• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

ДК 021:2015- 39830000-9 - Продукція для чищення (засоби для миття, чищення та прання)

Торги не відбулися

2 074 291.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 742.91 UAH
Період оскарження: 21.07.2023 15:59 - 01.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 361eba183cc44ce49e2478b5fd55c5a5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-009910-a.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.11.2023 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.11.2023 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та згідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Вимога
Залишено без розгляду

Закон України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я"

Номер: cd6df7f6f0d34832828b7d53d7d9e66d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-009910-a.a5
Назва: Закон України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я"
Вимога:
Шановний Замовник. Доводжу до Вашого відома, що 01.10.2023р. Закон України 4004-XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від втратив чинність. В даному Законі було встановлено поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Законом України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я" від 06.10.2022р., що введений в дію 01.10.2023р. припинена дія Закон України 4004-XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", а разом з ним, відповідно, виведено з законодавства поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, вимога надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, більш того, вимога підтвердити певні показники, опис та сферу застосування та реалізації виключно висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи є не тільки дискримінаційною, але й незаконною. Враховуючі, що зміни в тендерну документацію внесені після введення в дію Закону України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я", вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з ЧИННИМ законодавством та виключити з тендерної документації вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, ба більше, виключити з тендерної документації вимоги щодо підтвердження певних показників, опису та сферу застосування та реалізації виключно висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Ваше твердження, що «…а разом з ним, відповідно, виведено з законодавства поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» не відповідає дійсності. Необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена не лише Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», але й іншими такими, як «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про відходи», «Про дитяче харчування», «Про пестициди і агрохімікати», «Про питну воду та питне водопостачання», «Про державну систему біобезпеки при створенні, випробуванні, транспортуванні та використанні генетично модифікованих організмів», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про виноград та виноградне вино», «Гірничий закон України» та ін. Та враховуючі порядок отримання Висновків, в пункті «Термін дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» чітко зазначено: «Висновок експертизи на продукцію вітчизняного виробництва є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукції). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років.». Виходячі з вищенаведеного, вимога надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є цілком обгрунтована та не є дискрімінаційною, а тим паче незаконою. Що стосується «Закону про систему громадського здоров’я» № 2573-IX, з вступом в дію з 1 жовтня 2023, та керуючись Законами України ( ЗУ Про захист прав споживачів, ЗУ Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції), інформація, що прописана в даних законах зводиться до того, що продукція має бути безпечною для життя Споживача, його здоров'я, навколишнього природного середовища, також, акцентується увага на тому, що інформація про продукцію повинна містити: відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами. Той же новий ЗУ Про систему громадського здоров'я містить ст. 46 про медико-санітарну регламентацію: "Для будь-якого небезпечного фактора, присутнього у середовищі життєдіяльності людини, встановлюються науково обґрунтовані параметри безпечності - державні медико-санітарні нормативи, а за необхідності - також державні медико-санітарні правила (регламенти) використання (застосування)", "небезпечний фактор - будь-який хімічний, фізичний чинник, біологічний агент, що здійснює або за певних умов може здійснювати шкідливий вплив на здоров’я людини". Тобто, неякісна чи небезпечна продукція - є небезпечним фактором. "Здійснення державного нагляду (контролю) у сферах господарської діяльності, які можуть становити ризик для санітарно-епідемічного благополуччя населення" - тобто ринковий нагляд має право вимагати документи, які підтверджують безпечність продукції. Та на даному етапі підтвердженням безпечності продукції є дійсний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Продукція має відповідати державним медико-санітарним нормативам (санітарним нормативам) - які є обов’язковими до виконання параметрами безпечності середовища життєдіяльності людини та епідемічного благополуччя. Установи, що раніше займалися санітарно-епідеміологічною експертизою відповідно до своїх Статутів, акредитацій, Закону України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції” та Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, Закону України "Про наукову і науково-технічну експертизу" можуть надавати послуги з проведення експертизи продукції та документації на відповідність медико-санітарному законодавству України з видачею Звітів про експертизу та (або) Протоколів випробувань , та нажаль на сьогодні з введенням в дію ЗУ 2573-IX "Про систему громадського здоров’я" від 06.10.2022р не мають загального та внутрішнього порядку проведення експертизи. Проведення закупівлі, особливо для учбових/дитячих закладів освіти, не можливе без отримання від Учасників документів, які підтверджують безпечність продукції, та які видані уповноваженими на це органами. Повертаючись до ЗУ 2573-IX "Про систему громадського здоров’я" від 06.10.2022р та керуючись єдиним прописаним регламентом Стаття 48 пункт 4 та 5 «Протягом 15 робочих днів після надходження заяви про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та інших документів, визначених цим Законом, експертна установа зобов’язана повідомити заявника про отримання таких документів, а в разі їх відсутності - запропонувати заявнику подати такі документи, встановивши необхідний для цього строк. У разі неподання заявником документів, визначених цим Законом, у строк, встановлений експертною установою, заява про державну реєстрацію дезінфекційного засобу вважається недійсною. Експертна установа здійснює експертизу реєстраційних матеріалів на дезінфекційний засіб протягом строку, що не перевищує 180 днів з дня отримання від заявника всіх документів, визначених цим Законом для державної реєстрації дезінфекційного засобу, а також документального підтвердження оплати послуг з проведення експертизи реєстраційних матеріалів дезінфекційного засобу. Строк проведення експертизи реєстраційних матеріалів може бути подовжений, але не більш як на 90 днів. Експертна установа повідомляє заявника про подовження строку проведення експертизи реєстраційних матеріалів на дезінфекційний засіб із зазначенням причин такого подовження.», отримання дозвільного документа обмежена термінами його отримання не раніше ніж через 195 днів, що суперечить ТД Замовника про надання документів, які повинні бути дійсним на дату подання пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.11.2023 09:03
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 2b878b0b591f46b5adb4ee833055f1d0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-009910-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга, додатки
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.10.2023 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.10.2023 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ) №17134-р/пк-пз від 25.10.2023 року, з метою усунення дискримінаційної вимоги, зазначеної в Рішенні, щодо якої Замовником не підтверджено наявності щонайменше двох виробників, а саме «чистильна здатність (ефективність видалення іржі): не менше 100%», Замовником внесено зміни до тендерної документації від 30.10.2023 року. Рішення АМКУ №17134-р/пк-пз від 25.10.2023 року виконане Замовником в повному обсязі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: cba2e54b8ea7454cba8d57ee5620e72d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-009910-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга, додатки
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.08.2023 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.08.2023 19:02
Дата виконання рішення Замовником: 14.09.2023 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Антимонополького комітету України №13683-р/пк-пз від 29.08.2023 року виконано в повному обсязі шляхом внесення змін до тендерної документації.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 17666755f8474b9dbeadf4c02abe8e26
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-009910-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга, додатки
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.07.2023 17:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.08.2023 11:30
Дата виконання рішення Замовником: 18.08.2023 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Антимонополького комітету України №12428-р/пк-пз від 09.08.2023 виконано шляхом внесення змін до тендерної документації.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 52711e63da144439a83dc8e08202111c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-009910-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.09.2023 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.10.2023 17:19
Дата виконання рішення Замовником: 13.10.2023 18:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15778 -р/пк-пз від 03.10.2023 - скасувати рішення про відміну закупівлі «UA-2023-07-21-009910-a» за предметом: ДК 021:2015- 39830000-9 - Продукція для чищення (засоби для миття, чищення та прання).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET