-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
пневматичні шини
згідно технічних вимог до предмету закупівлі
Торги відмінено
5 029 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 148.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 148.20 UAH
Період оскарження:
28.02.2018 14:54 - 29.03.2018 00:00
Вимога
Вирішена
ПОВНА НЕСЕНІТНИЦЯ ТА ЗЛОВЖИВАННЯ
Номер:
d00176e0ddab43e490fbb21454fec4a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-28-000847-a.c2
Назва:
ПОВНА НЕСЕНІТНИЦЯ ТА ЗЛОВЖИВАННЯ
Вимога:
У своїй відповіді Ви зазначили, що працівникам Вашого підприємства потрібно платити зарплату, а працівникам постачальника- хай підождуть, більше чим півроку. З ваших "доводів" випливає, що постачальнику почекати більше ніж півроку ( 180 банківських днів) кошти у вигляді розрахунку за поставлений товар близько 5 млн. грн. це елементарно та законно? Поставте себе на місце постачальника, Ви та Ваші працівники згодні чекати 180 банків ських днів розрахунку за надані Вами послуги, розрахунки по зарплаті? Звичайно-ні. То навіщо прописувати такі дискримінаційні вимоги. Що стосується перевірки якості товару, то для цього вимагаєтья сертифікати, паспорти якості, гарантійні талони від постачальника . Змушені будемо написати про Ваші вимоги в електрону систему DoZorro.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2018 16:07
Вирішення:
Не можемо погодитись з тим, що вимоги щодо відстрочення платежу є дискримінаційними. Виходячи з фінансових можливостей, підприємство може розрахуватися за поставлений товар до 160 банківських днів, тобто раніше. Не дивлячись на скрутне фінансове становище підприємства, за Вашою вимогою внесені зміни щодо зменшення відстрочки платежу на 20 банківських днів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Умови прописані у тендерній документації, а саме у Додатку №4 "Проект договору" дискримінаційні, не реальні.
Номер:
836f811ac4d945fc80d600c9af01e670
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-28-000847-a.b1
Назва:
Умови прописані у тендерній документації, а саме у Додатку №4 "Проект договору" дискримінаційні, не реальні.
Вимога:
У Проекті вашого договору передбачено: "Розрахунки за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі належним чином оформлених документів, з відстрочкою платежу до 180 (сто вісімдесят) банківських днів з моменту поставки відповідної партії товару та підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками приймально-здавального документу (видаткової накладної)." На сьогодні з нестабільною економікою в країні, де курс гривні постійно падає, при об'ємі поставки 598 шин на суму майже в 5 млн. грн, не доречно виставляти таку вимогу як відстрочення платежу 180 банківських днів, більше ніж півроку. Такою вимогою, ви банкротите постачальника, залишаєте працівників без заробітної плати, без змоги закупити сировину для виробництва, без змоги заплатити усі необхідні податки до бюджету. Будь-ласка, передевіться свої вимоги у проекті договору, зменшіть кількість днів на відстрочення платежу хоча б на 30 календарних днів. Своєю вимогою у відстрочення платежу на 180 банківських днів Ви не даєте змоги прийняти участь у тендері багатьох вітчизняних виробників та підприємств.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2018 09:30
Вирішення:
Не можемо погодитися з доводами, викладеними у вимозі з наступних підстав.
КП «Тролейбусне депо № 2» ніяким чином не порушило норми цивільного законодавства, оскільки відповідно до статті 1057 Цивільного кодексу України передбачено умови відстрочення або розстрочення оплати товарів, робіт та послуг.
Пункт 4.1 розділу 4 в додатку 4 до тендерної документації (проект договору) складено виходячи із фінансових можливостей підприємства, своєчасної виплати заробітної плати працівникам, оплати податків і зборів та забезпечення безперервного та якісного надання послуг з перевезення жителів та гостей міста. Акцентуємо увагу на тому, що відстрочення платежу, встановлене з метою вибору Учасників, які зможуть здійснювати поставку на зазначених умовах. Навпаки, Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації про оплату після поставки товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів поставить під загрозу якісне та своєчасне забезпечення перевезень населення міста у подальшому.
На підставі вищевикладеного вимогу задовольнити частково.
Статус вимоги:
Не задоволено