному між ТОВ «ТК Груп» та ТОВ «Нова пошта» відсутня інформація про можливість поставки товару з дотриманням умов холодного ланцюга.
Разом з тим, жодних підтверджуючих документів щодо можливість поставки товару з дотриманням умов холодного ланцюга, у складі пропозиції немає.
Відтак, Вами не в повному обсязі виконано дану вимогу документації. Тому, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК ГРУП» відповідно до п. 4, ч. 1, ст. 30 Закону через не відповідність умовам Тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо аналогічного договору
Номер:
fce710d991b54e8daf07cfb08039b622
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-001453-b.b1
Назва:
Щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний замовнику!
Ми визнаємо, що виникла технічна помилка і було надано некоректно аналогічний договір. В додатку ми надаємо копію договору, на який посилається керівництво ТОВ "Інститут планування сім'ї".
Просимо Вас ще раз переглянути наданий відгук, в першому абзаці якого вказано № та дата договору, який виконувався.
З повагою, ТОВ "Окіра".
Пов'язані документи:
Учасник
- Відгус з посиланням на договір 21.03.2018 17:28
- Договір аналог 21.03.2018 17:28
Дата подачі:
21.03.2018 17:28
Вирішення:
Згідно роз’яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34323-06 та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозиції. Розгляд та оцінка документів завантажених після закінчення строку подання тендерних пропозицій, законодавством не передбачено.
Статус вимоги:
Не задоволено