• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проектно-кошторисної документації для проведення робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт захисної споруди № 105172 за адресою: 03143, м. Київ, вул. Метрологічна, 4)

Торги не відбулися

437 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 185.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2023 08:55 - 26.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: ed5c99789b7f462095e1ee3df77b3a86
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-000411-a.c5
Назва: СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" було оголошено закупівлю UA-2023-07-21-000411-a за предметом: «71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проектно-кошторисної документації для проведення робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт захисної споруди № 105172 за адресою: 03143, м. Київ, вул. Метрологічна, 4)» За результатами розгляду відповідно до Протоколу №3-23/862 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» про відхилення тендерної пропозиції від 08.08.2023 (надалі-Протокол) пропозиція ТОВ «ІК «АРКОН» була відхилена як така, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзац першого частини третьої статті 22 Закону. Дане твердження Замовника є помилковим та хибним порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АРКОН» прийняте з порушенням положень чинного законодавства у сфері публічних закупівлеь, оскільки : Детальніше у вкладенні.
Дата розгляду скарги: 23.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.08.2023 16:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.08.2023 13:35
Автор: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН", Статкевич Ярослав Іванович +380673458153 tov.ik.arcon@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: 967832df426242bf8bcf0771fd4ccea9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-000411-a.b4
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" було оголошено закупівлю UA-2023-07-21-000411-a за предметом: «71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Послуги з розробки проектно-кошторисної документації для проведення робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт захисної споруди № 105172 за адресою: 03143, м. Київ, вул. Метрологічна, 4)» За результатами розгляду відповідно до Протоколу №3-23/862 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» про відхилення тендерної пропозиції від 08.08.2023 (надалі-Протокол) пропозиція ТОВ «ІК «АРКОН» була відхилена як така, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзац першого частини третьої статті 22 Закону. Дане твердження Замовника є помилковим та хибним оскільки: Детальніше у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Директору ТОВ «ІК «АРКОН» Ярославу СТАТКЕВИЧУ Відповідь на вимогу № UA-2023-07-21-000411-a.b4 Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше зауваження, але вважаємо за доцільне зазначити наступне: В п. 22 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що ІТЗЦЗ (інженерно-технічні заходи цивільного захисту)-надаються Замовником. В розділі 1.2 ІТЗЦЗ «Терміни та основні поняття» зазначено, що Евакуація – організоване виведення чи вивезення із зони надзвичайної ситуації або зони можливого ураження населення, якщо виникає загроза його життю або здоров’ю, а також матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення. В абзаці 16, розділу 5.1 ІТЗЦЗ визначено наступне: Детально порядок організації та проведення заходів з евакуації населення визначено в Плані евакуації. Виникає питання яким чином капітальний ремонт захисної споруди відноситься до евакуації населення? Якщо це є окремий розділ Технічного завдання, то він не входить до вимог до предмета закупівлі зазначених у Додатку 3 тендерної документації. Розрахунок часу евакуації зазначений в Вашому Кошторисі № 3 може стати предметом експертизи проекту, яка не входить до складу предмета закупівлі даних торгів. Тому рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції вважаємо обґрунтованим. Також хочемо звернути Вашу увагу на деякі висловлювання у Вашому «Оскарженні рішення Замовника» ( далі – Оскарження) (лист № 484 від 08.08.2023 р.). В останньому абзаці Вашого Оскарження зазначено наступне, а саме: Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК «АРКОН» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу оскарження. Ми вважаємо, що такі висловлювання є недоречними і можуть розцінюватися, як тиск з боку Учасника на рішення Замовника! Це є не допустимо з точки зору добросовісної конкуренції та інших принципів здійснення публічних закупівель і є порушенням чинного Законодавства України. Хочемо наголосити, що Замовник, також може прийняти дії щодо забезпечення громадського контролю та звернутись до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, щодо процедур в яких Учасник приймав участь. Відповідно до п. 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника

Номер: 21284f58d4be4050bed84727c9a32b8f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-000411-a.c3
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Не аргументовані рішення про відхилення пропозиції та упереджені дії Замовника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Директору ТОВ «АРХІТЕКТОН» Михайлу ПОЗДНЯКОВУ Відповідь на вимогу № UA-2023-07-21-000411-a.c3 При розгляді документів ТОВ «АРХІТЕКТОН» було виявлено невідповідність, а саме відсутність довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Вам було надано вимогу відповідно до п. 43 на усунення невідповідності. (Протокол № 3-23/827 від 02.08.2023 р.), невідповідність усунута. З приводу відсутності вимоги стосовно кошторису, наданого Вами у складі тендерної пропозиції повідомляємо наступне: Пунктом 43 Особливостей (другий абзац) визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Вами на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції було надано Кошторис № 1, у якому була наявна вся необхідна інформація. Таким чином, у Замовника були відсутні підстави розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідності щодо відсутності кошторису та/або інформації в ньому. До того ж, питання, пов’язані із ціною предмету закупівлі, формуванням його вартості або надання недостовірної інформації з цих питань ніяким чином не визначені у п. 43 Особливостей і не підпадають під поняття невідповідності. Вашу тендерну пропозицію було відхилено через порушення вимог та норм «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (далі – Настанова), про що чітко зазначено у протоколі № 3-23/845 від 03.08.2023. Порушення вимог та норм Настанови є суттєвими для визначення результатів відкритих торгів з особливостями в частині Вашої початкової пропозиції вартості предмета закупівлі. Аналіз наданого Вами другого Кошторису (додаток да Вимоги № 151 від 03.08.2023 р.), переконливо доводить, що надана Вами інформація в початковому Кошторисі свідомо була недостовірною. Звертаємо Вашу увагу на те, як суттєво змінюються цифри у Кошторисах, а саме: Початковий Кошторис Наданий Вами Кошторис з Вимогою № 151 від 03.08.2023 р. Ознайомлення з об’єктом, виїзд на об’єкт, інженер ГІП, 1 особа Ознайомлення з об’єктом, виїзд на об’єкт, інженер ГІП, 2 особи Заробітна плата за 1 місяць або 1 день, 2300 грн., 6500 грн., 7000 грн., 5000 грн., 5000 грн. Заробітна плата за 1 місяць або 1 день, 1400 грн. Виконання робочих креслень, пояснювальна записка, Інженер – проектувальник, 1 особа Виконання робочих креслень, пояснювальна записка, Інженер – проектувальник, 6 осіб * Випуск документації, ГІП, 1 особа Випуск документації, ГІП, 2 особи Відрахування на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування 79200 грн. Відрахування на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування 60676 грн. Відрядження виробничого персоналу: ----------** Відрядження виробничого персоналу: 3000 грн. ** Адміністративні витрати 2600 грн. Адміністративні витрати 12024 грн. *** Податкові збори, обов’язкові платежі (крім ПДВ), встановленні чинним законодавством 7400 грн Податкові збори, обов’язкові платежі (крім ПДВ), встановленні чинним законодавством 18500 грн **** * У довідці за № 124 від 28.07.2023 р. щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, зазначено «Інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості - 1 особа». Це підтверджується договором № 7 від 24.07.2023 р. Отже інформація у другому Кошторисі про 6 інженерів-проектувальників не підтверджується документами Вашої тендерної пропозиції, тобто є недостовірною. ** Викликає сумнів щодо якісного виконання або просто виконання п. 1 Кошторису «Ознайомлення з об’єктом, виїзд на об’єкт» через відсутність коштів на відрядження в початковому Кошторисі. В другому кошторисі вже присутні витрати на відрядження. *** Адміністративні витрати виросли майже в 5 разів. **** Податкові збори, обов’язкові платежі виросли майже в 2,5 рази. Наведена порівняльна інформація двох Кошторисів свідчить про відверте маніпулювання цифрами і виходячи із наведеного, вважаємо, що наданий Вами Кошторис у складі тендерної пропозиції містить недостовірну інформацію, що може суттєво спотворювати результати торгів. Таким чином, вважаємо відхилення Вашої тендерної пропозиції обґрунтованим, а звинувачення Замовника в упередженості – безпідставними.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Оскарження рішення Замовника

Номер: b0157351b31d4a1f9b5a1727ea2cdf7e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-000411-a.c2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Не аргументовані рішення, щодо відхилення пропозиції та упереджені дії Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 03.08.2023 18:26
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРХІТЕКТОН", Михайло Поздняков 380637931802 firmarchitekton@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга на рішення Замовника

Номер: f73a7f9825e94800bc06390ebf0c4269
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-21-000411-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» щодо закупівлі UA-2023-07-21-000411-a директора ТОВ фірми «Архітектон» Михайла ПОЗДНЯКОВА Вих. №151 від 03.08.2023р. Вимога Пунктом 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. зі змінами, встановлено, що у разі коли Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Водночас, у повідомленні Замовника з вимогою про усунення невідповідностей та Протоколу № 3-23/827 уповноваженої особи ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» м. Київ 02.08.2023р., не було зазначено щодо невідповідності в інформації, викладеної в кошторисі Учасника ТОВ фірма «Архітектон», а відтак і не було надано можливості Учаснику ТОВ фірма «Архітектон» усунути такі невідповідності. Наголошую, що після виправлення невідповідностей в кошторисі, вартість послуги залишається без змін- 370000 грн. Кошторис з врахуванням виправлення невідповідностей додається до даної вимоги. Таким чином ТОВ фірма «Архітектон» вважає рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ фірми «Архітектон» не аргументованим, а дії Замовника упередженими. Враховуючи зазначене, ТОВ фірма «Архітектон» звертається до Замовника з вимогою скасувати ріщення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ фірми «Архітектон». Крім того, зазначаю, що за результатами аукціону, якій відбувся по данній процедурі закупівлі, цінова пропозицію ТОВ фірма «Архітектон» становить 351999,00 грн. і є найменшою серед пропозицій усіх Учасників. З повагою Директор ТОВ фірми «Архітектон» Михайло ПОЗДНЯКОВ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 03.08.2023 17:18
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АРХІТЕКТОН", Михайло Поздняков 380637931802 firmarchitekton@gmail.com