-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А-95 (талон)
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2023 17:33 - 28.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
42031c74210146e0b24a8fec487056d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-22-000320-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
1. Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Самбірської міської ради" вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації та додатків до неї у процедури відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2023-07-22-000320-a за предметом закупівлі Бензин А-95 (талон) (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти).
Пов'язані документи:
Учасник
- дискримінаційні умови у ТД.pdf 27.07.2023 11:33
Дата подачі:
27.07.2023 11:33
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо порушення законодавства в частині дискримінаційних вимог у документації на закупівлю за ідентифікатором : UA -2023-07-22-000320-а за предметом закупівлі Бензин А-95(талон) (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015-09130000-9- Нафта і дистиляти)
Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Самбірської міської ради» цілком не погоджується з наведеними обґрунтуваннями з наступних підстав:
- Щодо першої вимоги, то
При здійсненні закупівель та підготовці тендерної документації на закупівлю за ідентифікатором : UA -2023-07-22-000320-а за предметом закупівлі Бензин А-95(талон) (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015-09130000-9- Нафта і дистиляти) дотримано всіх вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) та підзаконних нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
В зв’язку із тим, що Замовник являється закладом охорони здоров'я, який надає первинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу населенню міста Самбора Львівської області, то своєчасна заправка автомобілів є вкрай важливою складовою для належного та безперебійного надання медичної допомоги.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та враховуючи норми ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Оскільки, відпуск палива, який відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною договору). Ці дії можуть привести до збоїв та до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.
З урахуванням вищезазначеного, вважаємо обґрунтованими вимоги встановлені тендерною документацією на закупівлю Бензин А-95(талон) (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015-09130000-9- Нафта і дистиляти) , та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
- Щодо другої вимоги
Як передбачено ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, замовник, може на свій розсуд вимагати документи, які б не дискримінували учасників, але які замовник відповідно до законодавства вважає за необхідне вимагати від учасників у складі тендерної пропозиції. Відповідно до зазначеного ліцензією обов’язково надає учасник-переможець процедури закупівлі в разі встановлення такої вимоги щодо її надання в тендерній документації.
Відповідно до п. 5 ч.1 ст. 1 Закону України « Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія – це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності в суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності , що підлягає ліцензуванню.
Отже суб’єкти господарювання, які здійснюють продаж пального, повинні мати ліцензію, що передбачена чинним законодавством України.
- Щодо третьої вимоги, то
У розділі 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах установах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Міністерства палива та енергетики, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008р. № 281/171/578/155 (далі Інструкція № 281), зазначено що талон -це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З урахуванням того, що специфіка предмету закупівлі (бензин, дизпаливо) передбачає наявність великої кількості автозаправних станцій, а також проведення даної закупівлі для потреб бюджетної установи задля належного виконання своїх посадових обов’язків, безперебійного постачання нафтопродуктами, замовник встановлює вимогу щодо єдиного зразка талонів, що є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Наявність талонів створює гарантії забезпечення безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для належного функціонування установи.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
28.07.2023 21:02
Підтвердження вирішення:
Вимога не задоволена