-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з надання доступу до мережі інтернет
Згідно тендерної документації
Торги не відбулися
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2018 20:42 - 01.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга відносно дискваліфікації
Номер:
694b5d1fb3a24cb9862428efe9001a31
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-001897-a.c1
Назва:
Скарга відносно дискваліфікації
Вимога:
Надсилаємо вам скаргу на ваше рішення відносно дискваліфікації. Детальна інформація у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 54 03 2018.pdf 13.03.2018 10:03
Дата подачі:
13.03.2018 10:03
Вирішення:
Відповідь щодо розгляду вимоги
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
14.03.2018 14:26
Підтвердження вирішення:
За результатами розгляду вимоги щодо усунення порушення № UA-2018-02-16-001897-a.c1, яка надійшла від ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» 12.03.2017 №54-03/2018 через електронну систему закупівель ProZorro, щодо рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН», пропозиція якого за результати аукціону закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі інтернет) визначена найбільш економічно вигідною, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Водночас згідно з частиною 7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону.
Таким чином, у залежності від предмету закупівлі, визначеного відповідно до Порядку, замовник здійснює таку закупівлю відповідно до вимог Закону, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 12 Закону, керуючись вартісними межами, визначеними Законом.
Предмет закупівлі визначається Замовниками згідно з «Порядком визначення предмета закупівлі», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок).
З 17 січня 2017 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгів України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2016 р. за № 1734/29864) (далі – наказ № 2092).
Зміни, що вносяться до Порядку визнання предмета закупівлі, стосуються зокрема загальних правил визначення предмета закупівлі товарів і послуг, який визначається за показником четвертої цифри основного Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Тобто закупівля послуг з надання доступу до мережі інтернет визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, тобто за код ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів (Послуги доступу до мережі інтернет).
У зв’язку з тим, що загальна сума закупівлі по коду ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів перевищує вартісні межі, встановлені в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону, тому закупівля послуг з надання доступу до мережі інтернет здійснюється з застосуванням процедури відкритих торгів.
Таким чином, зазначена інформація в скарзі про те, що Учасник № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» прийняв участь в «допороговій закупівлі» не відповідає дійсності.
Також зазначаємо, що скарга Учасником № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» датована 12.03.2017 № 54-03/2018, а саме періодом, в який Українським інститутом книги не оголошувались і не проводились ніякі процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:74410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі інтернет).
В скарзі зазначено посилання на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:74410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з надання доступу до мережі інтернет) але згідно Українським інститутом книги процедура закупівля за таким кодом Єдиного закупівельного словника не здійснювалась, а була оголошена процедура закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:72410000-7 - Послуги провайдерів (Послуги доступу до мережі інтернет).
Відповідно до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозицій на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати документи зазначені в додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» повинні були надати «Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням предмета, номера та дати договору, та назви контрагента, з яким укладено договори за 2016-2017 рр. Копії таких договорів із додатками завірені Учасником належним чином («з оригіналом згідно» (посада, підпис, прізвище), печатка».
Натомість Учасником № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» не надано сканкопії договорів саме укладених у 2017 році. У скарзі Учасника № 1 - ТОВ «ДАБЛ-Ю НЕТ ЮКРЕЙН» зазначено інформацію про те, що відповідно пункту 7.1 наданих ним Договорів, мінімальний строк їх дії складав 12 календарних місяців, відповідно ці договори діяли весь 2017 рік.
Згідно вимог тендерної документації Українського інституту книги учасники повинні надати сканкопії договорів, а саме укладених у 2017 році, а не пролонговані на 2017 рік.
Відповідно до Господарського та Цивільного кодексів України укладення договору та пролонгація мають різні правові засади, а саме:
Укладення договору на новий термін передбачає розірвання попереднього та укладання нового на аналогічних умовах.
Пролонгація договора є:
1. Вступ в дію положення договору: "Якщо жодна зі сторін у термін (___). днів не заявить про намір його розірвати договір автоматично продовжує дію ще на (___) рік (міс) на аналогічних умовах, якщо таке положення в договорів є.
2. Додаткова угода сторін про продовження строку дії договору, до моменту закінчення строку дії договору.
Окремо наголошуємо відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та /або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Натомість від Учасника звернень та запитань у відведений Законом час Замовник не отримував.