-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (папір формату А 4, папір стрічка перфорована СНФ 55-420SLD, конверти немарковані)
Завершена
1 936 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 681.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 681.50 UAH
Період оскарження:
20.07.2023 15:44 - 13.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу №128(Далі –Протокол) від 17 серпня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" (ЄДРПОУ 43977041),яка не відповідає вимогам тендерної документації
Номер:
2400c4c609484727b5a5ac3177fb8408
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-20-009794-a.a3
Назва:
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу №128(Далі –Протокол) від 17 серпня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" (ЄДРПОУ 43977041),яка не відповідає вимогам тендерної документації
Скарга:
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу №128(Далі –Протокол) від 17 серпня 2023 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" (ЄДРПОУ 43977041),яка не відповідає вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ на призначення.pdf 22.08.2023 09:35
- ISO 45001 копія.pdf 22.08.2023 20:55
- протокол 128 папыр.pdf 22.08.2023 20:55
- ISO 9001.pdf 22.08.2023 20:55
- Сертифікат МО 3 копія.pdf 22.08.2023 20:55
- Гр 26824 Скарга.pdf 22.08.2023 20:55
- ISO 50001 копія.pdf 22.08.2023 20:55
- ISO 14001 2.pdf 22.08.2023 20:55
- Гр 26824 Скарга.doc 22.08.2023 20:58
- рішення від 24.08.2023 № 13376.pdf 24.08.2023 15:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2023 № 14179.pdf 07.09.2023 13:13
- рішення від 06.09.2023 № 14179.pdf 11.09.2023 11:38
- пояснення папір.doc 28.08.2023 14:01
- Пояснення.pdf 28.08.2023 14:01
- Пояснення.docx 29.08.2023 17:57
- Додаткові пояснення.pdf 29.08.2023 17:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.08.2023 09:51
Дата розгляду скарги:
06.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.08.2023 15:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.09.2023 11:40
Вимога
Відхилено
Вимога щодо технічного завдання
Номер:
cb68ec187c374822ad4f17524bbeb973
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-20-009794-a.b2
Назва:
Вимога щодо технічного завдання
Вимога:
Після ретельного вивчення Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, викладеної у Додатку №2 до тендерної документації, та вимог, що викладені щодо технічних характеристик та документів, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога фонд.docx 24.07.2023 17:27
Дата подачі:
24.07.2023 17:27
Вирішення:
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу щодо дискримінаційних параметрів встановлених Замовником до предмета закупівлі повідомляємо наступне. Замовником визначено предмет закупівлі виходячи з потреб Замовника та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників. В Додатку «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета. Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів установи. Слід зазначити, що кожна із зазначених характеристика має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. В Додатку «Технічне завдання інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики предмету закупівлі, тобто передбачена можливість для Учасників надавати будь-яку торгівельну марку паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками. Під час моніторингу відповідного ринку встановлено ряд інших виробників, які виробляють папір згідно встановлених Замовником параметрів. Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу є безпідставними, а вимога щодо зміни характеристик паперу, недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та умови експлуатації оргтехніки.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Замовником у тендерній документації(надалі – Документація), затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника, у формі протоколу № 99 від 20.07.2023 року, встановлено дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
d185cbbd133c41e98e4d3e8558b40dc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-20-009794-a.c1
Назва:
Замовником у тендерній документації(надалі – Документація), затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника, у формі протоколу № 99 від 20.07.2023 року, встановлено дискримінаційні вимоги до учасників
Скарга:
Замовником у тендерній документації(надалі – Документація), затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника, у формі протоколу № 99 від 20.07.2023 року, встановлено дискримінаційні вимоги до учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга ГР 26887 .doc 24.07.2023 14:08
- Cкарга ГР 26887 .pdf 24.07.2023 14:08
- Сертификат PEFC_Виробник 2 Mondi.pdf 24.07.2023 14:08
- сертификат FSC Вирбнк 1NAVIGATOR.pdf 24.07.2023 14:08
- Наказ на призначення.pdf 24.07.2023 14:08
- Рішення від 17.04.2023 № 4851.pdf 24.07.2023 14:08
- сертификат PEFC Виробник3.pdf 24.07.2023 14:08
- ТД папір 2023 (з особливостями).doc 24.07.2023 14:08
- Рішення від 26.07.2023 № 11434.pdf 26.07.2023 20:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2023 № 12321.pdf 09.08.2023 14:12
- Рішення від 08.08.2023 № 12321.pdf 11.08.2023 13:37
- 2. сертифікат_якості_Pioneer.pdf 28.07.2023 16:36
- 5. Сертифікат Ланцюга поставок папір нова.pdf 28.07.2023 16:36
- пояснення Антимонопольний.pdf 28.07.2023 16:36
- 4. Сертифікат ланцюг FSC Навігатор.pdf 28.07.2023 16:36
- 1. сертифікат_якості_BMO.pdf 28.07.2023 16:36
- 3. Серт .Ланцю г поставок Монді sc-coc_mondi-neusiedler-gmbh-bis-2026.pdf 28.07.2023 16:36
- пояснення Антимонопольний папір н (1).docx 28.07.2023 16:36
- 6. Ланцюг постачання переклад папір нова.pdf 28.07.2023 16:36
- пояснення Антимонопольний.pdf 28.07.2023 17:01
- протокол 114 внес змін.pdf 11.08.2023 15:06
- ТД папір ЗМІНИ 2023 (з особливостями).doc 11.08.2023 15:06
- оголошення.pdf 11.08.2023 15:06
- повідомлення про внес змін.pdf 11.08.2023 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2023 14:25
Дата розгляду скарги:
08.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2023 20:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.08.2023 13:38
Дата виконання рішення Замовником:
11.08.2023 15:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області повідомляє Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель про виконання ріщення 12321-р/пк-пз від 08.08.2023 щодо , розгляду скарги
товариства з обмеженою відповідальністю "ВИЛАЙН ГРУП" від 24 липня 2023 № UA-2023-07-20-009794-a.c1 . Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області. .на виконання зазначеного рішення, внесено зміни до тендерної документації на закупівлю за предметом : "Офісне устаткування та приладдя різне” (папір формату А 4, папір стрічка перфорована СНФ 55-420SLD, конверти немарковані) код ДК 021:2015 30190000-7 /