-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015- 39830000-9 - Продукція для чищення (засоби для миття, чищення та прання)
Торги не відбулися
2 074 291.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 742.91 UAH
мін. крок: 1% або 20 742.91 UAH
Період оскарження:
21.07.2023 15:59 - 01.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
361eba183cc44ce49e2478b5fd55c5a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-009910-a.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Деснянское УО Победитель.pdf 13.11.2023 21:58
- Скарга Деснянское УО Победитель.docx 13.11.2023 21:58
- Рішення від 15.11.2023 № 18317.pdf 15.11.2023 17:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2023 № 18925.pdf 27.11.2023 13:34
- Рішення від 24.11.2023 № 18925.pdf 29.11.2023 13:46
- Додаток 1 Протокол випробувань LILU PLUS зелене яблуко 17.11.2023 16:23
- Пояснення по суті скарги pdf 17.11.2023 16:23
- Пояснення по суті скарги doc 17.11.2023 16:23
- Додаток 3 Висновок ДСЕЕ ЛІЛУ NEW 17.11.2023 16:23
- Додаток 2 Протокол випробувань LILU АНТИЖИР 17.11.2023 16:23
- Додаток 4 LILU® АНТИЖИР опис 17.11.2023 16:23
- Додаток 5 Тендерна пропозиція 17.11.2023 16:23
- Додаток 6 Паспорт якості LILU АНТИЖИР засіб для видалення жиру 17.11.2023 16:23
- Додаток 10 Протокол випробувань LILU універсальний 17.11.2023 16:23
- Додаток 9 BALU білизна засіб для видалення плям опис 17.11.2023 16:23
- Додаток 8 Паспорт якості BALU білизна засіб для видалення плям 17.11.2023 16:23
- Додаток 7 BALU білизна засіб для видалення плям опис 17.11.2023 16:23
- Додаток 14 Паспорт якості LILU PLUS засіб для миття дитячого посуду 17.11.2023 16:23
- Додаток 11 Паспорт якості LILU гель для прання 17.11.2023 16:23
- Додаток 12 LILU®гель для прання опис 17.11.2023 16:23
- Додаток 13 Засіб для миття посуду LILU®PLUS Зелене яблуко опис 17.11.2023 16:23
- Додаток 17 Паспорт якості LILU GLASS засіб для миття скла 17.11.2023 16:23
- Додаток 15 Паспорт якості LILU універсальний засіб для миття підлоги 17.11.2023 16:23
- Додаток 16 LILU® універсальний засіб опис 17.11.2023 16:23
- Додаток 18 LILU® GLASS опис 17.11.2023 16:23
- Додаток 21 Висновок ДСЕЕ БАЛУ ПАУЕР ГЕЛЬ 17.11.2023 16:23
- Додаток 19 Паспорт якості крем САМА 17.11.2023 16:23
- Додаток 20 Опис крем для чищення СВ 17.11.2023 16:23
- Протокол УО 06.12.2023 17:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2023 22:11
Дата розгляду скарги:
24.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.11.2023 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.11.2023 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись Законом України «Про публічні
закупівлі» та згідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Постанови кабінету міністрів України від 12
жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період
дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування (далі - Особливості), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням
аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає
умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації,
крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури
закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимога
Залишено без розгляду
Закон України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я"
Номер:
cd6df7f6f0d34832828b7d53d7d9e66d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-009910-a.a5
Назва:
Закон України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я"
Вимога:
Шановний Замовник.
Доводжу до Вашого відома, що 01.10.2023р. Закон України 4004-XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від втратив чинність. В даному Законі було встановлено поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Законом України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я" від 06.10.2022р., що введений в дію 01.10.2023р. припинена дія Закон України 4004-XII "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", а разом з ним, відповідно, виведено з законодавства поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином, вимога надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, більш того, вимога підтвердити певні показники, опис та сферу застосування та реалізації виключно висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи є не тільки дискримінаційною, але й незаконною.
Враховуючі, що зміни в тендерну документацію внесені після введення в дію Закону України 2573-IX "Про систему громадського здоров’я", вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з ЧИННИМ законодавством та виключити з тендерної документації вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, ба більше, виключити з тендерної документації вимоги щодо підтвердження певних показників, опису та сферу застосування та реалізації виключно висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.10.2023 22:41
Вирішення:
Шановний Учасник. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Ваше твердження, що «…а разом з ним, відповідно, виведено з законодавства поняття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» не відповідає дійсності. Необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена не лише Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», але й іншими такими, як «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про відходи», «Про дитяче харчування», «Про пестициди і агрохімікати», «Про питну воду та питне водопостачання», «Про державну систему біобезпеки при створенні, випробуванні, транспортуванні та використанні генетично модифікованих організмів», «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», «Про виноград та виноградне вино», «Гірничий закон України» та ін. Та враховуючі порядок отримання Висновків, в пункті «Термін дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» чітко зазначено: «Висновок експертизи на продукцію вітчизняного виробництва є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукції). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років.». Виходячі з вищенаведеного, вимога надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є цілком обгрунтована та не є дискрімінаційною, а тим паче незаконою. Що стосується «Закону про систему громадського здоров’я» № 2573-IX, з вступом в дію з 1 жовтня 2023, та керуючись Законами України ( ЗУ Про захист прав споживачів, ЗУ Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції), інформація, що прописана в даних законах зводиться до того, що продукція має бути безпечною для життя Споживача, його здоров'я, навколишнього природного середовища, також, акцентується увага на тому, що інформація про продукцію повинна містити: відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами. Той же новий ЗУ Про систему громадського здоров'я містить ст. 46 про медико-санітарну регламентацію: "Для будь-якого небезпечного фактора, присутнього у середовищі життєдіяльності людини, встановлюються науково обґрунтовані параметри безпечності - державні медико-санітарні нормативи, а за необхідності - також державні медико-санітарні правила (регламенти) використання (застосування)", "небезпечний фактор - будь-який хімічний, фізичний чинник, біологічний агент, що здійснює або за певних умов може здійснювати шкідливий вплив на здоров’я людини". Тобто, неякісна чи небезпечна продукція - є небезпечним фактором.
"Здійснення державного нагляду (контролю) у сферах господарської діяльності, які можуть становити ризик для санітарно-епідемічного благополуччя населення" - тобто ринковий нагляд має право вимагати документи, які підтверджують безпечність продукції. Та на даному етапі підтвердженням безпечності продукції є дійсний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Продукція має відповідати державним медико-санітарним нормативам (санітарним нормативам) - які є обов’язковими до виконання параметрами безпечності середовища життєдіяльності людини та епідемічного благополуччя. Установи, що раніше займалися санітарно-епідеміологічною експертизою відповідно до своїх Статутів, акредитацій, Закону України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції” та Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, Закону України "Про наукову і науково-технічну експертизу" можуть надавати послуги з проведення експертизи продукції та документації на відповідність медико-санітарному законодавству України з видачею Звітів про експертизу та (або) Протоколів випробувань , та нажаль на сьогодні з введенням в дію ЗУ 2573-IX "Про систему громадського здоров’я" від 06.10.2022р не мають загального та внутрішнього порядку проведення експертизи. Проведення закупівлі, особливо для учбових/дитячих закладів освіти, не можливе без отримання від Учасників документів, які підтверджують безпечність продукції, та які видані уповноваженими на це органами. Повертаючись до ЗУ 2573-IX "Про систему громадського здоров’я" від 06.10.2022р та керуючись єдиним прописаним регламентом Стаття 48 пункт 4 та 5 «Протягом 15 робочих днів після надходження заяви про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та інших документів, визначених цим Законом, експертна установа зобов’язана повідомити заявника про отримання таких документів, а в разі їх відсутності - запропонувати заявнику подати такі документи, встановивши необхідний для цього строк. У разі неподання заявником документів, визначених цим Законом, у строк, встановлений експертною установою, заява про державну реєстрацію дезінфекційного засобу вважається недійсною. Експертна установа здійснює експертизу реєстраційних матеріалів на дезінфекційний засіб протягом строку, що не перевищує 180 днів з дня отримання від заявника всіх документів, визначених цим Законом для державної реєстрації дезінфекційного засобу, а також документального підтвердження оплати послуг з проведення експертизи реєстраційних матеріалів дезінфекційного засобу. Строк проведення експертизи реєстраційних матеріалів може бути подовжений, але не більш як на 90 днів. Експертна установа повідомляє заявника про подовження строку проведення експертизи реєстраційних матеріалів на дезінфекційний засіб із зазначенням причин такого подовження.», отримання дозвільного документа обмежена термінами його отримання не раніше ніж через 195 днів, що суперечить ТД Замовника про надання документів, які повинні бути дійсним на дату подання пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.11.2023 09:03
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
2b878b0b591f46b5adb4ee833055f1d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-009910-a.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга, додатки
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Протокол випробувань Деснянский.pdf 16.10.2023 21:41
- Скарга Деснянское УО ТД 3.pdf 16.10.2023 21:41
- 1. Висновок TM Extreme Wash (Деснянский).pdf 16.10.2023 21:41
- Скарга Деснянское УО ТД 3.docx 16.10.2023 21:41
- Пояснення на Заперечення Скарга Деснянское УО ТД 3.pdf 24.10.2023 14:36
- Пояснення на Заперечення Скарга Деснянское УО ТД 3.docx 24.10.2023 14:36
- Рішення від 18.10.2023 № 16653.pdf 18.10.2023 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.10.2023 № 17134.pdf 26.10.2023 11:25
- Рішення від 25.10.2023 № 17134.pdf 30.10.2023 11:53
- Пояснення по суті скарги 20.10.2023 20:15
- Пояснення по суті скарги doc 20.10.2023 20:15
- Додаток 2_Висновки ДСЕЕ ТОВ Нова-хім 20.10.2023 20:15
- Додаток 10 BALU® POWER GEL «Цитрус» опис 20.10.2023 20:15
- Додаток 3_Висновок ДСЕЕ ПП Альянс-новагруп 20.10.2023 20:15
- Додаток 3 до пояснення 2 Висновки ДСЕЕ ТОВ Нова хім 20.10.2023 20:15
- Додаток 4 до пояснення 2 Висновок ДСЕЕ ПП АЛЬЯНС-Новагруп 20.10.2023 20:15
- Додаток 4 - Листи-описи ТОВ Нова-Хім (1) 20.10.2023 20:15
- Додаток 13 Паспорт якості Гель для чищення та дезінфекції 20.10.2023 20:15
- Додаток 6 - паспорта якості ТОВ Нова хім 20.10.2023 20:15
- Додаток 5 - Листи-описи технічно-якісних вимог ПП Альянс -новагрупп 20.10.2023 20:15
- Додаток 12 Опис Гель для чищення та дезінфекції 20.10.2023 20:15
- Додаток 11 Паспорт якості BALU POWER GEL 20.10.2023 20:15
- Додаток 16 Паспорт якості крем САМА 20.10.2023 20:15
- Додаток 14 Опис крем для чищення СВ 20.10.2023 20:15
- Додаток 7 - Паспорти якості ПП Альянс -новагрупп 20.10.2023 20:15
- Додаток 15 Висновок ДСЕЕ САМА 20.10.2023 20:15
- Додаток 8 Висновок ДСЕЕ БАЛУ ПАУЕР ГЕЛЬ 20.10.2023 20:15
- Додаток 18 Опис Фрекенбок Євробитхім 20.10.2023 20:15
- Додаток 9 Висновок Гель для чищення та дезінфекції санвузлів 20.10.2023 20:15
- Додаток 17 Висновок СЕС побутова хімія Євробитхім 20.10.2023 20:15
- Додаток 19 Паспорт якості Фрекенбок 20.10.2023 20:15
- Пояснення на заперечення по суті скарги doc 24.10.2023 17:10
- Пояснення на заперечення по суті скарги 24.10.2023 17:10
- Протокол УО 30.10.2023 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2023 21:43
Дата розгляду скарги:
25.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.10.2023 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.10.2023 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ) №17134-р/пк-пз від 25.10.2023 року, з метою усунення дискримінаційної вимоги, зазначеної в Рішенні, щодо якої Замовником не підтверджено наявності щонайменше двох виробників, а саме «чистильна здатність (ефективність видалення іржі): не менше 100%», Замовником внесено зміни до тендерної документації від 30.10.2023 року.
Рішення АМКУ №17134-р/пк-пз від 25.10.2023 року виконане Замовником в повному обсязі.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
cba2e54b8ea7454cba8d57ee5620e72d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-009910-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга, додатки
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Протоколи випробувань Деснянский 2.pdf 19.08.2023 13:41
- Скарга Деснянское УО ТД 2.pdf 19.08.2023 13:41
- 1. Висновок TM Extreme Wash Деснянский.pdf 19.08.2023 13:41
- Скарга Деснянское УО ТД 2.docx 19.08.2023 13:41
- Пояснення на Заперечення Скарга Деснянское УО ТД 2.pdf 27.08.2023 20:17
- Пояснення на Заперечення Скарга Деснянское УО ТД 2.docx 27.08.2023 20:17
- Рішення від 22.08.2023 № 13181.pdf 22.08.2023 17:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2023 № 13683.pdf 30.08.2023 12:28
- Рішення від 29.08.2023 № 13683.pdf 31.08.2023 19:02
- Пояснення по суті скарги 24.08.2023 16:45
- Пояснення по суті скарги doc. 24.08.2023 16:45
- Додаток 3 - висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/18982 виробника ПП «Альянс-Новагрупп»; 24.08.2023 16:45
- Додаток 1 - рішення АМКУ № 12428-р/пк-пз від 09.08.2023 року 24.08.2023 16:45
- Додаток 2 – Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/8352 та висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/24930 виробника ТОВ «Нова-хім»; 24.08.2023 16:45
- Додаток 4 – Листи-описи ТОВ «Нова-хім»; 24.08.2023 16:45
- Додаток 5 – Листи-описи ПП «Альянс-Новагрупп»; 24.08.2023 16:45
- Додаток 6 – паспорта якості ТОВ «Нова-хім»; 24.08.2023 16:45
- Додаток 7 – Паспорта якості ПП «Альянс-Новагрупп». 24.08.2023 16:45
- пояснення 2_на пояснення_по_суті_скарги_на умови ТД_Гренландія 28.08.2023 17:46
- пояснення 2 _на пояснення_по_суті_скарги_на умови ТД_Гренландія 28.08.2023 17:46
- Додаток 2 до пояснення 2 - перелік змін до ТД від 18.08.2023 року на рішення АМКУ; 28.08.2023 17:46
- Додаток 3 до пояснення 2 – Висновки ДСЕЕ ТОВ Нова-хім; 28.08.2023 17:46
- Додаток 4 до пояснення 2 - Висновок ДСЕЕ ПП Альянс-новагрупп 28.08.2023 17:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.08.2023 13:43
Дата розгляду скарги:
29.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.08.2023 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.08.2023 19:02
Дата виконання рішення Замовником:
14.09.2023 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонополького комітету України №13683-р/пк-пз від 29.08.2023 року виконано в повному обсязі шляхом внесення змін до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
17666755f8474b9dbeadf4c02abe8e26
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-009910-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга, додатки
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Протоколи випробувань Деснянский.pdf 25.07.2023 21:36
- Скарга Деснянское УО ТД.pdf 25.07.2023 21:36
- 1. Висновок TM Extreme Wash Десн.pdf 25.07.2023 21:36
- Скарга Деснянское УО ТД.docx 25.07.2023 21:36
- Пояснення на Заперечення Скарга Деснянское УО ТД.pdf 08.08.2023 14:08
- Пояснення на Заперечення Скарга Деснянское УО ТД.docx 08.08.2023 14:08
- рішення від 27.07.2023 № 11534.pdf 27.07.2023 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2023 № 12428.pdf 10.08.2023 13:25
- рішення від 09.08.2023 № 12428.pdf 14.08.2023 11:28
- Пояснення по суті скарги doc 31.07.2023 16:31
- Пояснення по суті скарги pdf 31.07.2023 16:31
- Додаток 8 - ТД нова редакція 31.07.2023 16:31
- Додаток 1 31.07.2023 16:31
- Додаток 2 31.07.2023 16:31
- Додаток 10 - Лист відповідь від Альянс-новагруп 31.07.2023 16:31
- Додаток 9 - перелік змін до ТД 31.07.2023 16:31
- Додаток 3 31.07.2023 16:31
- Додаток 11 - Лист відповідь від Нова-хім 31.07.2023 16:31
- Додаток 4 -лист щодо акредитації мінеко 31.07.2023 16:31
- Додаток 5 31.07.2023 16:31
- Додаток 6 31.07.2023 16:31
- Додаток 7 -реєстр акредитованих лабораторій 31.07.2023 16:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.07.2023 21:38
Дата розгляду скарги:
09.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.07.2023 17:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.08.2023 11:30
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2023 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонополького комітету України №12428-р/пк-пз від 09.08.2023 виконано шляхом внесення змін до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
52711e63da144439a83dc8e08202111c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-009910-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Замовник
- Пояснення по суті скарги doc 27.09.2023 16:54
- Пояснення по суті скарги 27.09.2023 16:54
- Протокол УО_скасування рішення про відміну 13.10.2023 15:17
- Скарга Деснянское УО Отмена.docx 21.09.2023 15:56
- Пояснення на Заперечення Скарга Деснянское УО Отмена.docx 01.10.2023 22:00
- Пояснення на Заперечення Скарга Деснянское УО Отмена.pdf 01.10.2023 22:00
- Скарга Деснянское УО Отмена.pdf 21.09.2023 15:56
- Рішення від 03.10.2023 №15778.pdf 05.10.2023 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10 №15778.pdf 04.10.2023 13:19
- Рішення від 25.09.2023 №15190.pdf 25.09.2023 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.09.2023 15:58
Дата розгляду скарги:
03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.09.2023 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2023 17:19
Дата виконання рішення Замовником:
13.10.2023 18:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15778 -р/пк-пз від 03.10.2023 - скасувати рішення про відміну закупівлі «UA-2023-07-21-009910-a» за предметом: ДК 021:2015- 39830000-9 - Продукція для чищення (засоби для миття, чищення та прання).