• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобільні запчастини для службових автомобілів марки ВАЗ за кодом ДК 021:2015: 34320000-6 – «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів»

Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

50 830.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 254.15 UAH
Період оскарження: 20.07.2023 15:04 - 06.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 07debca6be4b41c196899d9fc6b149fd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-008736-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області було проведено відкриті торги на закупівлю на Автомобільні запчастини для службових автомобілів марки ВАЗ за кодом ДК 021:2015: 34320000-6 – «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-20-008736-a. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 2. ФОП САВРО ГАННА ОЛЕКСАНДРІВНА 3. ТОВ АВТОДОК УКРАЇНА Ціна учасника ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" визначено найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника по причині: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАД1СЛЛВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 1ПП 2401800454 у закупівлі Автомобільні запчастини для службових автомобілів марки ВАЗ за кодом ДК 021:2015: 34320000-6 - «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (UA-2023-07-20-008736-a), уповноваженою особою було виявлено, що учасник не підтвердив якість запасних частин відповідними документами (сертифікатами відповідності відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та/або сертифікатами/паспортами якості, та/або іншими документами, чинність яких регулюється законодавчими нормами та видаються відповідними державними органами тощо, падати скановані копії цих документів (чинних на час проведення закупівлі та поставки товару). Відповідно до пункту З «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції скановані документи, які підтверджують якість запасних частин. У складі пропозиції учасник надав завізований лист без номеру та дати, під назвою «Паспорт якості Автомобільні запчастини для службових автомобілів марки ВАЗ за кодом ДК 021:2015: 34320000-6 - «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів». Поняття паспорт якості - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ТОСТ, ТУ, тощо). Разом з тим, учасником надано Довідку про відміну сертифікації. Проте, у 2015 році був прийнятий Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», дія якого поширюється на перелік запчастин у закупівлі № UA-2023-07-20-008736-a. Також існує Порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання. затверджений наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2012 р. за № 1586/21898, норми якого декларують необхідність наявності сертифікатів відповідності. Враховуючи вищевикладене, лист під назвою «Паспорт якості Автомобільні запчастини для службових автомобілів марки ВАЗ за кодом ДК 021:2015: 34320000-6 - «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» ніяким чином не є документом підтверджуючим якість запасних частин, внаслідок чого тендерна пропозиція учасника ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" ІПН 2401800454, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію такого учасника з наведених вище підстав. Відповідно абзацу четвертого та першого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", не погоджується з рішенням замовника, та вважає дискваліфікацію безпідставною, а також повідомляє, що нами було надано Довідка про відміну сертифікації.pdf, так як товар не підлягає сертифікації в Україні, та як дилерами, був наданий паспорт якості на товар. Заводом виробником не передбачено, згідно чинного законодавства, на даний вид товару паспорту якості. Замовник вимагає не існуючий документ, який не передбачено чинним законодавством, що є порушенням замовника процедури закупівлі. Документи, що не передбачені законодавством для учасників- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час переговорів з учасником. Хочемо наголосити, що згідно чинного законодавства України відповідність вищенаведених умов замовника, учасник може підтвердити будь-яким документом, що передбачений як обов’язковий до такого предмету закупівлі. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, Вимагаємо: 1. Скасувати Протокол №110 від 16.08.2023 року щодо дискваліфікації учасника ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону; 2. Визнати переможцем ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"; 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, вона має намір звернутися до Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України, можливі дискримінаційні умови при розгляді пропозицій учасників цієї закупівлі, упередженими ставленням до учасників, можливі корупційні дії в керівництві замовника, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання: -Державна аудиторська служба України; -Національне антикорупційне бюро України; -Державне Бюро Розслідувань .
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. При проведенні відкритих торгів з особливостями ГУНП в Запорізької області керується ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178(зі змінами) (далі – Особливості). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених статті 5 Закону. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства. Частиною 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до пп.1.6. п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. А, відповідно до пункту 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен підтвердити якість запасних частин відповідними документами (якість Товару підтверджується сертифікатами відповідності відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та/або сертифікатами/паспортами якості, та/або іншими документами, чинність яких регулюється законодавчими нормами та видаються відповідними державними органами ТОЩО, надати скановані копії цих документів (чинних на час проведення закупівлі та поставки товару). Умовами даної закупівлі передбачено можливість поставки як оригінальних запчастин, так і еквіваленту, тому для ідентифікації запропонованого Товару, Учасник міг надати скан-копію паспорта, якщо на деякі позиції не передбачається паспорт, то наприклад, можна було надати технічний бюлетень (документ від Виробника з описом технічних характеристик кожного виду запропонованого Товару). Технічний бюлетень – документ в довільній формі від Виробника з описом технічних характеристик кожного виду запропонованого Товару, що не є складним для оформлення реальному виробнику Товару. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Також існує Порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затверджений наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2012 р. за № 1586/21898, норми якого декларують необхідність наявності сертифікатів відповідності, який на теперішній час чинний. Істинна функція сертифікації продукції – контроль характеристик виробів. Для цього зацікавлена особа звертається в орган сертифікації і вибирає найкращий спосіб як це зробити. А повнота комплектації, зокрема наявність паспорта виробу у коробці. Замовник здійснює закупівлю запчастин для автомобілів, відповідно від якості цих запчастин залежить безпека експлуатації автомобілів та економія коштів для проведення їх наступного ремонту. Жодних дій, які б порушили головні принципи публічних закупівель Замовником не вчинялось. Добросовісна конкуренція, прозорість, відкритість, об’єктивність була на всіх етапах закупівлі. Замовник вважає, що встановив вимоги у Тендерній документації зрозуміло та згідно законодавства. Варто зазначити, що від Вас не надходило звертань з приводу роз’яснення подання документів тендерної пропозиції. Тому претензію , щодо незрозумілих вимог та відхилення на основі власних припущень вважаємо безпідставною. У складі пропозиції Вами надано завізований лист без номеру та дати, під назвою «Паспорт якості Автомобільні запчастини для службових автомобілів марки ВАЗ за кодом ДК 021:2015: 34320000-6 – «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», який ніяким чином не є документом підтверджуючим якість запасних частин з вище перелічених. Окрім того, було проаналізувано за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені іншими замовниками процедури закупівель. Також розглянули значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro. У зв’язку з вищенаведеним вважаємо Вашу вимогу безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено