-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шуруповерти КШГ
Торги не відбулися
4 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Період оскарження:
24.07.2023 14:00 - 04.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
a6cb5b90d1d345bc9c40604298ced46b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-24-006924-a.c3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Акціонерним товариством «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» в особі Філії «ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ КОЛІЇ» (далі – Замовник) 24.07.2023 на вебпорталі Уповноваженого органу було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю «Шуруповерти КШГ» (код за ДК 021:2015 - 42650000-7 – Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-24-006924-a), з кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 16:00 год, 07.08.2023 року.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНДАСТРІАЛ ТУЛС» (надалі – Скаржник) подало свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі.
За результатами розкриття тендерних пропозицій в тендері прийняли участь наступні компанії: ТОВ "СВП "Квазар", ТОВ «ІНДАСТРІАЛ ТУЛС», ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ".
Згідно протоколу № 200 від 08.09.2023 р. ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ" було визнано переможцем закупівлі.
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ" можна прийти до висновку, що Замовник неправомірно визнав переможцем зазначеного Учасника, не врахувавши та не взявши до уваги порушення та невідповідність вимогам Тендерної документації, чим порушив Закон України про публічні закупівлі.
Доводимо до Вашого відома:
1. Розділом 3 п. 3.6 Тендерної документації Замовником, зокрема, встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації. В додатку 1 Тендерної документації викладені технічні вимоги та перелік документів, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
На виконання вимог додатку 1 Учасником ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ" в складі своєї тендерної пропозиції надано, зокрема, наступні документи: «7.Паспорт ГКШГ-1Б-Т_»; «13. Порівняльна таблиця.doc», в яких зазначена характеристика Частота обертання шпинделя - в межах 30-180 об/хв, що не відповідає технічним вимогам Замовника, викладеним в додатку 1 - Частота обертання шпинделя – в межах 30-170 об/хв. Замовником не встановлено окремих вимог, необхідно зазначити можливий діапазон такої технічно-якісної характеристики Товару, що пропонується таким Учасником або недіапазонне значення технічної характеристики, але ця характеристика у будь якому випадку повинна бути в межах 30-170 об/хв, тобто не менше 30 об/хв та не більше 170 об/хв. Верхній (максимальний) поріг обертів запропонованого учасником ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ" обладнання перевищує зазначені межі в 170 об/хв. Зі своєї сторони зазначимо, що пропонування учасниками товару з будь якими іншими характеристиками, ніж зазначено в технічних вимогах замовника, впливає, як на ціну пропозиції кожного учасника так і на ефективність використання техніки, що буде поставлятися Замовнику.
Таким чином учасник ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ" порушив вимогу додатку 1 тендерної документації у цій частині.
2. Розділом 3 п. 3.6 Тендерної документації Замовником, зокрема, встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації. В додатку 1 Тендерної документації викладені технічні вимоги та перелік документів, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
На виконання вимог додатку 1 Учасником ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ" в складі своєї тендерної пропозиції надано, зокрема, наступний документ: «1.Декларація КШГ». Даний документ який надано на підтвердження відповідності запропонованого товару, згідно п.1 додатку 1, вказано, що об’єкт декларування – це інструмент механічний ручний (з приводом), а саме ключі шурупогайкові відповідних моделей. Тобто ця декларація оформлена на моделі інструменту, які мають механічний сервопривід, що суперечить наявності гідравлічного сервоприводу, та не відповідає технічним вимогам тендерної документації та технічній пропозиції учасника. Додатково підтверджує те, що декларування проведено саме на механічні моделі, вказані в додатку 1 до декларації деталі та комплектуючі шуруповертів. Там відсутні комплектуючі, без яких неможливо функціонування гідравлічної системи, такі як: гідравлічний насос, бак для гідравлічної рідини, рукава високого тиску, тощо. При цьому наявні комплектуючі, які характерні тільки для механічного інструменту, наприклад: вал привода, шестерні, тощо.
Учасник завантажив документ на інший тип обладнання, який не може підтверджувати відповідність запропонованого обладнання з гідравлічним сервоприводом. Таким чином ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ" не надав жодного документа про відповідність, згідно п.1 додатку 1, чим порушив вимоги тендерної документації у цій частині.
У зв’язку з вищевикладеним, Замовником порушені принципи проведення закупівель, а саме об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, що є наслідком порушення прав ТОВ «ІНДАСТРІАЛ ТУЛС».
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень з боку Замовника при проведенні оцінки пропозиції Учасника ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ".
3. Зобов’язати тендерний комітет ФІЛІЇ "ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ КОЛІЇ" АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати рішення про визнання переможцем учасника ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА ТОРГ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 12.09.23.pdf 12.09.2023 15:51
- Скарга від 12.09.23.docx 12.09.2023 15:51
- рішення від 14.09.2023 № 14654.pdf 14.09.2023 15:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2023 № 15225.pdf 26.09.2023 12:30
- рішення від 25.09.2023 № 15225.pdf 27.09.2023 15:58
- Протокол УО про скасування рішення — 3-3.docx 29.09.2023 11:07
- Протокол УО про скасування рішення — 3-3.docx 29.09.2023 11:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2023 16:54
Дата розгляду скарги:
25.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.09.2023 15:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.09.2023 15:59
Дата виконання рішення Замовником:
29.09.2023 11:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги щодо надання документу, який підтверджує впровадження на підприємстві учасника (виданий на ім’я учасника) систему управління якістю з оптової та роздрібної торгівлі сертифіковану згідно ДСТУ ISO 9001:2015.
Номер:
b4baaec496f345699edbe82f02d3d917
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-24-006924-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодо надання документу, який підтверджує впровадження на підприємстві учасника (виданий на ім’я учасника) систему управління якістю з оптової та роздрібної торгівлі сертифіковану згідно ДСТУ ISO 9001:2015.
Вимога:
Доброго дня. Наша компанія бажає взяти участь в тендері, але уважно ознайомившись з Тендерною документацією, нами були виявлені дискримінаційні вимоги. Отже згідно п. 2 (п.п. 2.5) розділу "Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі" тендерної документації: Учасник повинен надати сканований документ, який підтверджує впровадження на підприємстві учасника (виданий на ім’я учасника) систему управління якістю з оптової та роздрібної торгівлі сертифіковану згідно ДСТУ ISO 9001:2015.
Дана вимога є порушенням Закону по цілому ряду причин, а саме:
1. Замовник не має права вимагати документ про підтвердження управління якістю на кокретний вид діяльності.
2. Замовник не має права вимагати документ про підтвердження управління якістю згідно конкретного обмеженого стандарту.
Більше того, дана вимога стосується потенційного учасника, а не самого продукту, або виробника продукту, отже не має жодного відношення до запропонованого учасником Товару та ніяким чином не підтверджує "технічні, якісні, кількісні та іншим вимогам предмета закупівлі".
У зв'язку з тим, що дана вимога не має на меті жодної іншої функції, окрім штуного звуження потенційного кола учасників - вимагаємо виключити п.п. 2.5 п.2 розділу "Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі" тендерної документації, як дискримінаційний.
У разі відмови в задоволенні даної вимоги або її ігнорування, наша компанія буде вимушена звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2023 13:17
Вирішення:
Будуть внесені доповнення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію
Номер:
5929801f4b8c40af9e36ed2cc3c55555
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-24-006924-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію
Вимога:
Доброго дня. Наша компанія бажає взяти участь в тендері, але уважно ознайомившись з Тендерною документацією, нами були виявлені дискримінаційні вимоги, щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, а саме: згідно п. 2 (п.п. 2.1 та 2.2.) розділу "Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі" тендерної документації, передбачення надання тільки ТУ, ТЗ або Кресленника, згідно яких виготоляється продукція. Дана вимога є дискримінаційною та униможливлює участь виробників, у тому числі іноземних, які виготовляють продукцію згідно Стандартів.
Вимагаємо внести зміни в п.2 розділу "Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі" тендерної документації, та додати можливість надання стандарту, згідно якого виготовляється продукція, а саме: "Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану копію такого документу".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2023 12:01
Вирішення:
Будуть внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено