-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи)
З особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.22(зі змінами).
Завершена
1 252 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 262.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 262.20 UAH
Період оскарження:
21.07.2023 15:10 - 19.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Номер:
d9d4383ffb77431c8542c13a9811d707
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-008802-a.c4
Назва:
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Скарга:
СКАРГА
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Відповідно до оголошення № UA-2023-07-21-008802-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 21 липня 2023 року, останні зміни внесені 28 липня 2023 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-21-008802-a) Замовником ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями на закупівлю за предметом: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи) код за ДК 021:2015 – 72260000-5.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЕЛСІ УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 44703690 (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у вказаній закупівлі та у відповідності до тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Загалом для участі було подано тендерні пропозиції від 3 (трьох) учасників, а саме:
Найменування учасника Код учасника згідно з ЄДРПОУ Ціна до початку аукціону Остаточна тендерна пропозиція учасників,
грн без ПДВ Рішення Замовника
ТОВ «Здоров’я 24» 39138976 590`436.00 0.01 Визнано переможцем
ТОВ «АСКЕПНЕТ» 44710890 1`200`000.00 1`200`000.00 Не розглядався
ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» 44703690 1.00 1.00 Попередню кваліфікацію скасовано
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Здоров’я 24», Замовником було прийнято рішення про визначення вищевказаного учасника переможцем (Протокол №ЦОЗ-08-06-545-І уповноваженої особи провідного фахівця з публічних закупівель відділу забезпечення діяльності уповноважених осіб філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» Іванчук Є.В. від 09 жовтня 2023 року).
Скаржник ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» не погоджується із прийнятим Замовником рішенням про визнання ТОВ «Здоров’я 24» Переможцем процедури закупівлі в зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції умовам тендерної документації та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси Скаржника. Також Скаржник вважає, що вказані дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), а саме таких принципів здійснення публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Скаржник ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
1. Згідно з Додатком 1 тендерної документації, де описані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження, програмне забезпечення МІС має використовувати надійні засоби електронного цифрового підпису, що мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації (надати експертний висновок, завірений належним чином)
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає файл «9. атестат відповідності.pdf» та файл 9.1. експертний висновок.pdf сторінка 19-21 в якому вказано, в експертному висновку вказано, які надійні засоби електронного цифрового підпису, що мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації використовує МІС, там вказано:
– програмний засіб шифрування даних, що передаються мережевними протоколами Secure Socket Layer та Transport Layer Security, який має позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації № 04/03/02-4760 від 11.12.2018 щодо можливості використання для криптографічного захисту інформації з обмеженим доступом (крім службової інформації та інформації, що становить державну таємницю), а також відкритої інформації, вимогу щодо захисту якої встановлено законом;
– програмний комплекс користувача центру сертифікації ключів «ІІТ Користувач ЦСК-1», що має експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації № 05/02/03-1424 від 05.04.2016 щодо можливості використання для криптографічного захисту інформації з обмеженим доступом (крім службової інформації та інформації, що становить державну таємницю), а також відкритої інформації, вимогу щодо захисту якої встановлено законом (входить до складу прикладного програмного забезпечення «HEALTH24»).
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає у складі пропозиції файл «10. Експертний висновок Електронні ключі.pdf» в якому надає експертні висновки:
✔ Експертний висновок 01.06.2023 № 04\05\02-952\BC1 та 01.06.2023 № 04\05\02-951\BC1 об’єкти експертизи «Кристал-1» ЄААД.469535.040. ,які знаходиться у відкритому доступі на сайті Приватного акціонерного товариства “Інститут інформаційних технологій” (АТ "ІІТ") https://iit.com.ua/downloads в розділі «ЗАВАНТАЖИТИ» за посиланням: https://iit.com.ua/download/productfiles/EKCrystal1Conclusion.jpg , https://iit.com.ua/download/productfiles/EKCrystal1QSCTConclusion.jpg звертаємо увагу дані висновки не вказані в експертному висновку КСЗІ переможця ТОВ «Здоров’я 24»;
✔ Експертний висновок 29.04.2021 № 04\05\02-1277 об’єкт експертизи ІІТ Користувач ЦСК-1» ЄААД. 00021.-13 90 02, який знаходиться у відкритому доступі на сайті Приватного акціонерного товариства “Інститут інформаційних технологій” (АТ "ІІТ") https://iit.com.ua/downloads в розділі «ЗАВАНТАЖИТИ» за посиланням: https://iit.com.ua/download/productfiles/EU13Conclusion.jpg ;
✔ Експертний висновок 16.01.2023 № 04\05\02-134\BC1 об’єкт експертизи «ІІТ захищений диск-4» ЄААД.00028.-14 90 01, який знаходиться у відкритому доступі на сайті Приватного акціонерного товариства “Інститут інформаційних технологій” (АТ "ІІТ") https://iit.com.ua/downloads в розділі «ЗАВАНТАЖИТИ» за посиланням: https://iit.com.ua/download/productfiles/SD4PConclusion.pdf звертаємо увагу дані висновки не вказані в експертному висновку КСЗІ переможця ТОВ «Здоров’я 24».
Переможець надав експертні висновки, які не вказані в експертному висновку КСЗІ ТОВ «Здоров’я 24» не надавши ліцензій/договорів на використання вказаних вище програмних комплексів, не завіривши їх належним чином у відповідності до тендерної документації та законодавства.
Звертаємо увагу, що експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації на програмний засіб шифрування даних, що передаються мережевними протоколами Secure Socket Layer та Transport Layer Security № 04/03/02-4760 від 11.12.2018 щодо можливості використання для криптографічного захисту інформації з обмеженим доступом (крім службової інформації та інформації, що становить державну таємницю), а також відкритої інформації, вимогу щодо захисту якої встановлено законом – не наданий переможцем в складі тендерної пропозиції.
2. У Додатку 1 тендерної документації, де описані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження*, в розділі «Фінансово-економічні вимоги», Замовником чітко прописано: Очікувана вартість за 1 робоче місце не повино перевищувати 175 грн/місяць без ПДВ.
Переможець всупереч вимогам Замовника подає тендерну пропозицію, яка завідомо не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме в Додатку 1 тендерної документації, де описані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження, Переможець ТОВ «Здоров’я 24» пропонує Замовнику за 1 робоче місце 495,00 грн без ПДВ (файл «1. Пропозиція»):
В ХОДІ АУКЦІОНУ Переможець ТОВ «Здоров’я 24» в першому ж раунді ставить 0.01 коп.:
https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/9637e31eb3724eb083d18a4e8b8de54c_47bfded96ea94620b7c77c193b91f230, усвідомлюючи, що ТОВ «Здоров’я 24» будуть перші на розгляді. Але ж початкова тендерна пропозиція завідомо суперечила тендерній документації та не відповідала вимогам Замовника.
3. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» та у відповідності з Розділом 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, учасником надається: Довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі та завіреною печаткою (у разі її використання) та копію аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до вимог тендерної документації тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам:
1. кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. Багатосторінкові документи завантажуються одним файлом. Документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів та / або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.» тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії;
2. зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера тощо);
3. будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися;
4. кольорове сканування документів можливе як з оригіналів, так і з їх копій, завірених нотаріально або учасником у разі, якщо до конкретного документа не встановлено інші вимоги до його оформлення.
Переможцем ТОВ «Здоров’я 24» надано файл «4. довідки.pdf» сторінка 4 в якому “ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)” без власноручного підпису та файл «5.1. Аналогічний договір 1.pdf» в якому копія з оригіналу договору не завірена належним чином, як вимагається в тендерній документації Замовника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону та абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У свою чергу, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до частини першої статті 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Також відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, з питань щодо вимог тендерної документації слід звертатись до конкретного замовника у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Переможець не звертався до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або не звертався до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Тим самим прийнявши всі вимоги та умови тендерної документації Замовника. Тому мав надати відповідно Додатку 1 тендерної документації, де описані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження: експертні висновки, які вимагав Замовник, які містяться в експертному висновку комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи «Медична інформаційна система «HEALTH24» та цінову пропозицію, яка не повинна була перевищувати 175 грн/місяць без ПДВ за 1 робоче місце, а також завірені належним чином довідки та копії документів.
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Здоров’я 24» повинна бути відхилена відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Звертаємо увагу, що основні принципи здійснення закупівель закріплені у ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наведені вище принципи були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Також, просимо взяти до уваги той факт, що Замовник заздалегідь не об’єктивно ставився до учасників торгів, проігнорувавши те, що учасник ТОВ «Здоров’я 24» мав бути дискваліфікований, є підстави вважати, що в даній закупівлі є ознаки змови – узгоджених дій.
Враховуючи остаточну ціну пропозиції Переможця в розмірі 0.01 коп та його обґрунтування аномально низької ціни, де вказано, що Переможець вже працює з Замовником файл «Пояснення АНЦ».
Відповідно до п.1 ст. 5 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», Узгодженими діями є укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання.
Відповідно до пункту 2 пп. 4,8 ст. 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції»:
«Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються:
1) встановлення цін чи інших умов придбання або реалізації товарів;
2) обмеження виробництва, ринків товарів, техніко-технологічного розвитку, інвестицій або встановлення контролю над ними;
3) розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками;
4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;
5) усунення з ринку або обмеження доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб’єктів господарювання, покупців, продавців;
6) застосування різних умов до рівнозначних угод з іншими суб’єктами господарювання, що ставить останніх у невигідне становище в конкуренції;
7) укладення угод за умови прийняття іншими суб’єктами господарювання додаткових зобов’язань, які за своїм змістом або згідно з торговими та іншими чесними звичаями в підприємницькій діяльності не стосуються предмета цих угод;
8) суттєвого обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин”.
Звертаємо увагу, що на торгах повинен перемагати учасник із найкращою (вигідною) пропозицією ціни або виконання інших умов. Тому основна загроза конкуренції - це антиконкурентні узгоджені дії (змови), що може спотворити та безпосередньо вплинути на результати торгів. Змова автоматично унеможливлює змагання, тобто знищує конкуренцію.
Тим самим прямо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», який покликаний забезпечувати добросовісні й прозорі процеси у сфері закупівель, а також створювати та підтримувати конкурентне середовище, запобігати проявам корупції в цій сфері.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи провідного фахівця з публічних закупівель відділу забезпечення діяльності уповноважених осіб філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» Іванчук Є.В. про визнання переможцем ТОВ «Здоров’я 24», вважає його незаконним та таким, що порушує його права та інтереси, відтак Замовник порушив наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Визнавши переможцем ТОВ «Здоров’я 24» за наявності невідповідності тендерної пропозиції останнього вимогам тендерної документації Замовник показав свою упередженість та необ’єктивність при розгляді тендерної пропозиції учасника, в тому числі шляхом невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону та Особливостей.
Уповноважена особа Замовника (провідний фахівець з публічних закупівель відділу забезпечення діяльності уповноважених осіб філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» Іванчук Є.В.) порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”, постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Конституцію України вказавши в протоколі №ЦОЗ-08-06-545-І від 09 жовтня 2023 року, що згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Крім того Скаржник ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» є реальним учасником ринку надання послуг доступу до сервісу ''Медична інформаційна система'' (МІС), та має укладені договори, щодо надання аналогічних послуг, та підтвердження їх успішного виконання.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України “Про публічні закупівлі”, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Конституцією України та ЗУ «Про захист економічної конкуренції»,-
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі: ID:9637e31eb3724eb083d18a4e8b8de54c Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-21-008802 Ідентифікатор плану: UA-P-2023-07-11-004086-c Вид процедури – відкриті торги з особливостями. Предмет закупівлі – «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням ( Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи) код за ДК 021:2015-72260000-5».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Здоров’я 24» протокол №ЦОЗ-08-06-545-І уповноваженої особи провідного фахівця з публічних закупівель відділу забезпечення діяльності уповноважених осіб філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» Іванчук Є.В. від 09 жовтня 2023 року ID:9637e31eb3724eb083d18a4e8b8de54c Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-21-008802 Ідентифікатор плану: UA-P-2023-07-11-004086-c Вид процедури – відкриті торги з особливостями. Предмет закупівлі – «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням ( Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи) код за ДК 021:2015-72260000-5».
Додатки до скарги:
1. Тендерна документація - медична інформаційна система (змінена).docx зі змінами від 28.07.2023;
2. Файл з документом у форматі PDF, який був наданий учасником ТОВ «Здоров’я 24»: «9. атестат відповідності».
3. Файл з документом у форматі PDF, який був наданий учасником ТОВ «Здоров’я 24»: «9.1. експертний висновок».
4. Файл з документом у форматі PDF, який був наданий учасником ТОВ «Здоров’я 24»: «10. Експертний висновок Електронні ключі».
5. Файл з документом у форматі PDF, який був наданий учасником ТОВ «Здоров’я 24»: «1. Пропозиція».
6. Файл з документом у форматі PDF, який був наданий учасником ТОВ «Здоров’я 24»: «4. довідки».
7. Файл з документом у форматі PDF, який був наданий учасником ТОВ «Здоров’я 24»: «5.1. Аналогічний договір 1».
8. Протокол №ЦОЗ-08-06-545-І уповноваженої особи провідного фахівця з публічних закупівель відділу забезпечення діяльності уповноважених осіб філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» Іванчук Є.В. від 09 жовтня 2023 року у форматі PDF.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ UA-2023-07-21-008802-a.docx 12.10.2023 17:27
- 1. Пропозиція.pdf 12.10.2023 17:27
- 4. довідки.pdf 12.10.2023 17:27
- 5.1. Аналогічний договір 1.pdf 12.10.2023 17:27
- 9. атестат відповідності.pdf 12.10.2023 17:27
- 9.1. експертний висновок.pdf 12.10.2023 17:27
- 10. Експертний висновок Електронні ключі.pdf 12.10.2023 17:28
- Пояснення АНЦ.pdf 12.10.2023 17:28
- Протокол _ЦОЗ-08-06-545-І.pdf 12.10.2023 17:28
- Тендерна док-ція - медична інформаційна система (змінена).docx 12.10.2023 17:28
- Скарга АМКУ UA-2023-07-21-008802-a_Validation_Report.pdf 12.10.2023 17:28
- Скарга АМКУ UA-2023-07-21-008802-a.7z 12.10.2023 17:28
- рішення від 17.10.2023 № 16514.pdf 17.10.2023 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2023 № 17024.pdf 25.10.2023 12:09
- рішення від 24.10.2023 № 17024.pdf 27.10.2023 16:12
- 1. Пропозиція.pdf 19.10.2023 15:58
- 4. довідки.pdf 19.10.2023 15:58
- 4. довідки.pdf.p7s 19.10.2023 15:58
- 5.1. Аналогічний договір 1.pdf 19.10.2023 15:58
- 5.1. Аналогічний договір 1.pdf.p7s 19.10.2023 15:58
- 5.2. Аналогічний договір 2.pdf 19.10.2023 15:58
- 9.1. експертний висновок .pdf 19.10.2023 15:58
- 5.2. Аналогічний договір 2.pdf.p7s 19.10.2023 15:58
- Пояснення по суті скарги ТОВ ХЕЛСІ УКРАЇНА.pdf 19.10.2023 15:58
- 10. Експертний висновок Електронні ключі.pdf 19.10.2023 15:58
- Додаток 5 ЦП.PDF 19.10.2023 15:58
- Пояснення по суті скарги ТОВ ХЕЛСІ УКРАЇНА_.docx 19.10.2023 15:58
- Протокол №ЦОЗ-08-06-545-І.pdf 19.10.2023 15:58
- Тендерна док-ція - медична інформаційна система (змінена).docx 19.10.2023 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2023 15:18
Дата розгляду скарги:
24.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.10.2023 14:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.10.2023 16:13
Вимога
Є відповідь
Підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону та абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Номер:
49eed6f425034531b985acbc5bb1d956
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-008802-a.a3
Назва:
Підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону та абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимога:
Вимога про усунення порушення
1. Згідно з Додатком 1 тендерної документації, де описані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження, програмне забезпечення МІС має використовувати надійні засоби електронного цифрового підпису, що мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації (надати експертний висновок, завірений належним чином)
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає файл «9. атестат відповідності.pdf» та файл «9.1. експертний висновок.pdf» сторінка 19-21 в експертному висновку вказано, які надійні засоби електронного цифрового підпису, що мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації використовує МІС«HEALTH24», там вказано:
– програмний засіб шифрування даних, що передаються мережевними протоколами Secure Socket Layer та Transport Layer Security, який має позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації № 04/03/02-4760 від 11.12.2018 щодо можливості використання для криптографічного захисту інформації з обмеженим доступом (крім службової інформації та інформації, що становить державну таємницю), а також відкритої інформації, вимогу щодо захисту якої встановлено законом;
– програмний комплекс користувача центру сертифікації ключів «ІІТ Користувач ЦСК-1», що має експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації № 05/02/03-1424 від 05.04.2016 щодо можливості використання для криптографічного захисту інформації з обмеженим доступом (крім службової інформації та інформації, що становить державну таємницю), а також відкритої інформації, вимогу щодо захисту якої встановлено законом (входить до складу прикладного програмного забезпечення «HEALTH24»).
Переможець ТОВ «Здоров’я 24» надає у складі пропозиції файл «10. Експертний висновок Електронні ключі.pdf» в якому надає експертні висновки:
✔ Експертний висновок 01.06.2023 № 04\05\02-952\BC1 та 01.06.2023 № 04\05\02-951\BC1 об’єкти експертизи «Кристал-1» ЄААД.469535.040. ,які знаходиться у відкритому доступі на сайті Приватного акціонерного товариства “Інститут інформаційних технологій” (АТ "ІІТ") https://iit.com.ua/downloads в розділі «ЗАВАНТАЖИТИ» за посиланням: https://iit.com.ua/download/productfiles/EKCrystal1Conclusion.jpg , https://iit.com.ua/download/productfiles/EKCrystal1QSCTConclusion.jpg звертаємо увагу дані висновки не вказані в експертному висновку КСЗІ переможця ТОВ «Здоров’я 24»;
✔ Експертний висновок 29.04.2021 № 04\05\02-1277 об’єкт експертизи ІІТ Користувач ЦСК-1» ЄААД. 00021.-13 90 02, який знаходиться у відкритому доступі на сайті Приватного акціонерного товариства “Інститут інформаційних технологій” (АТ "ІІТ") https://iit.com.ua/downloads в розділі «ЗАВАНТАЖИТИ» за посиланням: https://iit.com.ua/download/productfiles/EU13Conclusion.jpg ;
✔ Експертний висновок 16.01.2023 № 04\05\02-134\BC1 об’єкт експертизи «ІІТ захищений диск-4» ЄААД.00028.-14 90 01, який знаходиться у відкритому доступі на сайті Приватного акціонерного товариства “Інститут інформаційних технологій” (АТ "ІІТ") https://iit.com.ua/downloads в розділі «ЗАВАНТАЖИТИ» за посиланням: https://iit.com.ua/download/productfiles/SD4PConclusion.pdf звертаємо увагу дані висновки не вказані в експертному висновку КСЗІ переможця ТОВ «Здоров’я 24».
Переможець надав експертні висновки, які не вказані в експертному висновку КСЗІ ТОВ «Здоров’я 24» не надавши ліцензій/договорів на використання вказаних вище програмних комплексів, не завіривши їх належним чином у відповідності до тендерної документації та законодавства.
Звертаємо увагу, що експертний висновок за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації на програмний засіб шифрування даних, що передаються мережевними протоколами Secure Socket Layer та Transport Layer Security № 04/03/02-4760 від 11.12.2018 щодо можливості використання для криптографічного захисту інформації з обмеженим доступом (крім службової інформації та інформації, що становить державну таємницю), а також відкритої інформації, вимогу щодо захисту якої встановлено законом – не наданий переможцем в складі тендерної пропозиції.
2. У Додатку 1 тендерної документації, де описані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження*, в розділі «Фінансово-економічні вимоги», Замовником чітко прописано: Очікувана вартість за 1 робоче місце не повино перевищувати 175 грн/місяць без ПДВ.
Переможець всупереч вимогам Замовника подає тендерну пропозицію, яка завідомо не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме в Додатку 1 тендерної документації, де описані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження, Переможець ТОВ «Здоров’я 24» пропонує Замовнику за 1 робоче місце 495,00 грн без ПДВ (файл «1. Пропозиція»):
В ХОДІ АУКЦІОНУ Переможець ТОВ «Здоров’я 24» в першому ж раунді ставить 0.01 коп.:
https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/9637e31eb3724eb083d18a4e8b8de54c_47bfded96ea94620b7c77c193b91f230, усвідомлюючи, що ТОВ «Здоров’я 24» будуть перші на розгляді. Але ж початкова тендерна пропозиція завідомо суперечила тендерній документації та не відповідала вимогам Замовника.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону та абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У свою чергу, відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Крім того, відповідно до частини першої статті 24 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Також відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, з питань щодо вимог тендерної документації слід звертатись до конкретного замовника у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Переможець не звертався до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або не звертався до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Тим самим прийнявши всі вимоги та умови тендерної документації Замовника. Тому мав надати відповідно Додатку 1 тендерної документації, де описані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження: експертні висновки, які вимагав Замовник, які містяться в експертному висновку комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи «Медична інформаційна система «HEALTH24» та цінову пропозицію, яка не повинна була перевищувати 175 грн/місяць без ПДВ за 1 робоче місце, а також завірені належним чином довідки та копії документів.
Звертаємо увагу, що основні принципи здійснення закупівель закріплені у ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наведені вище принципи були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників.
ВИМАГАЄМО:
Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом скасування рішення про визначення переможця ТОВ «Здоров’я 24» » (Протокол №ЦОЗ-08-06-545-І уповноваженої особи провідного фахівця з публічних закупівель відділу забезпечення діяльності уповноважених осіб філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» Іванчук Є.В. від 09 жовтня 2023 року).
У випадку не усунення порушення ми реалізуємо своє право відповідно до ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , подамо скаргу до постійно діючої адміністративної колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2023 15:17
Вирішення:
Відповіді на вимогу UA-2023-07-21-008802-a.a3, яка надана учасником ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» від 11.10.2023.
Оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції / пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію / пропозицію переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією / пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону не може учасник, тендерну пропозицію / пропозицію якого замовник не розглядав.
З огляду на наведене ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
2e672e061d4743f199e2cda2b5b2b2b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-008802-a.a2
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ТОВ "Здоров'я 24" подає скаргу № 1 від 19.09.2023 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга-2 UA-2023-07-21-008802-a.docx.asice 19.09.2023 23:00
- скарга-2 UA-2023-07-21-008802-a.docx 19.09.2023 23:00
- рішення 3.pdf 19.09.2023 23:00
- рішення 1.pdf 19.09.2023 23:00
- рішення 2.pdf 19.09.2023 23:00
- рішення від 21.09.2023 № 15072.pdf 21.09.2023 15:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2023 № 15609.pdf 03.10.2023 12:37
- рішення від 02.10.2023 № 15609.pdf 05.10.2023 09:59
- 5.1. Аналогічний договір 1 (2).pdf 22.09.2023 13:23
- Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf 22.09.2023 13:23
- Пояснення по суті скарги .docx 22.09.2023 13:23
- Пояснення по суті скарги.pdf 22.09.2023 13:23
- Протокол №ЦОЗ-08-06-483-І.pdf 22.09.2023 13:23
- Протокол №ЦОЗ-08-06-508-І.pdf 22.09.2023 13:23
- Протокол №ЦОЗ-08-06-516-І.pdf 22.09.2023 13:23
- Тендерна док-ція - медична інформаційна система (змінена).docx 22.09.2023 13:23
- Протокол №ЦОЗ-08-06-542-І.pdf 05.10.2023 12:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2023 23:05
Дата розгляду скарги:
02.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.09.2023 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2023 10:00
Дата виконання рішення Замовником:
05.10.2023 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2023 №15609, яким зобов’язано філію «Центр охорони здоров`я» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Здоров’я 24» за процедурою закупівлі Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи) та на підставі частини 22 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі". Прийнято рішення скасувати рішення оформлне протоколом від 19.09.2023 №ЦОЗ-08-06/516-І
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
0e86a23568a140739e2b908a93c96e0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-21-008802-a.a1
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
ТОВ "Здоров'я 24" подає скаргу № 1 від 27.07.2023 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Авторство Health24.pdf 27.07.2023 20:14
- скарга UA-2023-07-21-008802-a.docx 27.07.2023 20:15
- скарга UA-2023-07-21-008802-a.docx.asice.zip 27.07.2023 20:15
- Тендерна док-ція - медична інформаційна система.docx 27.07.2023 20:15
- Протокол №ЦОЗ-08-06-426-І зміни до тендерної документації МІС.docx 31.07.2023 10:09
- Протокол№ЦОЗ-08-06-426-І.pdf 31.07.2023 10:09
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.08.2023 11:09
- Протокол№ЦОЗ-08-06-426-І.pdf 01.08.2023 11:09
- Протокол №ЦОЗ-08-06-426-І зміни до тендерної документації МІС.docx 01.08.2023 11:09
- Перелік змін що вносяться.docx 01.08.2023 11:09
- Тендерна документація - медична інформаційна система (змінена).docx 01.08.2023 11:09
- Пояснення по суті скарги.docx 01.08.2023 11:09
- Додаток 7- МІС (зі змінами).docx 01.08.2023 11:09
- рішення від 31.07.2023 № 11646.pdf 31.07.2023 19:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2023 №12501.pdf 11.08.2023 15:21
- рішення від 10.08.2023 № 12501.pdf 15.08.2023 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.07.2023 20:17
Дата розгляду скарги:
10.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.07.2023 19:24
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
15.08.2023 14:56
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
15.08.2023 14:56