-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої
Завершена
2 275 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 375.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2018 16:10 - 18.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо місця росташування сервісних центрів
Номер:
244a5917e26c4395b0abebf9edd6b1fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-001892-c.b5
Назва:
Вимога щодо місця росташування сервісних центрів
Вимога:
ч. 6 в розділі «Поставка багатофункціональних пристроїв, підтвердження гарантійних зобов’язань» Додатку №3 «Технічні вимоги» Тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі з переліком сервісних центрів із зазначенням адреси та контактних даних (власних або на договірних засадах) в м. Дніпро та Дніпропетровській області.
Зазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в м. Дніпро та Дніпропетровській області сервісних центрів є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та виключити вимогу стосовно розміщення сервісних центрів в м. Дніпро та Дніпропетровській області.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2018 17:10
Вирішення:
Доброго дня!
У відповідності до частини 3 статті 22 Закону «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Крім того у відповідності до Додатку №4 тендерної документації запропонований товар Учасниками буде поставлений у районні суди, 46 місць доставки по місту Дніпро та Дніпропетровській області. Замовнику для здійснення правосуддя у районних судах Дніпропетровської потрібно, щоб технічне оснащення суду працювало у відповідності вимог чинного законодавства України та гарантійне обслуговування товару не впливало роботу районних судів.
Таким чином, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивній чи упередженій оцінці тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, замовник не вбачає підстав для виключення із пункту 6 Додатку №3 тендерної документації наступну умову тендерної документації:
довідку, у довільній формі, з переліком сервісних центрів із зазначенням адреси та контактних даних (власних або на договірних засадах) в м. Дніпро та Дніпропетровській області.
з повагою
в.о.голова тендерного комітету
Коробка О.В.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Інформація що міститься у відкритих державних реєстрах
Номер:
596c2dc0e5894307b77367898b042c07
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-001892-c.b4
Назва:
Інформація що міститься у відкритих державних реєстрах
Вимога:
4. п. 5.4.4.13 розділу 3 «Підготовка тендерної документації» тендерної документації передбачено надання Оригіналу відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видані уповноваженим органом.
Вказана вимога є незаконною. Оскільки відповідно до ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців» визначено, що відомості, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців є відкритими та загальнодоступними..
КМУ оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою КМУ від 21.10.2015р. №835.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України листом «щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016р. №3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника, про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб-підприємств.
Таким чином замовник має можливість самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Вимагаємо дотримувати норм чинного законодавства та виключити п.5.4.4.13 розділу 3 «Підготовка тендерної документації» з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2018 15:33
Вирішення:
Доброго Вам дня, шановні!
У відповідності до вашої вимоги повідомляємо, що Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою КМУ від 21.10.2015р. №835. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України листом «щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016р. №3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців є відкритим та загальнодоступним. В свою чергу, в підпункті 5.4.4.13. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, Замовник вимагає від учасників надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, інформація про який відсутня в Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою КМУ від 21.10.2015р. №835. та у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України листом «щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016р. №3302-06/906-06.
Таким чином, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивній чи упередженій оцінці тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, замовник не вбачає підстав для виключення із тендерної документації умови визначеної Замовником в підпункті 5.4.4.13. пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
з повагою,
в.о.голова тендерного комітету
Коробка В.О.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про виключення з переліку документів Учасників надання додаткових гарантій
Номер:
6a1dc45a93c647048a74834333ab046d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-001892-c.b3
Назва:
Вимога про виключення з переліку документів Учасників надання додаткових гарантій
Вимога:
3. аб. 2 п. 5.8.4. розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» передбачено: З метою дотримання вимог визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник повинен надати гарантійний лист, щодо зобов’язання надання ним документів на протязі 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо Вашу увагу, що аб.2 ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) передбачено «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених п.2,3,5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Ч.3 ст. 32 Закону передбачено «У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Оскільки дана норма і відповідальність за її порушення чітко врегульовані Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права вимагати від Учасників надання додаткових гарантій щодо їх виконання.
Вимагаємо дотримувати норм чинного законодавства та виключити речення 2 аб.2 п.5.8.4. розділу 3 «Підготовка тендерної документації» з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2018 14:54
Вирішення:
Доброго дня! тендерним комітетом розглянута Ваша вимога та повідомляється наступне.
Умова щодо надання учасником гарантійного листа, визначена в підпункті 5.8.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, виключить участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, які беруть участь у процедурі закупівлі не для отримання результату, як перемоги у процедурі закупівлі та укладання договору із Замовником. Взагалі дане питання є дуже дивним у разі, якщо Учасник є добросовісним.
Таким чином, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивній чи упередженій оцінці тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, замовник не вбачає підстав для виключення із тендерної документації умови визначеної Замовником в підпункті 5.8.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договру
Номер:
b685f8a3d1bc4fbb94134b3d12eeb90b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-001892-c.b2
Назва:
Вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договру
Вимога:
п.5.4.3.1. та п. 5.4.3.3. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено одним із способів підтвердження наявності досвіді виконання аналогічного договору надання довідки (в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів (поставка комп’ютерного та/або переферійного обладнання) замовнику з розгалуженою системою постачання, яка включає Дніпропетровську область та оригіналу або копії аналогічного договору, інформація про який наведена у довідці.
Зазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п.2 ст. 16 Закону замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду.
Згідно п.3 ст.16 Закону, замовник визначає в тендерній документації перелік документів, які підтверджують інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Законом не передбачено право замовника встановлювати територію (межі) виконання аналогічного договору, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання. Жодної вказівки в Законі на те, що такий досвід має бути підтверджений певною територією (згідно тендерної документації Дніпропетровською областю) виконання зобов’язань не має, а тому наявність такої вимоги у документації відкритих торгів суперечить вимогам Закону.
А відтак вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які внаслідок встановлення замовником в тендерній документації вказаної вище вимоги не мають змоги взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну ціну, так як не мають змоги надати копії договору та довідку з інформацію про досвід виконання договору на території Дніпропетровської області,але мають змогу підтвердити досвід виконання аналогічними договорами на інших територіях України.
Виходячи з вищезазначеного вимагаємо дотримувати принципів публічних закупівель, усунути дискримінаційні вимоги, а саме посилання на конкретну область надання послуг з постачання та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2018 14:36
Вирішення:
Доброго Вам дня, шановні!
Чинним законодавством України не передбачені норми, які забороняють Замовнику вимагати від Учасників надання довідки (в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів (поставка комп’ютерного та/або периферійного обладнання) замовнику з розгалуженою системою постачання, яка включає Дніпропетровську область та оригіналу або копії аналогічного договору, інформація про який наведена у довідці. Крім того, знову не зрозуміло на статті якого саме Закону посилається Учасник. В свою чергу Замовник повідомляє наступне на підставі Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту тендерної документації для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, необхідно надати:
5.4.3.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів (поставка комп’ютерного та/або периферійного обладнання, замовнику з розгалуженою системою постачання, яка включає Дніпропетровську область, із зазначенням інформації про дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір; відповідальних осіб за поставку товару з боку контрагента, контактного телефону; року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*.
5.4.3.2. Оригінал позитивного листа-відгуку за підписом керівника контрагента, з яким було укладено договір, щодо підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного в п. 5.4.3.1. Відгук має містити інформацію про номер та дату укладення відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, інформацію про найменування та кількість поставлених товарів контрагенту з зазначенням місць поставки, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якісних (технічних, тощо) вимог до предмету договору,
своєчасності та повноти виконання поставок згідно з договором.
5.4.3.3. Оригінали або копії, завірені підписами уповноважених осіб обох сторін та мокрою печаткою обох сторін (крім тих сторін, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), аналогічного договору/договорів, інформація про який/яких наведена в довідці.
