-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Продукція для чищення
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Продукція для чищення за кодом ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 741 кг; 3790 шт.; 59 уп.; 360 л. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 350 178,20 грн. без ПДВ / 420 213,84 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.08.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця (якщо Постачальник не є платником ПДВ). Поетапна оплата за поставлений Товар здійснюється по кожній поставці наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії Товару, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаної видаткової накладної, здійснюється оплата 80% суми поставки; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаної видаткової накладної, здійснюється оплата 20% суми відповідної поставки. (якщо Постачальник є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
мін. крок: 0.5% або 1 750.89 UAH
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу №327 (Далі –Протокол) від 14 серпня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" (ЄДРПОУ 43527454),яка не відповідає вимогам тендерної документації
- Наказ на призначення.pdf 18.08.2023 08:54
- Додаток до Висновоку НВП.pdf 18.08.2023 08:54
- Протокол УО щодо визнання переможця.docx 18.08.2023 08:54
- 34. Порівняльна таблиця.pdf 18.08.2023 08:54
- Висновок НВП.pdf 18.08.2023 08:54
- Висновок ДСЕЕ серветки, рушники, папір Гренландія.pdf 18.08.2023 08:54
- Гр 26195 Скарга.doc 18.08.2023 22:32
- Гр 26195 Скарга.pdf 18.08.2023 22:32
- рішення від 22.08.2023 № 13118.pdf 22.08.2023 15:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2023 № 13754.pdf 31.08.2023 13:43
- рішення від 30.08.2023 № 13754.pdf 04.09.2023 16:47
- Пояснення по суті скарги.DOCX 24.08.2023 13:35
- Пояснення по суті скарги.pdf 24.08.2023 13:35