-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2023 14:27 - 16.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на вимоги/умови тендерної документації закупівлі
Номер:
bf9c9754717548a09c8b2e75dfde9934
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007636-a.b8
Назва:
Скарга на вимоги/умови тендерної документації закупівлі
Скарга:
Скарга на вимоги/умови тендерної документації Замовника
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» від 19.07.2023, 14:27 Замовником КП "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" (надалі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів)), Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-19-007636-a
Прийом пропозицій триває від 19.07.2023, 14:27.
Поряд із іншими вимогами/умовами тендерної документації до учасників закупівлі в п. 7 Технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації присутня вимога – Учасник, повинен мати Ліцензію на поводження із небезпечними відходами або Наказ про видачу Ліцензії на операції збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація, видалення.
Також в різних частинах тексту тендерної документації присутні різні види поводження з небезпечними медичними відходами категорії В, а саме:
- в назві тендерної документації: ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів));
- в назві предмету закупівлі: Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів));
- в Кваліфікаційних критеріях Додатку 1 до тендерної документації: Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є виконаний договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме: за кодом ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів))»;
- у формі «Тендерна пропозиція» Додатку 2 до тендерної пропозиції: Ми, (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах по предмету закупівлі Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів));
- в назві Технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно предмету закупівлі: Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів);
- в пункті 1.1 Предмету договору Проєкта договору Додатку 4 до тендерної документації: 1.1. Постачальник зобов’язується надавати послуги до 31.12.2023 року на Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів)) (далі - «Послуга»), Покупцеві, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити вартість послуги на умовах цього Договору;
- в назві Специфікації Додатку №1 до договору Додатку 4 до тендерної документації: Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів));
- в Найменуванні таблиці Специфікації Додатку №1 до договору Додатку 4 до тендерної документації: Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів тощо.
ТОВ ЕКО НОВА, користуючись своїм правом, написала вимогу UA-2023-07-19-007636-a.b4 (Замовником вказані не відповідні види поводження з медичними відходами до коду ДК 021:2015-90520000-8):
«Замовник вказує на певні види поводження з медичними відходами в закупівлі - Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів)) - в різних частинах тексту тендерної документації.
Ми не згодні з певними видами поводження з медичними відходами категорії В, оскільки згідно класифікації кодів ДК відсутні інші види поводження, окрім як: збирання, вивезення або транспортування, утилізація або видалення (для доказу надаємо скріншот з переліком видів поводження з медичними відходами згідно Коду ДК 021:2015-90520000-8 - файл "Види поводження відповідно до Прозорро.jpg").
У зв’язку з доведеними нами фактами поводження (вичерпним переліком згідно коду ДК, що не суперечить чинному законодавству) вимагаємо видалити з тендерної документації всі інші види поводження з медичними відходами окрім "збирання", "вивезення" або "транспортування", "утилізація" або "видалення" або в усіх частинах тексту тендерної документації внести зміни з уточненням (мається на увазі: збирання, перевезення та інсинерація чи кремація).
У разі незадоволення нашої вимоги будемо вимушені подати скаргу в АМКУ для відтворення можливості законного проведення даної закупівлі!».
Замовник опублікував відповідь:
«Шановний Учасник !
Ваша вимога розглянута. До тендерної документації будуть внесені наступні виправлення: ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)».
Ми вказуємо не неправомірну тендерну документацію замовника – неправомірні вимоги / умови для учасників даної публічної закупівлі щодо наявності видів поводження з небезпечними медичними відходами (в Ліцензії учасників, назвах документів, Проєкті договору тощо).
Згідно єдиного закупівельного словника коду ДК 021:2015-90520000-8, який вказаних в різних частинах тексту тендерної документації закупівлі, його офіційною назвою є «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», а його складовою є 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами:
90524100-7 - Послуги зі збирання медичних відходів
90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
90524300-9 - Послуги з вивезення біологічних відходів
90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
Як вже вказано вище, інших видів поводження з небезпечними медичними відходами окрім «збирання», «утилізації/видалення», «вивезення», «Збирання, транспортування та утилізація/видалення» немає.
Замовник в своїй тендерній документації вказав окрім вище вказаного переліку також «зберігання», «сортування», «оброблення (перероблення)», «знезараження», «знищення».
Звертаємо також вашу увагу і на те, що в Наказі МОЗ України №1602 від 06.09.2022 присутні різноманітні види поводження з медичними відходами категорії В (інсинерація, оброблення/знешкодження, кремація, збирання, транспортування), але вони є обмежено визначеними – згідно п. 22 розділу V. Вимоги до відходів категорії В 1 (Операції з поводження з відходами категорії В у закладі та суб’єктом господарювання, що отримав Ліцензію, наведено в додатку 3 до цих Правил).
Отже, на наш погляд, тендерна документація у всіх частинах свого тексту повинна містити види поводження з небезпечними медичними відходами, які визначено законодавством та не повинно бути юридичних колізій між документами (коли в одному документі є певний перелік видів поводження з небезпечними медичними відходами, що суперечить іншому переліку іншого документа).
Також, важливим фактом є наявність у нашого товариства Ліцензії АЕ №288632 з переліком поводження (п.5 Переліку) з небезпечними медичними відходами «збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація», відповідно до якої ми, у разі участі у даній закупівлі та/або перемоги в ній, маємо повне право надавати відповідні послуги зі збирання, перевезення, утилізації / інсинерації / кремації (у значенні спалення).
Таким чином, ми вважаємо, що порушено наше право на можливу участь у даній закупівлі шляхом наявності умов / вимог / назв у тексті тендерної документації закупівлі видів поводження з небезпечними медичними відходами, яких ми не можемо здійснювати (перелік поводження згідно Ліцензії АЕ №288632).
Ми вважаємо, що навіть при зміні тендерної документації, як було вказано Замовником у відповіді на вимогу UA-2023-07-19-007636-a.b4 (збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження) серед видів поводження з небезпечними медичними відходами «знешкодження» є зайвим, оскільки такий вид поводження також не існує відповідно до Коду ДК 021:2015-90520000-8.
Враховуючи Код ДК 021:2015-90520000-8, види поводження повинні бути такі: збирання, вивезення/транспортування, утилізація/видалення.
Враховуючи наведену вище інформацію, на наш погляд, наявні підстави для задоволення Скарги. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОСИМО:
1. Підтвердити та визнати порушення Замовником - неправомірні вимоги / умови тендерної документації, які пов’язані з видами поводження з особливо небезпечними медичними відходами категорії В відповідно до Коду ДК 021:2015-90520000-8.
2. Зобов’язати Замовника, Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради", змінити тендерну документацію відповідно до Коду ДК 021:2015-90520000-8
Додатки:
1. Ліцензія ЕКО НОВА.pdf
2. Види поводження відповідно до Коду ДК.jpg
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ - Полтавський перинатальний центр ІІ рівня 2023.docx 21.07.2023 16:04
- Види поводження відповідно до Коду ДК.jpg 21.07.2023 16:04
- Ліцензія ЕКО НОВА.pdf 21.07.2023 16:04
- Скарга в АМКУ.pdf 21.07.2023 16:04
- Заперечення - Полтавський перинатальний центр ІІ рівня 2023.doc 28.07.2023 15:42
- Заперечення Перинатальний центр ІІ рівня.pdf 28.07.2023 15:42
- рішення від 25.07.2023 № 11286.pdf 25.07.2023 16:22
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.08.2023 № 1142.pdf 03.08.2023 19:54
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2023 № 12197.pdf 08.08.2023 15:17
- рішення від 07.08.2023 № 12197.pdf 10.08.2023 11:52
- 2 Пояснення по суті скарги перетинальнии〓 (1).docx 27.07.2023 18:38
- 2 Пояснення по суті скарги перетинальнии〓 (1).pdf 27.07.2023 18:38
- Протокол внесення змін 2_pdf.pdf 27.07.2023 18:38
- АМКУ 11.08.2023_pdf.pdf 11.08.2023 15:00
- Протокол 74_pdf.pdf 11.08.2023 15:00
- АМКУ 11.08.2023.docx 11.08.2023 15:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2023 16:31
Дата розгляду скарги:
03.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2023 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.08.2023 11:52
Дата виконання рішення Замовником:
11.08.2023 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноважена особа Комунального підприємства «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради» повідомляє Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про те, що вона неухильно дотримується рішення колегії № 12197-р/пк-пз від 07.08.2023р.
На підставі чого було затверджено протокол Уповноваженої особи Комунального підприємства «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради» №74 від 11.08.20253 р. (копія протоколу додається).
Вимога
Відхилено
Маркування пакетів згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України - вимога для учасників закупівлі є необгрунтованою та неправомірною!
Номер:
9d5c8aa394a943cc9b43ae584218c730
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007636-a.b7
Назва:
Маркування пакетів згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України - вимога для учасників закупівлі є необгрунтованою та неправомірною!
Вимога:
У пункті 4 Додатку 3 до тендерної документації замовник вимагає: Виконавець зобов’язується: в строк протягом 1 робочого дня з дати замовлення, надати Замовнику послуги по завантаженню, перевезенню клінічних медичних відходів для подальшого їх знешкодження, своєчасно та у повному обсязі; вчасно забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари: пакети з написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України та пластикові контейнери для пакування гострих предметів.
Шановний Замовнику!
Зверніть увагу, раз ви вже посилаєтесь на Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022, що присутні вимоги у наказі виключно до паковання (мається на увазі, в даному випадку, маркування пакетів/мішків), а не до виконавця надання послуг, та в документі не вказано, що маркування повинно бути нанесено виробником паковання чи надавачем/виконавцем послуг з утилізації медичних відходів!
Отже, Замовник не може вимагати маркування пакетів (напис) відповідно до вимог Наказу № 325 МОЗ України від учасників закупівлі чи виконавця послуг закупівлі.
Враховуючи вище описане, вимагаємо видалити у вимозі маркування пакетів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2023 09:56
Вирішення:
Шановний Учасник ! На вашу вимогу надаємо наступну інформацію. Відповідно до розділус 3 п. 9 наказу Міністерства охорони здоров'я України від 08.06.2015 №325 "Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами" збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням. Маркування яке вимагається наказом від Замовника буде виконуватись ним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
90ea35b572404f2491d1bea9cde636f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007636-a.b6
Назва:
Вимога
Вимога:
1. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є виконаний договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме: за кодом ДК 021:2015 – 50420000-5 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання».
Доброго дня! Вами закуповуються послуги за ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Наявність досвіду з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, ніяк не допоможе в поводжені з небезпечними відходами.
Просимо будь ласка, привести тендерну документацію до належного рівня.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2023 09:09
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник !
Ваша вимога розглянута, відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
8a06e663576c41e8881d086a6ec36da3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007636-a.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник, повинен мати Ліцензію на поводження із небезпечними відходами або Наказ про видачу Ліцензії на операції збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація, видалення.
Вами визначене наступне найменування відходів: Медичні відходи групи «В».
Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року) субʼєкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація - контрольований процес спалювания органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Разом з тим, видалення відходів не застосовується до медичних відходів категорії «В».
Враховуючи викладене просимо зміни зазначену вимогу на наступну:
учасник, повинен мати Ліцензію на поводження із небезпечними відходами або Наказ про видачу Ліцензії на операції збирання, зберігання, оброблення, знешкодження або утилізація.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2023 09:06
Вирішення:
Законом України «Про відходи» визначено: небезпечні відходи - це відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Законом встановлений вичерпний перелік операцій поводження з небезпечними відходами: збирання, зберігання, оброблення, перевезення, сортування, утилізація, видалення, знешкодження, захоронення. У державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) міститься лише опис процесу діяльності, пов’язаний із інсенерацією та кремацією небезпечних відходів, що є складової тієї ж утилізації та видалення. Проте звертаємо увагу, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами не видається на такі операції як «інсенерація та кремація», такі операції взагалі не передбачені ЗУ «Про відходи».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Замовником вказані не відповідні види поводження з медичними відходами до коду ДК 021:2015-90520000-8
Номер:
d0c816812c874c158b717cf4fa34bd89
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007636-a.b4
Назва:
Замовником вказані не відповідні види поводження з медичними відходами до коду ДК 021:2015-90520000-8
Вимога:
Замовник вказує на певні види поводження з медичними відходами в закупівлі - Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із поводження з медичними відходами (збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знезараження, знищення медичних відходів)) - в різних частинах тексту тендерної документації.
Ми не згодні з певними видами поводження з медичними відходами категорії В, оскільки згідно класифікації кодів ДК відсутні інші види поводження, окрім як: збирання, вивезення або транспортування, утилізація або видалення (для доказу надаємо скріншот з переліком видів поводження з медичними відходами згідно Коду ДК 021:2015-90520000-8 - файл "Види поводження відповідно до Прозорро.jpg").
У зв"язку з доведеними нами фактами поводження (вичерпним переліком згідно коду ДК, що не суперечить чинному законодавству) вимагаємо видалити з тендерної документації всі інші види поводження з медичними відходами окрім "збирання", "вивезення" або "транспортування", "утилізація" або "видалення" або в усіх частинах тексту тендерної документації внести зміни з уточненням (мається на увазі: збирання, перевезення та інсенирація чи кремація).
У разі незадоволення нашої вимоги будемо вимушені подати скаргу в АМКУ для відтворення можливості законного проведення даної закупівлі!
Пов'язані документи:
Учасник
- Види поводження відповідно до Прозорро.jpg 19.07.2023 18:22
Дата подачі:
19.07.2023 18:22
Вирішення:
Шановний Учасник !
Ваша вимога розглянута. До тендерної документації будуть внесені наступні виправлення:
ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Необгрунтована вимога Замовника щодо надання транспортувальної тари (пластикові контейнери для пакування гострих предметів)
Номер:
48cbce18ff44449e912364717a85c0ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007636-a.a3
Назва:
Необгрунтована вимога Замовника щодо надання транспортувальної тари (пластикові контейнери для пакування гострих предметів)
Вимога:
Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає: Виконавець зобов’язується: в строк протягом 1 робочого дня з дати замовлення, надати Замовнику послуги по завантаженню, перевезенню клінічних медичних відходів для подальшого їх знешкодження, своєчасно та у повному обсязі; вчасно забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари: пакети з написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України та пластикові контейнери для пакування гострих предметів.
Згідно пункту 11 розділу ІІІ Наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022: Наповнені ємності (контейнери/мішки/пакети) первинного паковання після збирання щільно закриваються, позначаються біркою для маркування (за необхідності), поміщуються в ємності (контейнери/мішки/пакети) вторинного паковання для зберігання та/або транспортування.
Також в розділі V та Додаток 1 Наказу присутні вимоги до паковання (контейнерів).
!!! Але в жодному законі України (чи іншому нормативно правовому акті) не вказано, що виконавець послуг публічної закупівлі з інсенирації/кремації особливо небезпечних медичних відходів категорії В зобов"язаний надавати пластикові контейнери для пакування гострих предметів !!!
Дана вимога не обгрунтована Замовником - є безпідставною:
Конституційним принципом є принцип верховенства права, який закріплений у ст. 8 Конституції України, громадяни здійснюють свої права за принципом “дозволено все, що прямо не заборонено законом”, а державні органи та їх посадові особи — за принципом “дозволено лише те, що прямо визначено законом”.
Оскільки уповноважена особа замовника - посадова особа, а Замовник - юридична особа - принцип ст. 8 Конституції України прямо діє по відношенню до повноважень та зобов"язань Замовника.
Окрім того, єдиний документ, де є певні зобов"язання щодо контейнерів як виду паковання - Наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2022 - не зобов"язує виконавця перевезення та інсинерації/кремації медвідходів надавати взагалі будь-який вид паковання (а не тільки контейнери). Вимоги є до поводження з відходами для медзакладів та вимоги до паковання, приміщень тощо медзакладів, а не до надавача послуг!
У зв"язку з вище доведеним нами фактом необгрунтованих вимог щодо надання контейнерів для пакування гострих предметів вимагаємо або видалити вимогу або змінити її на іншу - Виконавець зобов’язується: в строк протягом 1 робочого дня з дати замовлення, надати Замовнику послуги по завантаженню, перевезенню клінічних медичних відходів для подальшого їх знешкодження, своєчасно та у повному обсязі; вчасно забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари: пакети з написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України та пластикові контейнери для пакування гострих предметів (по можливості).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2023 17:49
Вирішення:
Шановний Учасник!
Ми, як Замовник, діємо виключно в межах чинного законодавства України. Задля безпечного поводження з відходами, ми вимагаємо надання відповідної пакувальної тари, що є цілком законним та обґрунтованим. Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 – «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Замовник вказав невідповідну вимогу в тендерній документації з посиланням на ДК 021:2015 – 50420000-5 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання».
Номер:
b6ebaca7a6f745e7b80042989cfb21d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007636-a.a2
Назва:
Замовник вказав невідповідну вимогу в тендерній документації з посиланням на ДК 021:2015 – 50420000-5 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання».
Вимога:
Замовник у Кваліфікаційних критеріях Додатку 1 до тендерної документації вказав:
1. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є виконаний договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме: за кодом ДК 021:2015 – 50420000-5 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання».
Нагадуємо Замовнику, що предмет даної закупівлі - Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
ДК 021:2015 – 50420000-5 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» не має жодного відношення до кремації чи інсинерації особливо небезпечних медичних відходів категорії В.
Отже, Замовник вказав невідповідну вимогу в тендерній документації, що ми вимагаємо виправити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2023 17:02
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник !
Ваша вимога розглянута, відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога учасників закупівлі: Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням.
Номер:
005f9f731c5d46fabcb8e0d2f804739e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007636-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога учасників закупівлі: Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням.
Вимога:
Замовник вимагає від учасників згідно пункту 10 Додатку 3 до тендерної документації копію діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням.
Ми маємо незаперечний доказ того, що факт вимоги від учасників закупівлі сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» - дискримінація учасників.
Згідно А.2. Продукція та послуги Додатку А (Пояснення нової структури, термінології та понять) ISO 9001:2015 IDT (Національний стандарт України ДС ТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT). Системи управління якістю. Вимоги. Видання офіційне. Київ, ДП «УкрНДНЦ», 2016) визначає: "В ISO 9001:2008 використано термін "продукція", щоб охопити всі категорії виходу. У цьому виданні цього стандарту використано "продукція та послуги". "Продукція та послуги" охоплюють усі категорії виходу (технічні засоби, послуги, програмні засоби та перероблені матеріали). Спеціальне долучення терміну "послуги" призначено підкреслити відмінності між продукцією та послугами у застосуванні деяких вимог. Послугу характеризують тим, що принаймні частину виходу реалізують за безпосереднього взаємодіяння з замовником. Це означає, наприклад, що відповідність вимогам не завжди може бути підтверджено перед завершенням надання послуг".
Закупівля містить саме послуги Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (Код ДК 021:2015-90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Про жодну продукцію мови не йде.
По-друге, відповідність вимогам не завжди може бути підтверджено перед завершенням надання послуг – це формулювання відмінне від кінцевої мети послуги - спалювання, про яке йдеться в поняттях інсинерації чи кремації згідно наказу МОЗ №1602 від 06.09.2022 як процес та кінцевий результат, що підтверджується суб’єктом надання послугу вигляді Акту надання послуг.
Поряд з тим в документі (Національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT). Системи управління якістю. Вимоги. Видання офіційне. Київ, ДП "УкрНДНЦ". 2016) визначено СФЕРУ ЗАСТОСУВАННЯ ISO 9001:2015 1DT: "І (цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація: a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі вимоги цього стандарту - загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її тину чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Примітка 1. У цьому стандарті терміни "продукція" чи "послуга" поширюють лише па продукцію та послуги, які призначено для замовника чи які потребує замовник.
Примітка 2. Законодавчі та регламентувальні вимоги може бути подано як правові вимоги".
Просимо звернути увагу на формулювання "Примітка 1. У цьому стандарті терміни "продукція" чи "послуга" поширюють лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника чи які потребує замовник.", де чітко визначено "продукція та послуги", які використовуються разом як повне неділиме поняття (не продукція АБО послуги). Нагадаємо, що закупівля UA-2023-07-19-007636-a містить саме послуги та жодного натяку, жодного обґрунтування у Замовника щодо наявності в рамках послуги будь-якої "продукції", яка надається Учасником, в процесі надання "послуги" відсутнє!
Отже, Переможець закупівлі буде надавати виключно "послуги", а не "послуги та продукцію".
Підкреслюємо і те, що ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) – в тендерній документації зазначений вимогою " 10. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням ", яка не має відношення до предмету закупівлі та сфери зі спалювання небезпечних медичних відходів.
Враховуючи вище викладене, вказуємо на дискримінацію учасників закупівлі та вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- dstu-iso-9001-2015.pdf 19.07.2023 16:50
Дата подачі:
19.07.2023 16:50
Вирішення:
Шановний Учасник !
Станом на сьогоднішній день – жодне підприємство не обмежене у своєму праві та можливості пройти сертифікацію системи управління якістю Вимогу ДСТУ ISO 45001:2018 р. Тому вимога щодо наявності такого сертифікату не є дискримінаційною. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду викладеного ,ваша вимога не підлягає задоволенню. - Замовник вимагає відповідно до п.10. . Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням " відповідно до норм чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так