• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га.

Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.

Торги не відбулися

4 694 350.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 471.75 UAH
Період оскарження: 24.07.2023 10:37 - 18.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a0b226cb24b440e0a4e964f79a6ed995
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-002387-a.b8
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення щодо переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.10.2023 13:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2023 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання Рішення АМКУ від 19.10.2023р. № 16785-р/пк-пз .Скасування рішення Замовника про визначення ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ" переможцем процедури закупівлі
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо розяснення відхилення тендерної пропозиції

Номер: 1e38aa6f9f17484181209c9a3aeaa8eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-002387-a.c7
Назва: Вимога щодо розяснення відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ПП «АТЛАНТ» вимагає від Замовника, детально розяснення щодо обгрунтування приняття рішення про відхилення тендерної пропозиції останього, з урахуванням наступного: 20.09.2023 відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, оприлюднене повідомлення, про те що учасники закупівлі знаходяться у статусі повторного розгляду тендерної пропозиції Замовником. 20.09.2023 о 11:58 год. Замовником після повторного розгляду тендерної пропозиції, було оприлюднене в електронній системі закупівель протокол від 20.09.2023 № 72 щодо прийняття рішення уповноваженої особи про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРУК 001». 20.09.2023 о 14:57 год. Замовником після повторного розгляду було оприлюднене в електронній системі закупівель протокол від 20.09.2023 № 73 щодо прийняття рішення уповноваженої особи про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ДП «Вікінг». Виходячи з вищевикладеного 20 вересня 2023 року в електронній системі закупівель «Прозорро» шляхом оприлюднення розміщене повідомлення, про те що ПП «АТЛАНТ» знаходиться у статусі повторного розгляду тендерної пропозиції Замовником. Зазначаємо, що згідно вимогам пункту 43 Особливостей, Замовник зобов’язаний оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення Учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: - «Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Зазначаємо, що тендерна пропозиція ПП «АТЛАНТ» знаходилася у статусі повторного розгляду Замовником в період час з 20.09. по 22.09.2023, тобто на протязі двох робочіх днів, згідно опрелюдненного повідомлення електронної системи закупівель «Прозорро». Зазначаємо, про те що Замовник, не зважаючи на вимогу пункту 43 Особливостей, оприлюднив в електронній системі закупівель протокол від 22.09.2023 № 74 щодо прийняття рішення уповноваженої особи щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ». Приватне підприємство «АТЛАНТ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї тендерної пропозиції та зазначає, що Замовник не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель та прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ», чим порушують законні права та інтереси учасника та вимоги законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: f7a99d0fe1b24269a141cc22a93f8a9a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-002387-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.09.2023 16:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.10.2023 16:51
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: fdfc59c271ed4b5ca5102d6a7aa65f0a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-002387-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.09.2023 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.09.2023 12:54
Дата виконання рішення Замовником: 20.09.2023 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення АМКУ від 12.09.2023 р.№14531-р/пк-пз.Скасування рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ"
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення

Номер: bc71586775f84b3bb8430064c8430e40
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-002387-a.c4
Назва: Скарга на рішення
Скарга:
Скарга на рішення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.09.2023 15:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.09.2023 12:48
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо детального роз’яснення відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ»

Номер: c37bca9fe00b45a3bc5559504d1a591b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-002387-a.b3
Назва: Вимога щодо детального роз’яснення відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ»
Вимога:
Вимога щодо детального роз’яснення відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу, надаємо детальне роз’яснення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «АТЛАНТ»: 1. Відповідно до п.1.2. Додатку 3 до ТД, вимагалось надати документальне підтвердження наявності, вказаного в довідці п.1.1., обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання копій видаткових накладних та/або актів приймання/передачі основних засобів. У складі пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження наявності захисних касок у кількості не менше 4 шт. Згідно вимоги про усунення порушення від 24.08.2023 року, від Учасника вимагалось надати копії видаткових накладних та/або актів приймання/передачі основних засобів, які підтверджують наявність захисних касок у кількості не менше 4 шт. Приватне підприємство «Атлант» не надало документи, які вимагались Замовником. 2. Відповідно до п.1.3. Додатку 3 до ТД, було визначено, що у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір оренди транспортних засобів. Документи надані у складі пропозиції Приватного підприємства «Атлант» свідчать, що транспортні засоби не належать учаснику на праві власності, однак договір оренди відсутній в складі пропозиції. Приватне підприємство «Атлант» не надало документи, які вимагались Замовником. 3. Відповідно до п.1.4. Додатку 3 до ТД, було встановлено вимогу про надання довідки про наявність радіоелектронних засобів (переносних рацій) потужністю не менше 5 Вт, документ, виданий уповноваженим органом на право експлуатації в регіоні надання послуг (м. Київ та Київська область) зазначених засобів в кількості не менше 6 (шести) та документ, що підтверджує право власності/користування на такі радіоелектронні засоби (переносні рації). Згідно вимоги про усунення порушення від 24.08.2023 року, від Учасника вимагалось надати вищевказані документи. Приватне підприємство «Атлант» не надало документи, які вимагались Замовником та не підтвердило наявність радіоелектронних засобів (переносних рацій) потужністю не менше 5 Вт, документ, виданий уповноваженим органом на право експлуатації в регіоні надання послуг (м. Київ та Київська область) зазначених засобів в кількості не менше 6 (шести). 4. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 до ТД, було встановлено вимогу про надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 16-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності, з яких 4 працівника виконуватимуть функцію старшого зміни, та які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960), та будуть безпосередньо залучені до надання послуг на об’єкті Замовника (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником). У складі пропозиції відсутня зазначена довідка. Приватне підприємство «Атлант» не надало документи, які вимагались Замовником. 5. Відповідно до п.2.2. Додатку 3 до ТД, було встановлено вимогу про надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 18-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності), які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником). У складі пропозиції відсутня зазначена довідка. Приватне підприємство «Атлант» не надало документи, які вимагались Замовником. 6. Відповідно до п.3.1. Додатку 3 до ТД, було встановлено вимогу про надання інформаційної довідки про виконання аналогічних договорів (не менше двох) в якій повинно бути зазначено: назва організації із якою укладено договір; адреса, телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет договору; сума договору; термін виконання договору. Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, вважається договір з фізичної охорони об’єктів високого ступеню ризику (медичні заклади, навчальні заклади, музейні установи), укладені в 2022-2023 році. Замовником було чітко визначено які договори вважаються аналогічними в розумінні документації. Надані у складі пропозиції договори, що зазначені в довідці, не відповідають вимогам до аналогічного договору, згідно п.3.1. Додатку 3 до ТД. Приватне підприємство «Атлант» не надало документи, які вимагались Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на вимоги ТД

Номер: 275181692cc8493db82fb1539298d756
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-002387-a.b2
Назва: Скарга на вимоги ТД
Скарга:
Скарга на вимоги ТД
Дата розгляду скарги: 07.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.07.2023 18:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.08.2023 18:02
Дата виконання рішення Замовником: 16.08.2023 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення АМКУ від 07.08.2023 №12220-р/пк-пз. Внесено зміни до тендерної документації
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net
Вимога
Відхилено

ВИМОГА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ

Номер: 1dc082057afb4c9d8802cf39f3248dcf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-24-002387-a.b1
Назва: ВИМОГА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ
Вимога:
У п. 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів (не менше двох) в якій повинно бути зазначено: назва організації із якою укладено договір; адреса, телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет договору; сума договору; термін виконання договору; Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, вважається договір з фізичної охорони об’єктів високого ступеню ризику (медичні заклади, навчальні заклади, музейні установи), укладені в 2022-2023 році. Наше підприємство має значний досвід та аналогічні договори надання послуг з охорони об’єктів різних форм власності. Замовник висунувши вимогу щодо надання аналогічних договорів укладених в 2022-2023 році, звужує коло учасників та прописує дану вимогу під окремого учасника. Виходячи з цього вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Разом з тим, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Якщо Ваше підприємство має значний досвід та аналогічні договори надання послуг з охорони об’єктів різних форм власності, то для Вас не складе труднощів підтвердити цю інформацію та надати відповідні документи про виконання аналогічних договорів укладених в 2022-2023 році. Дана вимога не є дискримінаційною, а спрямована на отримання Замовником послуг найвищої якості від Виконавця, який має досвід надання аналогічних послуг.
Статус вимоги: Відхилено