• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2023 15:41 - 25.07.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Незаконні вимоги Тендерної документації

Номер: e04ae7065bae4c21b4b505f18d74bd4a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-19-009614-a.a5
Назва: Незаконні вимоги Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено наступне. Тендерна пропозиція обов’язково має містити наступні документи та інформацію: На підтвердження дотримання виробником пропонованої продукції вимог чинного законодавства України надати: А) Замовник самостійно перевіряє інформацію в інформаційній системі «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/), в якому повинна міститись інформація про наявність у виробника, вугілля виробництва якого пропонується до постачання, наступних документів: - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості; - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. або Б) якщо за інформацією розміщеною в «Реєстрі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) не можливо встановити види робіт та/або машин, механізмів, устаткування, на які у виробника запропонованого вугілля є дозволи (тобто одна або декілька граф «Види робіт; Експлуатація машин, механізмів, устаткування; Застосування машин, механізмів, устаткування; Машини, механізми, устаткування» пусті)*, Учасник повинен у складі пропозиції надати на виробника запропонованого вугілля - чинний дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості; - чинний дозвіл, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. *Учасник може та повинен також самостійно перевірити наявність або відсутність інформації в перелічених графах в реєстрі http://dozvil.ndiop.kiev.ua/. або В) у разі отримання дозвільних документів в період дії воєнного стану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану", Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи на ім’я виробника запропонованого вугілля: - чинну декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. На підтвердження дотримання виробником пропонованої продукції вимог чинного законодавства України замовник перевіряє Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля (http://eia.menr.gov.ua/), в якому повинна міститись інформація про наявність у виробника, вугілля виробництва якого пропонується до постачання, висновку з оцінки впливу на довкілля згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 р. На підтвердження дотримання виробником пропонованої продукції вимог чинного законодавства України учасник також може надати оригінал або копію висновку з оцінки впливу на довкілля, або посилання на висновок з оцінки впливу на довкілля в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (http://eia.menr.gov.ua/). Відповідно до діючого законодавства України здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для підприємства, яке здійснює виробництво вугілля, в тому числі шляхом його перероблення. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище. Відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» друга категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає, зокрема: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення. Таким чином, будь-який виробник вугілля відповідно до діючого законодавства повинен мати висновок з оцінки впливу на довкілля або посилання на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі. Також, підтвердження законної діяльності виробника або переробника вугілля на території України потрібне для уникнення можливості постачання вугілля з тимчасово окупованої території та/або не підконтрольної території України, зокрема для виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 1035 від 16.12.2015 року. А також уникнення можливості постачання вугілля з російської федерації або Республіки Білорусь. Адже саме замовник буде кінцевим споживачем товару в рамках предмету закупівлі та таким чином замовник повинен попередити можливе порушення діючого законодавства України зі свого боку у разі купівлі товару, який вироблений на тимчасово окупованій та/або непідконтрольній території України, або на території рф чи Республіки Білорусь. Додатково звертаємо увагу, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля не дає змоги встановити законну діяльність виробника та/або переробника вугілля. Таку вимогу Замовника вважаємо дискримінаційною. Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Згідно абзацу другого пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В тендерній документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель, а отже Замовник при зазначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним чинним Національним стандартом. Станом на сьогодні, Національним стандартом для вугілля кам’яного для побутових потреб є виключно ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Отже, у разі здійснення закупівлі твердого палива (вугілля кам’яного), Замовник не може установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені ДСТУ 7146:2010 "ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ", тобто не може вимагати будь-які інші документи, окрім Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість. Крім того, потенційний учасник може не співпрацювати на пряму з виробником, а мати договірні відносини з продавцем, дилером, постачальником товару. Тим самим, встановлюючи такі вимоги, Замовник значно обмежує коло та кількість потенційних учасників процедури закупівлі. Дане питання неодноразово було предметом розгляду АМКУ, рішення якого зобов'язували Замовника внести відповідні зміни та усунути порушення законодавства. У зв’язку з цим і з метою уникнення дискримінації потенційних учасників процедури закупівлі Замовник повинен внести зміни до тендерної документації та усунути незаконні вимоги..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Скасована

скарга

Номер: 3a248539c4004534a62991e347abf8a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-19-009614-a.b4
Назва: скарга
Скарга:
скарга на незаконні вимоги тендерної документації Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 25.07.2023 00:03
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", ЖУК РОМАН ЄВСТАХІЙОВИЧ 380675380454 gasenergo2019@gmail.com http://gasenergotrade.com.ua/
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: c17466ea8f5d4b2586aeaa29811b4a10
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-19-009614-a.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Згідно Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», від учасників вимагається наступне: «Додаткові умови: - на всі документи, видані не на ім’я учасника, необхідно надати листи-дозволи на використання документів від власника документів, видані на ім’я учасника або постачальника учасника із зазначенням номеру ідентифікатору закупівлі.» Така вимога є дискримінаційною з огляду на таке: Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Станом на сьогодні національним стандартом для вугілля кам’яного є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», Вищевказаний стандарт не передбачає вказаних документів: надання листів-дозволів від власника документів. Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення: на внесення змін до ТД. Також, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу не буде задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: 13b953188f8f4ba4ac1dcb5dd31fc9e9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-19-009614-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Згідно Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, а саме: І. Для вугілля кам?яного: «2. Оригінал або копія дійсного договору (-ів) учасника з виробником (-ми) пропонованої марки вугілля або з будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованої марки вугілля учаснику торгів, щодо відвантаження вугілля кам’яного на користь учасника, в тому числі визначеної вимогами даної документації марки. (надається якщо учасник не є виробником пропонованої марки вугілля);» Така вимога є дискримінаційною з огляду на таке: Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Станом на сьогодні національним стандартом для вугілля кам’яного є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», Вищевказаний стандарт не передбачає вказаного документу. «3. Оригінал або копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на пропоновані марки вугілля кам’яного, виданого на ім’я виробника…;» Така вимога є дискримінаційною з огляду на таке: Наразі для вугілля діє ДСТУ 7146:2010. Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010, під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації*. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик— чотири роки. Відповідно до п. 7.3-7.4 ДСТУ 7146:2010, Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості. У посвідченні якості зазначають: — назву підприємства-виробника; — назву продукції (марку вугілля, розмір кусків вугілля); — назву споживача та дату відправлення; — номер і дату договору про постачання; — номери вагонів або інших транспортних засобів; — масу нетто; — результати аналізування або підтвердження відповідності якості вугілля вимогам цього стандарту; — позначення цього стандарту. Отже єдиний документ, який може вимагати замовник є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення якості. Замовник встановлює, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик має бути виданий на ім’я виробника. Цією вимогою Замовник обмежує коло учасників до тих, хто працює безпосередньо із виробником, або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Виходячи із вказаного п. 7.10 ДСТУ 7146:2010 можна зробити висновок, що таке положення що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик видається на виробника вугілля, ДСТУ 7146:2010 не має. Тобто даний сертифікат фактично видається на власника вугілля, заявника, що звернувся за отриманням такого документу. «4. Оригінал або завірену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропоновані марки вугілля (в якому виробником зазначається той суб’єкт господарювання, вугілля виробництва якого пропонується до постачання учасником) про відповідність вугілля встановленим медичним критеріям безпеки/показникам, дійсний на кінцеву дату подання пропозицій.» Така вимога є дискримінаційною з огляду на таке:Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Станом на сьогодні національним стандартом для вугілля кам’яного є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови», Вищевказаний стандарт не передбачає вказаного документу. Єдиний документ, який може вимагати замовник є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення якості. Дякуємо за розуміння та очікуємо на внесення змін до ТД. У разі, якщо дану вимогу не буде задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: ff19d604d52d4fc28950489e6035b54e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-19-009614-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Згідно виставленої Вами ТД "Вугілля кам'яне" Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», предметом закупівлі є: 1. «Технічні вимоги до предмета закупівлі (хімічно-технічні характеристики наведені в межах показників Державних стандартів ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472:2015): Вугілля кам’яне* : Г(Г2) (13-100), Г(Г2) (25-200). Позначка * : Для вугілля львівсько-волинського басейну.» Станом на сьогодні національним стандартом для вугілля кам’яного є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Цей стандарт містить вугілля кам’яне марки Г (13-100) с позначкою ** «Для вугілля львівсько-волинського марок Г, Ж» А вугілля кам’яне Г (25-200) у ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» без позначки **, тобто не для «Для вугілля львівсько-волинського марок Г, Ж». Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення. Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу Вами не буде задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА про відміну закупівлі (тендеру), оформлене у протоколі № 38 від 26 липня 2023 року є незаконним, необґрунтованим, таким, що суперечить положенням Особливостей, а отже підлягає скасуванню

Номер: a91b0127315a4313a62f00158a3171d4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-19-009614-a.a6
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА про відміну закупівлі (тендеру), оформлене у протоколі № 38 від 26 липня 2023 року є незаконним, необґрунтованим, таким, що суперечить положенням Особливостей, а отже підлягає скасуванню
Скарга:
ТОВ «ЮГ-УГОЛЬ» звертається зі скаргою що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів, оформлене протоколом №38 від 26.07.2023 року.
Пов'язані документи: Орган оскарження Учасник
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.08.2023 18:21
Автор: ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ", Дмитрий Ляховец +380931666561 yug-ugol@ukr.net