• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів - ВІДПРАЦЬОВАНІ ЛЮМІНЕСЦЕНТНІ ЛАМПИ, КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ, БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ)

Завершена

194 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 972.00 UAH
Період оскарження: 24.07.2023 11:24 - 30.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника про повторну дискваліфікацію

Номер: 228afed00fa848d383d509822b2db8ff
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-003644-a.a6
Назва: Скарга на рішення Замовника про повторну дискваліфікацію
Скарга:
Скарга на рішення Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИНОГРАДІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИНОГРАДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ про дискваліфікацію через упередженне ставлення до Скаржника, викладене Протоколом Уповноваженої особи Лемак Н.Й.від 30.08.2023 року
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.09.2023 19:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.09.2023 13:34
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: 5c67d559275244bda9c964cac0c59722
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-003644-a.c5
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Скарга:
Скарга до АМКУ 27.07.2023 року Комунальним некомерційним підприємством «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: ДК 021:2015 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів - ВІДПРАЦЬОВАНІ ЛЮМІНЕСЦЕНТНІ ЛАМПИ, КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ, БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ» з очікуваною вартістю 194 400 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі). У процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «А-ЕНЕРГО» ( далі –Скаржник) та ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ". Аукціон в Процедурі закупівлі проводився, Скаржником було надано найбільш економічно вигідну пропозицію та 02.08.2023 року розпочалась процедура розгляду пропозиції Скаржника. 04.08.2023 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення (Протокол уповноваженої особи) №1 від 04.08.2023 року про відхилення пропозиції Скаржника, згідно якого було прийняте рішення: «Відповідно до п. 44 Постанови 1178 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону». Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції виходячи з наступного. 1. Замовник, аргументуючи рішення про відхилення пропозиції Скаржника в Протоколі зазначає, що: «тендерною документацією визначено, що предметом Закупівля є надання послуг зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів, код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Тендерна пропозиція містить наступні недоліки: 1. Учасник на вимогу додатку №3 до тендерної документації мав надати у складі тендерної пропозиції Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі» На виконання вказаної вимоги Учасник, ТОВ "А-ЕНЕРГО" у складі своєї тендерної пропозиції надав Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України № 132 від 24.04.2018 та Додаток 1 до зазначеного наказу, відповідно до яких, у Учасника наявні наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Отже надана Ліцензія не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в них відсутній такий вид операцій, як видалення». Скаржник не погоджується з рішенням щодо відхилення своєї пропозиції та в цій частині хоче зазначити наступне. Скаржником на виконання даної вимоги було надано: -Наказ Міністерства Екології та природних ресурсів України про Видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 24.04.2018 року №132 на право поводження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження); - ліцензія ТОВ «УКРЕКОПРОЕКТ» від 05.02.2015 Серія АЕ №460710 на операції з поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) - довідку про видалення відходів Вих. 31/11-15 від 31.07.2023 в якій зазначається наступне: Згідно Закону України «Про управління відходами» Видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік видалення відходів наведено у Додатку 1 Закону України «Про управління відходами». До медичних відходів операція «Видалення» не застосовується. Згідно технологічного регламенту №1 від 01.12.2022р. «Технологічний регламент підприємства по поводженню із збирання, оброблення та видалення безпечних та небезпечних відходів на підприємстві ТОВ «А-ЕНЕРГО» після термічного знешкодження медичних відходів утворюється такий вид відходів, як «Зола-летка». На підставі: 1 Звіту про інвентаризацію джерел утворення відходів і відходів виробництва та споживання ТОВ «А-ЕНЕРГО» Затверджено від 01.12.2020 року, Поставлено на облік від 04.12.2020 року Департаментом захисту довкілля Запорізької обласної державної адміністрації №20.41; 2. Звіту з визначення класу небезпеки відходів ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Затвердженого 01.12.2020 року); 3. Звіту з визначення складу та властивостей, ступені небезпечності для навколишнього природного середовища промислових відходів, що утворюються в процесі виробничої діяльності ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 2020 року видане Приватним науково-технічним підприємством «Соціум» «Зола-летка» є малонебезпечним відходом і відноситься до 4 класу небезпеки, що підтверджує Звіт з визначення складу та властивостей, ступені небезпечності для навколишнього природного середовища промислових відходів, що утворюються в процесі виробничої діяльності ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 2020 року На право провадження господарської діяльності операцій з поводження з відходами 4 класу небезпеки ліцензування не перебачено (згідно Закону України «Про управління відходами» № 2849-IX від 31.03.2023 (Додаток 3 «Перелік властивостей, що робить відходи небезпечними») тому, ці відходи видаляються згідно договору №25/20 з Приватним підприємством «Хелп», який проводить операції з видалення відходів 4 класу небезпеки, як незначні інертні відходи. Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів. Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»: -Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1» - Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів; - Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки; Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються. Враховуючи викладене в цій Скарзі, Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника з підстав, які наведені в Протоколі. В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі викладеного вище Замовник здійснив помилковий, не об’єктивний, упереджений розгляд пропозиції Скаржника та не врахував вимоги п.43 Особливостей відповідно до п.41 Особливостей. Дискримінував пропозицію Скаржника та здійснив упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника. З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника. ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області. 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО», оформлене протокольним рішенням (Протокол уповноваженої особи Лемак Е.Й.) №1 від 04.08.2023 року
Дата розгляду скарги: 21.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2023 17:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.08.2023 13:13
Дата виконання рішення Замовником: 24.08.2023 18:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення органу оскарження - скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі — "ЄЗС ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (Послуги зі збору, перевезення, та подальшої утилізації відходів - ВІДПРАЦЬОВАНІ ЛЮМІНЕСЦЕНТНІ ЛАМПИ, КЛІНІЧНІ ТА ПОДІБНІ ЇМ ВІДХОДИ, БІОЛОГІЧНІ ВІДХОДИ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-24-003644-a.
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимоги щодо Тендерної документації

Номер: 1f81738c3fb441ca9d609a4a7e9348ad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-003644-a.c4
Назва: Вимоги щодо Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно рішення Всесвітньої організації охорони здоров'я епідемія COVID-19 визнана такою, що закінчилась. Режим пандемії - знято. Це підтверджує Постанова Кабінету Міністрів України від 27 червня 2023 р. № 651 «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» У відповіді на минулу вимогу ви вказали наступне: «Враховуючи предмет закупівлі, яким у тому числі є клінічні та подібні їм відходи, а також біологічні відходи, які утворюються у процесі функціонування лікарні, Замовник зацікавлений, щоб система Учасника відповідала вимогам протидії COVID-19 задля запобігання розповсюдження інфекції при наданні послуг зі збору, перевезенні та утилізації відходів. Враховуючи зазначене – вимога щодо наявності «Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організації» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку підтвердження).» - є цілком доречною.» У пункті 12 Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 №446 вказано : «Ліцензіат у процесі експлуатації виробничих, побутових та інших приміщень, споруд, обладнання, устаткування, транспортних засобів, використання технологій повинен забезпечувати: - працівників засобами колективного захисту (огородження, вентиляція, герметизація тощо) і ефективне їх використання; - здійснення заходів, спрямованих на запобігання захворюванням, отруєнням, травмам, забрудненню навколишнього природного середовища; - екологічну безпеку людей, раціональне використання природних ресурсів, додержання вимог природоохоронного законодавства; - безоплатно працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального захисту». Міністерство Охорони здоров’я України встановила порядок поводження з небезпечними медичними відходами для запобігання можливих заражень та епідемій, видавши Наказ №1602 від 06.09.2022. Згідно частини 3 Наказу Міністерства Охорони Здоров’я України від 06.09.2022 №1602: Частина 2 пункту 1 «Фізична особа-підприємець безпосередньо організовує поводження з відходами, тобто є відповідальною особою. (тобто Учасник)» Пункт 3. На кожен з етапів системи поводження з відходами відповідальною особою розробляється СОП, що затверджується керівником закладу. Пункт 4. Працівники не допускаються до виконання робіт з відходами без проведених навчання, підготовки і перевірки знань (далі - навчання) щодо СОП, залежно від залученості (виконування працівниками процесів щодо поводження з відходами). Навчання обов’язково включає СОП щодо алгоритму дій у разі виникнення аварійних ситуацій. Пункт 5. Поводження з відходами у закладах проводиться відповідно до типової схеми поводження з відходами (далі - типова схема), яка розробляється відповідальною особою і затверджується керівником закладу. Типова схема може бути розроблена для закладу в цілому або окремо для кожного з структурних підрозділів закладу (далі - підрозділ). Пункт 8. Відходи категорій В, С, D мають бути відповідно упаковані з метою нівелювання небезпеки відходів Пункт 10. У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (контейнери, мішки/ пакети) для збирання відходів. Пункт 11. Наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування ( з метою невілювання можливого розриву пакування та розповсюдження інфекцій та захворювань) Пункт 12. Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил. Пункт 15. Керівник закладу забезпечує наявність і запас ЗІЗ та організовує проведення навчання працівників щодо їхнього використання на робочих місцях у відповідності до Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 29 листопада 2018 року № 1804, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2018 року за № 1494/32946. Пункт 16. Працівників, які проводять транспортування, дезінфекцію і видалення відходів, керівник закладу забезпечує захисним взуттям (наприклад, гумові чоботи) та ЗІЗ відповідно до оцінки ризиків впливу небезпеки відходів, але мінімально: 1) рукавичками захисними (захист від інфекційних агентів та хімічних речовин); 2) фартухом захисним (водонепроникний, захист від інфекційних агентів та хімічних речовин); 3) медичними (хірургічними) масками. Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Враховуючи вище перелічене, Наявність сертифікату «Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» НЕ МОЖЕ бути обов’язкою. Компанії керуються чинними законодавчими документами і скасування режима пандемії – дає змогу НЕ поновлювати строки даного сертифікату. Адже є врегульована схема поводження з небезпечними медичними відходами відходами для невілювання можливої небезпеки від небезпечних медичних відходів ( Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022) в якій не вказано про обов’язковість наявності сертифікату SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій. Вимога є дискримінаційною, адже скорочує коло учасників які можуть брати участь у закупівлі. Щодо висловлення замовника : «Замовник зацікавлений, щоб система Учасника відповідала вимогам протидії COVID-19 задля запобігання розповсюдження інфекції при наданні послуг зі збору, перевезенні та утилізації відходів», пандемія COVID-19 не має ніякого відношення до поводження з небезпечними медичними відходами. Даний сертифікат, видається приватною структурою ТОВ «Хай Кволті Сервісес» та не має жодного відношення до державної системи сертифікації. Аналізуючи усю тендерну документацію, Учасник приходить до висновку, що Тендерна документація: - написана під конкретного учасника закупівлі та є корупційною; - вимоги створені для того, щоб обмежити коло учасників та мати можливість для дискваліфікації за вигаданими умовами Вимагаємо видалити з тендерної документації (або зробити її НЕОБОВ’ЯЗКОВОЮ), а саме у підпункті 1.4.3, пункту 1.4 додатку №3 з вимог якості До тендерної документації таку вимогу: • Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження);
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимогу задоволено. в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Сертифікати ISSO не передбачені законодавством України

Номер: dd224e3155f249ed89eceb8010faa26c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-003644-a.a3
Назва: Сертифікати ISSO не передбачені законодавством України
Вимога:
Тендерна документація містить порушення чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога не містить вимоги
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога усунення порушення

Номер: b298a1e7045e4de28a5c11961b85a326
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-003644-a.a2
Назва: Вимога усунення порушення
Вимога:
Тендерна документація закупівлі UA-2023-07-24-003644-a), місить дискримінаційні норми які надають перевагу у закупівлі певному суб’єкту господарювання ще до початку відкритих торгів. Практично всі норми документації прописані під певного субєкта.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимоги щодо Тендерної документації

Номер: 1848d505744c4b85b486c098c2f55484
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-003644-a.a1
Назва: Вимоги щодо Тендерної документації
Вимога:
Згідно рішення Всесвітньої організації охорони здоров'я епідемія Ковід-19 визнана такою, що закінчилась. Режим пандемії - знято. Це підтверджує Постанова Кабінету Міністрів України від 27 червня 2023 р. № 651 «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» Враховуючи вище перелічене, наявність сертифікату SIC.804.050.COVID-FREE.199 не є необхідним. Вимагаємо видалити з тендерної документації, а саме у підпункті 1.4.3, пункту 1.4 додатку №3 з вимог якості До тендерної документації таку вимогу: • Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження);
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо наступне. Враховуючи предмет закупівлі, яким у тому числі є клінічні та подібні їм відходи, а також біологічні відходи, які утворюються у процесі функціонування лікарні, Замовник зацікавлений, щоб система Учасника відповідала вимогам протидії COVID-19 задля запобігання розповсюдження інфекції при наданні послуг зі збору, перевезенні та утилізації відходів. Враховуючи зазначене – вимога щодо наявності «Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC. COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID19. Спеціальні вимоги для організації» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку підтвердження).» - є цілком доречною. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено