• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

М'ясо свинина (м'якиш) охолоджене, М'ясо куряче (філе) охолоджене, Стегно куряче без кістки, без шкіри охолоджене, М'ясо яловичина (м'якиш) охолоджене

Завершена

813 466.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 067.33 UAH
Період оскарження: 24.07.2023 15:38 - 30.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Видалити дискримінаційні вимоги

Номер: 8eba4256592f46568edf8eb0c275c08c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-009537-a.a1
Назва: Видалити дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація на закупівлю на закупівлю товару: згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) 15110000-2- М'ясо (М'ясо свинина (м'якиш) охолоджене, м'ясо куряче(філе) охолоджене, Стегно куряче без кістки, без шкіри охолоджене, М'ясо яловичина (м'якиш) охолоджене) містить дискримінаційні вимоги, а саме: 1) В Додатку № 3 до тендерної документації зазначено надати: Для підтвердження умов зберігання та об’ємів поставки учасник у складі пропозиції надає документ що підтверджує калібрування засобів вимірювання температури повітря та вологості у складському приміщенні, температури в транспортному засобі (допускається окремий термометр), вагів, виданий на ім’я учасника не раніше ніж за пів року до дати публікації оголошення. Та копія атестату про акредитацію органу із калібрування. Хочемо зазначити, що і калібрування, і повірка – це процедури, які здійснюються з метою підтвердження відповідності ваговимірювальної техніки заявленим вимогам. Проте, якщо повірка є обов'язковою процедурою та завжди піддається контролю з боку органів державної метрологічної служби, то калібрування - це добровільна, а отже, необов’язкова процедура, що тягне за собою додаткові витрати Учасників. Повірку вагів можуть проводити: як виробники ваг, так і підприємці та інші організації, акредитовані Укрметртестстандартом. Інтервал між повірками для ваг становить 12 місяців. Якщо в результаті випробувань ваги успішно підтверджують заявлені характеристики, в паспорті приладу ставиться відмітка, завірена підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою повірника. Відміткою вважається, штамп, печатка, так і запис у паспорті. Ваговимірювальна техніка повіряється: перед випуском з виробництва у продаж; після проведення ремонту; по мірі експлуатації, зберігання. Тобто, повірка та калібрування ваг - два ідентичних поняття, що позначають одну і ту ж процедуру. З їх допомогою обладнання для зважування підганяється під стандарти і готується для введення в експлуатацію. Щоб в процесі фіксації ваги коефіцієнт похибки не виходив за рамки дозволених норм - проводиться перевірка. Згідно вищевикладеного, Учасники, які використовують у своїй діяльності ваги, проводять обов’язкову повірку вагів, а отже, можуть не проводити калібрування. Таким чином, встановивши вимогу надати документ що підтверджує калібрування вагів, виданий на ім’я учасника не раніше ніж за пів року до дати публікації оголошення. Та копія атестату про акредитацію органу із калібрування, Замовник встановлює дискримінаційну вимогу для учасників, які проводять повірку вагів, що є обов’язковою, та мають договір з відповідною установою та копію атестату про акредитацію органу, який проводить повірку вагів. Просимо розглянути можливість надати Учаснику у складі пропозиції документ стосовно проведення учасником повірки вагів замість документу, що підтверджує калібрування вагів та копію атестату про акредитацію органу, який проводить повірку вагів та внести відповідні зміни в Тендерну документацію. 2) В Додатку № 3 до тендерної документації зазначено надати: Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в порядку, передбаченому Наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» у разі, якщо Учасника було внесено до переліку планових перевірок (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) у 2021 році, або у разі проведення позапланового заходу державного контролю. За відсутності проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає щодо цього письмову інформацію-повідомлення, що підтверджує відсутність проведених вищезазначених заходів державного контролю. Наголошуємо, що Наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022. Таким чином, встановивши вимогу надати Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в порядку, передбаченому Наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447, Замовник встановлює дискримінаційну вимогу для учасників, які проводять заходи державного контролю згідно чинного законодавства та мають Акти складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти видані згідно діючого Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022р. До того ж, учасники, які зареєстровані після 21.01.2022 р. не мають можливості надати Акт, складений в порядку, передбаченому Наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447, оскільки після 21.01.2022 р. наказ не є чинним. Просимо виключити вимогу щодо надання Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в порядку, передбаченому Наказом Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447 або зазначити в ТД: надати Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, в порядку, передбаченому Наказом Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022р. та внести відповідні зміни в Тендерну документацію. 3) В Додатку № 3 до тендерної документації зазначено надати: Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 2022 року. Наголошуємо, що Наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022. Таким чином, встановивши вимогу надати Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447, Замовник встановлює дискримінаційну вимогу для учасників, які проводять заходи державного контролю згідно чинного законодавства та мають Акти складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти видані згідно діючого Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022р. До того ж, такі акти зможуть надати тільки ті учасники, які встигли провести обстеження потужностей та отримати Акти в період з 01.01.2022 р. по 21.01.2022 р. До того ж, учасники, які зареєстровані після 21.01.2022 р. не мають можливості надати Акт, складений згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447, оскільки після 21.01.2022 р. наказ не є чинним. Просимо виключити вимогу надати Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 4477), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 2022 року або зазначити в ТД: надати Акт(и) Держпродспоживслужби складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, в порядку, передбаченому Наказом Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022р. та внести відповідні зміни в Тендерну документацію. 4) В Додатку № 3 до тендерної документації зазначено надати: Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця датований 2022 роком. Наголошуємо, що Наказ Мінагрополітики від 08.08.2019 № 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022. Таким чином, встановивши вимогу надати Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця датований 2022 роком, Замовник встановлює дискримінаційну вимогу для учасників, які мають власні транспортні засоби або орендують транспортні засоби та проводять заходи державного контролю згідно чинного законодавства та мають Акти складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти видані згідно діючого Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022р. Оскільки Замовник вказує, що Акти повинні бути датовані 2022 роком, такі акти зможуть надати тільки ті учасники, які встигли провести обстеження потужностей та отримати Акти в період з 01.01.2022 р. по 21.01.2022 р. До того ж, учасники, які зареєстровані після 21.01.2022 р. не мають можливості надати Акт, складений згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447, оскільки після 21.01.2022 р. наказ не є чинним. Також учасники, які пройшли обстеження в 2023 р. та отримали Акти складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти видані згідно діючого Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022р. не мають змоги прийняти участь у даній закупівлі, оскільки Замовник зазначає, що Акти повинні бути датовані 2022 роком, що є дискримінацією. Просимо виключити вимогу надати Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця датований 2022 роком або зазначити в ТД: надати Акт перевірки транспортних засобів складені за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, в порядку, передбаченому Наказом Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022р. (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця датований не раніше ніж 2022 роком та внести відповідні зміни в Тендерну документацію. Частиною першою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі! Дякуємо за ваше звернення, та повідомляємо, що ваша вимога розглянута та прийнята до уваги. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено