• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Яйця I категорії

Строк поставки: До 31 грудня 2018 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.

Завершена

161 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 808.20 UAH
Період оскарження: 06.03.2018 14:59 - 14.03.2018 15:00
Вимога
Відхилено

щодо рішення тендерного комітету

Номер: 034e745e6e3f44178c2f78ff092f4890
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000551-a.a1
Назва: щодо рішення тендерного комітету
Вимога:
Просимо взяти до уваги наші пояснення та уточнення та переглянути рішення тендерного комітету.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовником торгів Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» було оголошено допорогову закупівлю на придбання товару «03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (CPV) (Яйця I категорії)» (оголошення № UA-2018-03-06-000551-a) відповідно до Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35. Згідно п. 6.3 Наказу під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відтак, Документацією було передбачено надання, зокрема, таких документів: - Копія договору про утилізацію харчових продуктів (згідно п. 4.4 Розділу 4 Документації). - Копія акту обстеження територіальним управлінням Держспоживслужби складського приміщення (згідно п. 4.4 Розділу 4 Документації). Згідно п. 6.5 Наказу у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли. Враховуючи те, що з моменту оголошення закупівлі (06.03.2018 р.) та протягом періоду уточнень (14.03.2018 р. до 15:00) у системі не було розміщено жодного запитання чи вимоги, вважається, що потенційні учасники погодилися з усіма умовами закупівлі, а відтак, взяли на себе зобов’язання подати усі документи, що передбачені Документацією у повному обсязі та до кінцевого терміну подання пропозицій (19.03.2018 р. до 17:00). Згідно п. 3.2 Розділу 3 Документації у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. Враховуючи вищенаведене, неподання документів повністю чи частково, а також ненадання пояснень, щодо відсутності якогось із документів, тягне за собою відхилення пропозиції учасника. Щодо подання копії звіту 1-ДФ за звітний період повідомляємо наступне. На підставі пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, пп. «б» п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України та згідно Податкового календаря, що розміщений на офіційному сайті Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/pk/), до 09 лютого 2018 р. необхідно подати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також сум утриманого з них податку за формою 1 ДФ. Відповідно, станом на дату кінцевого терміну подання пропозицій (19.03.2018 р.) учасники повинні були надати вищезазначений звіт за весь період 2017 р. У зв’язку з тим, що Вами подано звіт лише за 3 квартал 2017 р., Ваша пропозиція не може вважатися такою, що відповіає вимогам документації у даній частині. Враховуючи вищенаведене, підстав для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ Агрофірма «Ватра» у тендерного комітету немає.
Статус вимоги: Відхилено