-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95, дизельне паливо (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта та дистиляти)
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами
Торги не відбулися
1 465 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 329.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 329.00 UAH
Період оскарження:
24.07.2023 14:51 - 29.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
0dcd1cd9afca49a492602058f188b6a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-24-008265-a.a2
Назва:
вимога
Вимога:
Замовником встановлена дискримінаційна умова у тендерній документації, а саме у п. 1 Додатку 3 до тендерної документації: «1. Копії єдиного зразка талонів/скретч-карток на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС).»
Та
у п. 5 Додатку 3 до ТД «5. Оригінал листа від власника вказаних АЗС або суб’єкта, який здійснює господарську діяльність на АЗС, (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС) щодо підтвердження відпуску Замовнику пального на їх мережі АЗС по єдиному зразку талонів//скретч -карток Учасника ( у разі якщо такі особи не є тотожними). »
Зазначена умова тендерної документації щодо ЄДИНОГО ЗРАЗКА ТАЛОНУ - є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо учасник здійснює свою діяльність на підставі партнерських договорів з декількома мережами АЗС, учасником не може бути надано талони, які діють на всіх АЗС Учасника по Україні, з урахуванням вимога тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС учасника по всій Україні (не менше 250 АЗС), у всіх областях, м. Харкові та м. Києві.
Виконати відповідну умову тендерної документації зможе виключно найбільша мережа АЗС, що нівелює принцип конкуренції та недискримінації учасників закріплений у ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування.
Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного зразка, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо.
Зважаючи на зазначене просимо Замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити зазначену дискримінаційну умову.
На відповідність п. 54 Особливостей - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2023 19:57
Вирішення:
Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру в положеннях тендерної документації. Звертаємо увагу, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, щоб Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки палива, не порушено жодну норму законодавства.
З урахуванням того, що специфіка предмету закупівлі передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій, а також проведення даної закупівлі для потреб Замовника задля належного виконання своїх посадових обов’язків, безперебійного постачання нафтопродуктами, Замовник встановлює вимогу щодо єдиного зразка талонів, що є гарантією надійності та стабільності постачальника. Під час виконання покладених на Замовника функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного і ефективного реагування у випадку аварійних, стихійних, надзвичайних ситуацій.
Наявність талонів єдиного зразка створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів Замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для належного функціонування Замовника.
Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Отже, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
86a31a61ffc848468fac083fb7da14be
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-24-008265-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Додатком 2 до ТД у п. 7 Технічна специфікація предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме: «7. Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 37001 - СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ.»
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та обмежувальною.
Замовником оголошена процедура закупівлі за Предметом: «Бензин А-95, дизельне паливо (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта та дистиляти)».
Згідно Проекту договору, викладеним в Додатку 6 до ТД визначено предмет договору: «Постачальник зобов’язується передати у власність Бензин А-95, дизельне паливо (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта та дистиляти), надалі – Товар, в строки і на умовах, визначених даним Договором, по найменуванню й кількості, що вказані в заявці (та відповідно до технічних характеристик) шляхом здійснення заправки автомобілів Замовника за скретч-картками (талонами), а Замовник зобов’язується прийняти Товар та оплатити його в порядку та на умовах цього Договору.»
Стандарт системи менеджменту протидії корупції є стандартом, який призначен для допомоги організаціям у ефективному запобіганні та виявленні хабарництва та реагуванні на нього.
Виникає питання, Замовник закуповує Послуги «для допомоги організаціям у ефективному запобіганні та виявленні хабарництва» чи Товар «Дизельне паливо та Бензин А-95».
Згідно п. 4.1. Розділу 1 ТД визначена назва предмета закупівлі - Бензин А-95, дизельне паливо (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта та дистиляти).
Замовник встановлює вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, такі як «проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 37001 - СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ».
Замовник оголосив закупівлю ТОВАРУ, а НЕ ПОСЛУГИ з допомоги Постачальника у ефективному запобіганні та виявленні хабарництва та реагуванні на нього. Вищезазначений сертифікат не має жодного відношення до даної закупівлі ТОВАРУ, а саме Дизельного палива та Бензину А-95, та жодним чином не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Замовник встановлює обмежувальні дискримінаційні вимоги до потенційних учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу тендерної документації. Особливо з урахуванням того, що для впровадження сертифікації ISO 37001 на підприємстві необхідно велика кількість часу та потенційний учасник не може отримати зазначений сертифікат протягом строку прийому пропозицій у зазначеній закупівлі, а саме з 24.07.2023 по 01.08.2023 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2023 19:41
Вирішення:
Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру в положеннях тендерної документації. Звертаємо увагу, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, замовник, може на свій розсуд вимагати документи, які б не дискримінували учасників, але які замовник відповідно до законодавства вважає за необхідне вимагати від учасників у складі тендерної пропозиції. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, щоб Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки палива, не порушено жодну норму законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено