• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи по "Реконструкції нежитлової будівлі лісосушки літ."Д-1" за адресою: смт. Панютине, м. Лозова Харківської області під фарбувально-сушильні камери вагонів і морських контейнерів".

Торги не відбулися

5 728 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 640.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2023 13:16 - 07.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена

корегування проєкту договору

Номер: 79339bd3ccd44866bab9e51e420f76c3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-006003-a.b1
Назва: корегування проєкту договору
Вимога:
1. Вимагаємо внести зміни в п. 9.5 розділу 9 «Відповідальність сторін», а саме: відповідальність Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Як визначено цивільним законодавством - рівність сторін цивільного договору-правовідношення проявляється у тому, що у ньому відсутній владний вплив або підпорядкування однієї сторони іншій, тому вважаємо за доцільне зробити відповідальність Замовника такою як і відповідальність Підрядника – пеня у розмірі 0,1 % прострочення виконання грошового зобов’язання за кожний день прострочення. 2. Вимагаємо внести зміни в п 11.1 розділу 11 «Форс-мажор» в частині: Сторони звільняються від матеріальної відповідальності за порушення договірних зобов'язань, якщо вони зумовлені форс-мажорними обставинами (дією непереборної сили), до яких належать: війна, воєнні дії, пожежі, повені, інші стихійні лиха чи сезонні природні явища, прийняття нормативних актів, що унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов´язань та інші обставини, які не залежать від волі Сторін. Однак, за фактично виконаний об’єм роботи, підтверджений належними документами (актами, рахунками…) оплата має бути здійснена пропорційно виконаних робіт. 3. Вимагаємо внести зміни в п 7.3 розділу 7 «Приймання-передача завершених робіт» в частині: По мірі виконання робіт в терміни визначені в Календарному плані виконання робіт, ПІДРЯДНИК поетапно передає ЗАМОВНИКУ Акти приймання фактично виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. 4. Вимагаємо внести зміни в п 3.3 розділу 3 «Вартість робіт та порядок розрахунків» в частині: зменшення кількості днів для розрахунку із Підрядником, а саме: для Підрядника, який має статус платника податку на додану вартість: Розрахунок здійснюється з урахуванням якості виконаних робіт на 10 (десятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України на підставі підписаного акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в. 5. Вимагаємо внести доповнення в розділ 3 «Вартість робіт та порядок розрахунків» відповідно до п.1 Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» в частині: Терміни оплати: першу частину вартості робіт ЗАМОВНИК сплачує протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання цього Договору у вигляді передоплати в розмірі 30 % ціни договору (_0000 грн. 00 коп.) шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА. Датою здійснення передплати є дата надходження відповідних коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА. Другу частину вартості робіт ЗАМОВНИК сплачує відповідно до п. 3.3 розділу 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Для вирішення вашого питання замовнику необхідний додатковий час для погодження відповіді з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. У разі прийняття позитивного рішення щодо зазначеного запитання та вимог до тендерної документації Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено