-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт електричних мереж (заходи з енергозбереження ) із встановленням джерел резервного живлення (сонячні батареї) блоку конференцзалів за адресою: м.Полтава,вул.Соборності,45
Торги відмінено
28 041 621.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 208.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 140 208.10 UAH
Період оскарження:
21.07.2023 17:09 - 07.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо внесення змін
Номер:
36731cbe5b994cefafac15543b47f970
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-010615-a.a2
Назва:
Щодо внесення змін
Вимога:
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію шляхом несення відповідної умови:
У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії.
З огляду на те, що зазначена вище умова є обов’язковою згідно рекомендацій Мінекономіки щодо підготовки тендерної документації Замовниками.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2023 23:32
Вирішення:
Шановний Учасник! Зміни не будуть внесені, оскільки така умова вже передбачена в тендерній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
f24bea2243a14bf8863ac20dd73e71fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-010615-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Шановний Замовнику!
При детальному вивченні проекту договору нами були виявлені невідповідності та суперечності, а саме:
1) Проектом договору, який наведено Замовником вбачається:
2.3. Розрахунки між Замовником та Підрядником проводяться після виконання робіт за Договором протягом 365 календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховується виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових і матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів.
Однак, в тендерній документації міститься інформація про те, що учасник може самостійно визначати строк відстрочки платежу за виконані роботи, і це є критеріями оцінки.
Замовник зазначив:
умови оплати (відстрочення платежу) за виконані роботи – питома вага критерію 30% :
0% - на строк, що складає 95 календарних днів;
5% - на строк від 96 по 125 календарних днів;
10% - на строк від 126 по 185 календарних днів;
15% - на строк від 186 по 245 календарних днів;
30% - на строк від 246 по 365 календарних днів.
Ми, як потенційний учасник, не можемо надати згоду з таким проектом договору. В якому зазначено що відстрочка платежу може бути до 365 днів. Ми плануючи участь, не будемо застосовувати такі умови оплати для того щоб вийти на аукціон з вигідною приведеною ціною, тому що обрали для себе інший варіант оплати.
Вимагаємо внесення змін у проект договору шляхом виключення конкретно встановленого терміну для оплати. Надайте учаснику самостійно визначити термін відповідно до умов подання тендерної пропозиції (саме того терміну який обрано учасником)
2) У проекті договору міститься вимога (під малозамітною зірочкою*) щодо надання:
* учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати календарний графік виконання робіт.
Але, Замовником не наведено ні форми графіку як додатку до Договору, ні встановлено вимог щодо його складання, тобто ми як майбутній учасник не можемо визначити згідно яких вимог повинен складатися графік.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом надання форми додатків до договору та встановлення окремих вимог щодо виконання графіку виконання робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2023 23:01
Вирішення:
Шановний Учасник! Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено