-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Борошно та крупи
Завершена
580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 350.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2018 17:43 - 23.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Тендерного комітету № 34 від 13.03.2018
Номер:
cb8e882de02d4601b1fd1e2084a70a4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-09-001883-c.b2
Назва:
Скарга на рішення Тендерного комітету № 34 від 13.03.2018
Вимога:
09 лютого 2018 року було оголошено закупівлю «Борошно та крупи», лот – «Крупи в асортименті», ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-09-001883-c.
06 березня 2018 року наше підприємство було оголошено переможцем торгів по даному лоту. Згідно Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів зобов’язаний надати замовнику документальне підтвердження відсутності підстав відхилення тендерної пропозиції, перелічених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, в нашому випадку, довідку про відсутність судимості за корисливі злочини та довідку про відсутність заборгованості перед бюджетом. Зробити це ми повинні були до кінця робочого дня 12 березня 2018 року. Довідка про відсутність судимості була фактично отримана нами 13 березня 2018 року через те, що 8, 9, 10 та 11 березня були офіційними неробочими днями. Негайно після отримання копія довідки була завантажена до системи електронних закупівель. Стосовно довідки про відсутність заборгованості перед бюджетом, то Закон не встановлює граничного строку подання цього документу, а лише закріплює право замовника відхилити пропозицію у разі наявності в постачальника такої заборгованості. Та, не зважаючи на обставини, які не залежали від нашого підприємства, 13 березня 2018 року, наша пропозиція була дискваліфікована з підстави, що нами не були надані вищезгадані довідки. Вважаємо підстави дискваліфікації нашої пропозиції формальними, оскільки ФОП Карпенко Ольга Борисівна не має ані судимості, ані заборгованості перед бюджетом, і наявність даних довідок саме на кінець робочого дня 12 березня 2018 року жодним чином не впливає на зміст нашої пропозиції, ціну, кількісні та якісні характеристики нашої продукції. ФОП Карпенко Ольга Борисівна є місцевим виробником продукції борошномельно-круп’яної промисловості та добросовісним платником податків до бюджету м. Суми. Також вважаємо, що формальне застосування норм Закону України «Про публічні закупівлі» в даному випадку є недоречним, оскільки вартість предмету закупівлі нижча за встановлену у ст. 2 цього закону.
Враховуючи викладене, просимо Вас переглянути рішення Тендерного комітету (Протокол № 34) та скасувати дискваліфікацію нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 14.03.2018 11:58
Дата подачі:
14.03.2018 11:58
Вирішення:
Вашу вимогу від 14.03.2018 р. розглянуто. Повідомляємо, що відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті (з урахуванням того, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.) Керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Таким чином, вказана норма є імперативною, а невиконання переможцем вказаних вимог матиме наслідком відхилення його тендерної пропозиції, як зобов’язує замовника Закон.
Вами не було надано у встановлений строк документів, які вимагалися на підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Довідка, за визначеною законодавством формою, на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону завантажена Вами до електронної системи закупівель лише 13.03.2018 р., а щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) – не надана взагалі. Це стало підставою для прийняття рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене вище, підстав для перегляду рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції не вбачається.
Додатково повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується, якщо вартість предмета закупівлі товару (що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Вказана вартість застосовується до предмета закупівлі вцілому та не залежить від кількості лотів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
про внесення змін до тендерної документації
Номер:
564541fe054140c28369910d504ffdad
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-09-001883-c.a1
Назва:
про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Сумським державним університетом було оголошено тендер про закупівлю (відкриті торги) – лот: крупи в асортименті.
Кожна позиція фасованих круп містить вказання конкретного об’єму фасовки.
Крупа гречана ядриця, 1 ґатунок, 1 кг
Крупа пшенична Артек, 0,8 кг
Пшоно, вищий ґатунок, 1 кг
Крупа вівсяна плющена, вищий ґатунок, 0,5 кг
Горох колотий шліфований, 1 кг
Крупа перлова, 1 кг
Крупа манна, марка Т, 0,9 кг
Рис круглозернистий шліфований, вищий ґатунок, 1 кг
Рис довгозернистий, шліфований, вищий ґатунок, 1 кг
Вказана розфасовка ніяким чином не обґрунтована ні тендерною документацією, не у відповіді на питання про розфасовку на сайті прозоро на сторінці тендеру, з точки зору будь-яких вимог та наводить на думку про те, що Замовником передбачається закупка продукції конкретного виробника.
Вважаємо дану вимогу щодо розфасовки дискримінаційною та такою, що не має жодного значення для замовника, окрім бажання обмежити кількість потенційних учасників торгів, оскільки далеко не всі виробники фасують крупи у саме такого об’єму пакети. Є виробники, що фасують, наприклад, крупу гречану ядриця, 1 ґатунок, обємом 0,8 кг, крупу пшеничну Артек – 0,9 кг, а крупу вівсяну плющену – 0,4 кг, проте відмінність фасовки від вказаної Замовником жодним чином не відображується на якості продукту в гіршу сторону.
При цьому, встановлення саме таких вимог щодо фасування круп у конкретних об’ємах робить неможливим участь в цієї закупівлі великої кількості суб’єктам відповідного ринку (в тому числі нашого підприємства), які готові надати вигідну цінову пропозицію щодо предмета закупівлі з додержанням усіх вимог щодо якості та складу відповідного продукту.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації Сумського державного університету про закупівлю (відкриті торги) «крупи в асортименті», а саме:
1. розширити діапазон фасування круп з 0,4 кг до 1 кг включно, або зовсім видалити конкретизацію інформації по об’єму фасовки.
2. вказати у тендерній документації необхідну кількість крупи фасованої не у пачках, а в кілограмах.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про внесення змін до ТД крупи СумДУ.pdf 16.02.2018 13:45
Дата подачі:
16.02.2018 13:50
Вирішення:
Вашу вимогу прийнято до уваги! Відповідне питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Статус вимоги:
Задоволено