Отже, замовником визначений спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відповідно до вимог Закону. Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вищевказаних документів Замовник, визначиться з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити поставити якісний товар у встановлені Замовником строки до місць поставки Замовника, а саме до місто Дніпро та судів в Дніпропетровської області, які визначені Замовником в додатку №4 тендерної документації. Таким чином, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивній чи упередженій оцінці тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, замовник не вбачає підстав для виключення із тендерної документації наступної інформації:
«Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів (поставка комп’ютерного та/або периферійного обладнання, замовнику з розгалуженою системою постачання, яка включає Дніпропетровську область, із зазначенням інформації про дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір; відповідальних осіб за поставку товару з боку контрагента, контактного телефону; року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою».
з повагою,
в.о.Голова тендерного комітету Коробка О.В.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо надання відгуку, як спосіб підтвердження досвіду виконання аналогічного договру
Номер:
407e094adc3f4952b9bd7820ffe85e0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-001892-c.b1
Назва:
Вимога щодо надання відгуку, як спосіб підтвердження досвіду виконання аналогічного договру
Вимога:
п. 5.4.3.2. розділу 3 «Інструкція з підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі ТД) передбачено одним із способів підтвердження що учасник володіє досвідом виконання аналогічного договору надання оригіналу позитивного листа-відгуку за підписом керівника контрагента, з яким було укладено договір, щодо підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного в п.5.4.3.1.
Зазначена вимога є протиправною та дискримінаційною, так як Законодавством України в частині цивільно-правових відносин між суб’єктами господарювання та в частині бухгалтерського обліку не передбачено таких документів як листи-відгуки від підприємств, установ та організацій, а належне виконання сторонами своїх обов’язків згідно договору, в тому числі своєчасності та повноти виконання поставок згідно з договором, посвідчується підписанням актів виконаних робіт (наданих послуг)/видатковими накладними.
Таким чином ця вимога Замовника прямо суперечить чинному законодавству, ст. 16 Закону та є необгрунтована.
Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та виключити зазначену вимогу критерію 3 п. 5.1. розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2018 13:45
Вирішення:
Доброго Вам дня!
Чинним законодавством України не передбачені норми, які забороняють Замовнику вимагати від Учасників листи – відгуки від замовників, перед якими учасники виконали зобов’язання по аналогічним договорам.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, у т.ч. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту тендерної документації для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, необхідно надати:
5.4.3.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору/договорів (поставка компютерного та/або перефірійного обладнання, замовнику з розгалуженою системою постачання, яка включає Дніпропетровську область, із зазначенням інформації про дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір; відповідальних осіб за поставку товару з боку контрагента, контактного телефону; року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*.
5.4.3.2. Оригінал позитивного листа-відгуку за підписом керівника контрагента, з яким було укладено договір, щодо підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного в п. 5.4.3.1. Відгук має містити інформацію про номер та дату укладення відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, інформацію про найменування та кількість поставлених товарів контрагенту з зазначенням місць поставки, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якісних (технічних, тощо) вимог до предмету договору,
своєчасності та повноти виконання поставок згідно з договором.
5.4.3.3. Оригінали або копії, завірені підписами уповноважених осіб обох сторін та мокрою печаткою обох сторін (крім тих сторін, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), аналогічного договору/договорів, інформація про який/яких наведена в довідці.
Отже, замовником визначений спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відповідно до вимог Закону. Підтвердити - означає надати докази. Саме з наданням вищевказаних документів Замовник визначиться з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник спроможений забезпечити поставити якісний товар у встановлені Замовником строки. Вважаємо, що за строк, встановлений Законом та тендерною документацією для складання та подання тендерної пропозиції, будь-який добросовісний учасник зможе отримати позитивний відгук у разі належними чином сформованого відповідного запиту. Таким чином, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивній чи упередженій оцінці тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, замовник не вбачає підстав для виключення із тендерної документації інформації щодо надання позитивних листів- відгуків.
з повагою,
в.о.голова тендерного комітету
О.В.Коробка
Статус вимоги:
Відхилено