-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне пальне, нафтовий газ скраплений (LPG))
Торги не відбулися
691 578.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 915.78 UAH
мін. крок: 1% або 6 915.78 UAH
Період оскарження:
20.07.2023 14:04 - 27.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
6b792f4b1d694031b64787e2d3b6aca3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-20-007146-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку 1 до тендерної документації Ви вимагаєте:
"Інформацію про вартість 1 л. бензину А-95, палива дизельного, нафтового газу скрапленого (LPG) відповідно до договору поставки з виробником (або постачальником) таких товарів учаснику з наданням підтверджуючого документу (накладна, або акт прийому-передачі, або лист від постачальника(лист повинен бути датований не раніше ніж дата оголошення даної закупівлі))."
Замовник не має права вимагати від учасників надання зазначених документів, оскільки така інформація є конфіденційною. Окрім цього, учасники не співпрацюють на пряму з виробниками та не мають змоги отримати від виробника такі документи.
Окрім цього, Ви, шановний Замовник, при оприлюдненні закупівлі, вираховували оголошену вартість закупівлі з урахуванням середньоринкових цін на паливо на ринку. Ви не маєте права впливати на ціноутворення тих попозицій, що надають учасники.
Зазначені в цій вимозі та в двох попередніх вимогах дискримінаційні та незаконні вимоги в сукупності дають підстави вважати, що Ви намагаєтесь просувати інтереси конкретного постачальника понад правами та законами.
Звертаємо Вашу увагу, що у разі, якщо Вами не буде приведено документацію у відповідність до законодавства - нами буде подано відповідні заяви до органів влади, які уповноважені здійснювати контроль за Вашою діяльністю та уповноваженні притягувати до відповідальності винних у порушення законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2023 14:20
Вирішення:
У відповідності до положень статті 5 закону «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою недопущення неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів та проведення успішної і ефективної закупівлі, підприємство проводить розрахунки відповідно до середньоринкового рівня цін керуючись принципом за якими повинна проводитись закупівля, зокрема для максимальної економії та ефективності роботи підприємства.
Принцип відкритості та прозорості дає можливість поширити будь-кому інформацію про завищену ціну, що пропонують учасники та не допустити зайвих витрат підприємства. Тож правило, яке забезпечує відкритість та прозорість кожній закупівлі, йде на користь усіх платників податків, які фактично формують кошти на витрати замовника.
В зв’язку з тим, що Учасник не є виробником паливно-мастильних матеріалів, надання інформації щодо вартості товару та підтверджуючих документів необхідна для отримання гарантії що в Учасника є необхідна кількість паливно-мастильних матеріалів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
27246af9b5d143e69373c54457bf5984
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-20-007146-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний ЗАмовнику!
в п. 1.1. Додатку 1 до тедерної документації Ви вимагаєте:
"1.1. Копії документів на право власності або копії відповідних договорів (діючих на дату розкриття пропозицій) на орендовані (або залучені іншим способом) АЗС, що були зазначені учасником у довідці."
Зазначена вимога тендерної документації щодо власник та/або орендованих АЗС носить дискримінаційний характер.
Зазначене обґрунтовується тим, що Замовник обмежив в участі у закупівлі тих учасників, які не мають власних або орендованих АЗС, а здійснюють свою діяльність на
умовах партнерських договорів.
Вимагаючи від учасників наявність власних або орендованих АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Вимога ТД щодо наявності в учасника саме власної/орендованої матеріально- технічної бази (АЗС), звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб'єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
Таким чином вимагаю вилучити зазначену дискримінаційну умову.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2023 14:08
Вирішення:
Відповідно до п.1ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити.
В п 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації вказано, що потрібно надати документи на право власності або копії відповідних договорів на орендовані (або залучені іншим способом) АЗС, що в свою чергу відноситься і до Учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Також в свою чергу, хочемо повідомити вам наступне.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених на Підприємство функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного і ефективного реагування у випадку аварійних, стихійних, надзвичайних ситуацій та забезпечення належної життєдіяльності мешканців м. Кропивницький. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
6ddca7062a144edeb0908bedec77510f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-20-007146-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
в пункті 1.2. додатку 1 до тендерної документації Ви вимагаєте:
"1.2. Довідка довільної форми про наявність не менше 3 АЗС в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б) ."
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які мають одну АЗС в межах 6 км від адреси Замовника та мають можливість запропонувати ціну, що є нижчою за ціни на паливо тих АЗС, які знаходяться в межах 5 км.
Згідно з практикою АМКУ - така вимога є дискримінаційною, тому Вимагаємо вилучити її шляхом зменщення кількості АЗС та збільшення радіусу розташування АЗС.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток 1 зі змінами.doc 25.07.2023 14:28
Дата подачі:
24.07.2023 13:59
Вирішення:
Викласти в наступній редакції пункт 1.2. Додатку 1 до тендерної документації
1.2. Довідка довільної форми щодо АЗС учасника, розташованих на території міста Кропивницького, Кіровоградської області у тому числі АЗС максимально наближеної в межах 5 км від місцезнаходження КП «Благоустрій» Кропивницької міської ради» (м. Кропивницький, вул. Садова, 88-б) на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника, з обов’язковим зазначенням щодо кожної запропонованої учасником АЗС: назви АЗС, адреси АЗС, найменування та коду згідно з ЄДРПОУ власника АЗС, номеру (номерів) телефону та підстави користування АЗС: власна або орендована АЗС чи АЗС партнера мережі АЗС (з обов’язковим наведенням назви партнера - власника мережі АЗС, місцезнаходження та його коду згідно з ЄДРПОУ). Ця довідка повинна містити інформацію про наявність у учасника не менше 5-ти АЗС, розташованих в м. Кропивницькому, що є власними або орендуються учасником (або залучені іншим способом).
Статус вимоги:
Задоволено