-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи опалення в частині будівлі з наступним відновленням приміщень Івано-Франківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка в смт. Івано-Франкове по вул.Івана Франка,1 Яворівського району Львівської області (підготовка до опалювального сезону)»
Торги не відбулися
13 934 863.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 674.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 674.32 UAH
Період оскарження:
19.07.2023 14:27 - 20.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
aee24fedec3c4d4ebe398b1de84b29d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007212-a.a3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вулиця Митрополита Василя Липківського,
45, м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
Повна назва Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Код в ЄДРПОУ / ІПН: 37801512
Юридична адреса Природна,5б/20, Львів, Львівська область, Україна, 79044
Телефон: +38032 232 65 75
E-mail: info@skm-lviv.com.ua
Найменування замовника рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44060252
Місцезнаходження: 81070, Україна, Львівська обл., Яворівський р-н, селище міського типу Івано-Франкове, пл.Ринок, будинок 1
Процедура закупівлі, що оскаржується:
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-07-19-007212-a
Скарга
щодо прийнятих рішень замовником
19 липня 2023 року Замовником – Відділом освіти, культури, молоді та спорту Івано-Франківської селищної ради (надалі – Замовник) було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями: Капітальний ремонт системи опалення в частині будівлі з наступним відновленням приміщень Івано-Франківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка в смт. Івано-Франкове по вул.Івана Франка,1 Яворівського району Львівської області (підготовка до опалювального сезону)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-19-007212-a.
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" (надалі – Скаржник) є учасником процедури відкритих торгів з особливостями: Капітальний ремонт системи опалення в частині будівлі з наступним відновленням приміщень Івано-Франківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка в смт. Івано-Франкове по вул.Івана Франка,1 Яворівського району Львівської області (підготовка до опалювального сезону)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Згідно умов оголошення щодо проведення даних торгів, 23 вересня 2023 15:00 год завершився кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 13 566 732,00
UAH з ПДВ 13 497 000,00
UAH з ПДВ
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД 13 921 628,63
UAH з ПДВ 13 566 730,00
UAH з ПДВ
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була визначена наша пропозиція.
29 вересня 2023 16:26 год нашу тендерну пропозицію було відхилено. 03 жовтня 2023 року 11:38 на сайті Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей для ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД.
04 жовтня 2023 14:15 год – ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД (надалі –переможець) було визнано переможцем процедури закупівлю (Протокол 74.pdf).
Вважаємо, що рішення про визначення Учасника ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД переможцем було прийнято з порушенням норм Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню з наступних причин:
1. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформації та документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.
Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Договірну ціну.
- Локальні кошториси.
- Підсумкову відомість ресурсів.
- Розрахунок загальновиробничих витрат.
- Розрахунок кошторисної заробітної плати.
- Інші розрахунки Договірної ціни ()
- Проект Графіку виконання робіт (відповідно до "Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві", затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 № 2). Календарний графік виконання робіт узгоджується з Замовником під час підписання договору (надати гарантійний лист).
- Графік фінансування робіт узгоджується з Замовником відповідно до кошторисних призначень.
Кошторисна документація повинна бути підписана сертифікованим та застрахованим інженером-проектувальником (копії сертифікату та свідоцтва, документу про страхування інженера-проектувальника подаються в складі пропозиції).
- Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 5 років).
- Учаснику необхідно надати довідку про наявність програмного забезпечення з автоматизованого визначення вартості будівельних робіт при застосуванні програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного); надати скан-копію ліцензії програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного) із зазначенням номеру на право використання даного програмного комплексу учасником.
На виконання вищенаведених вимог Учасником-переможцем – ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД у складі його тендерної пропозиції було надано «Кошторис 1.pdf» та «Кошторис 2 продовження.pdf». Проте надані кошторисні розрахунки не відповідають кількісним вимогам до предмету закупівлі встановленим Замовником в Додатку 2 до тендерної документації. Так, позиція №10 Відомості обсягу робіт, як наведена Замовником в Додатку 2 містить наступне:
10 Знімання бетонних та мозаїчних підвіконних дощок м2 59,5
В наданому переможцем Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 (міститься у файлі «Кошторис 1.pdf») зазначено:
10 Знімання бетонних та мозаїчних підвіконних дощок 100 м2 0,592
Таким чином, обсяг робіт по зніманню бетонних та мозаїчних підвіконних дошок зазначений учасником в кошторисі не відповідає кількості зазначеній Замовником в Додатку 2 до тендерної документації (Відомість обсягів робіт). Внаслідок чого, кошторисна документація Учасника-переможця не підтверджує відповідність його пропозиції кількісним вимогам до предмета закупівлі.
2. В ДОДАТКУ 2 до ТД (версія від 18.09.2023.rtf) замовником передбачено Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), що складається з «Відомості обсягів робіт» та «Пiдсумкової вiдомості ресурсiв».
Водночас, згідно вимог додатку 2 до ТД:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Договірну ціну.
- Локальні кошториси.
- Підсумкову відомість ресурсів.
- Розрахунок загальновиробничих витрат.
- Розрахунок кошторисної заробітної плати.
- Інші розрахунки Договірної ціни ()
- …..»
На виконання вищенаведених вимог Переможцем ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД, у складі тендерної пропозиції надані кошторисні розрахунки (містяться у файлі «Кошторис 1.pdf» та «Кошторис 2 продовження.pdf»). Проте, всупереч вимогам замовника, кошторисні розрахунки учасника не містять підсумкової відомості ресурсів. Натомість, учасником надавались підсумкові відомості ресурсів до кожного локального кошторису окремо.
Надання підсумкових відомостей ресурсів до кожного локального кошторису окремо замість Підсумкової відомості ресурсів, яка вимагалась замовником не може вважатись належним виконанням вимоги документації і є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Це підтверджується практикою органу оскарження по результату розгляду аналогічних скарг (Рішення від 08.03.2023 № 2809; UA-2023-02-07-007900-a).
На додаток, надані учасником документи не підтверджують відповідність пропозиції учасника кількісним вимогам замовника до предмета закупівлі.
У «Підсумковій відомості ресурсів», наведеній Замовником в Додатку 2 тендерної документації, включено наступні позиції:
78 &С13-2-19 Ізоляція труба 35/13 KFlex мп 2
85 С111-388-1 Фарба земляна густотерта олійна, мумія,
сурик залізний т 0,00002
152 С1545-159 Очіс льняний т 0,00002
У наданій учасником-переможцем ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД пропозиції, а саме, в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-04 (міститься у файлі «Кошторис 2 продовження.pdf»), вищезазначені матеріали враховані в кількості, що не відповідає вимогам тендерної документації:
56 &С13-2-19 Ізоляція труба 35/13 KFlex мп 264
58 +С111-388-1 Фарба земляна густотерта олійна, мумія,
сурик залізний т 0,0030294
66 +С1545-159 Очіс льняний т 0,0016546
Також, у «Підсумковій відомості ресурсів» (Додаток 2 до тендерної документації) були включені наступні матеріали:
84 С111-324 Кисень технічний газоподібний м3 0,846
155 С1546-66 Пропан-бутан технічний м3 0,08064
Водночас, у наданих Переможцем ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД кошторисних розрахунках (містяться у файлі «Кошторис 1.pdf» та «Кошторис 2 продовження.pdf») такі матеріали як Кисень технічний газоподібний у кількості 0,846 м3 та Пропан-бутан технічний у кількості 0,08064 м3 не передбачені, що не відповідає тендерній документації замовника.
Таким чином, пропозиція переможця в цій частині не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Це підтверджується практикою органу оскарження по результату розгляду аналогічних скарг (рішення № 15484 від 08.07.2021,UA-2021-05-20-003066-a; рішення № 20330-р/пк-пз від 07.09.2021 року, UA-2021-07-26-000512-a, рішення № 15556-р/пк-пз від 29.09.2023)
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи все вищенаведене, не відхиливши пропозицію Учасника – ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД і обравши його переможцем процедури закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, Замовник Відділ освіти, культури, молоді та спорту Івано-Франківської селищної ради прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання учасника ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД переможцем процедури закупівлі.
Додатки:
1. Протокол Уповноваженої особа №74 (Протокол 74.pdf).
2. Кошторис 1.pdf.
3. Кошторис 2 продовження.pdf
Директор Сергій ЛИПОВЕЦЬКИЙ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 09.10.2023 17:10
- Протокол 74.pdf 09.10.2023 17:10
- Скарга скан.pdf 09.10.2023 17:10
- Кошторис 2 продовження.pdf 09.10.2023 17:10
- Кошторис 1.pdf 09.10.2023 17:10
- Рішення від 11.10.2023 №16221.pdf 11.10.2023 18:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2023 №16677.pdf 19.10.2023 13:10
- Рішення від 18.10.2023 №16677.pdf 23.10.2023 14:56
- Лист змін 18.09.2023.pdf 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 4 до ТД.docx 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 1 до ТД друга нова редакція (1).docx 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 2 до ТД 28.08.2023.rtf 13.10.2023 14:51
- Протокол 68.pdf 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 2 до ТД – друга нова редакція.rtf 13.10.2023 14:51
- Лист змін 18.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Протокол 58.pdf 13.10.2023 14:51
- протокол 60.pdf 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 1 до ТД нова редакція.docx 13.10.2023 14:51
- Лист змін 04.09.2023.PDF 13.10.2023 14:51
- Лист змін 23.08.2023.pdf 13.10.2023 14:51
- Тендерна документація 18.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 3 до ТД (3).docx 13.10.2023 14:51
- Пояснення 13.10.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Протокол 63.pdf 13.10.2023 14:51
- лист змін ІФ.pdf 13.10.2023 14:51
- Лист змін.docx 13.10.2023 14:51
- Додаток 3 до ТД 23.08.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Протокол 50.pdf 13.10.2023 14:51
- Лист змін 13.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Протокол 49.pdf 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 2 до ТД (1).rtf 13.10.2023 14:51
- лист змін другий.pdf 13.10.2023 14:51
- Лист змін – нова.docx 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 2 до ТД 23.08.2023.rtf 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 3 до ТД – нова редакція.docx 13.10.2023 14:51
- Тендерна документація 04.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 2 до ТД 13.09.2023.rtf 13.10.2023 14:51
- Додаток 3 до ТД 13.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Лист змін 23.08.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Лист змін 08.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Протокол 47.pdf 13.10.2023 14:51
- Протокол 67.pdf 13.10.2023 14:51
- Тендерна документація 28.08.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Тендерна документація – нова редакція.docx 13.10.2023 14:51
- Тендерна документація 08.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 1 до ТД (2).docx 13.10.2023 14:51
- Тендерна документація –друга нова редакція.docx 13.10.2023 14:51
- Лист змін 28.08.2023.pdf 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 2 до ТД 08.09.2023.rtf 13.10.2023 14:51
- ДОДАТОК 2 до ТД 18.09.2023 (1).rtf 13.10.2023 14:51
- Лист змін 04.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Тендерна документація 13.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Тендерна документація 23.08.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Протокол 57.pdf 13.10.2023 14:51
- Додаток 3 до ТД 08.09.2023.docx 13.10.2023 14:51
- Тендерна документація.docx 13.10.2023 14:51
- Лист змін 13.09.2023.pdf 13.10.2023 14:51
- Пояснення 13.10.2023.pdf 13.10.2023 14:51
- Протокол 74.pdf 13.10.2023 14:51
- Лист змін 08.09.2023.pdf 13.10.2023 14:52
- Лист змін 28.08.2023.docx 13.10.2023 14:52
- Протокол 78.pdf 23.10.2023 16:37
- Протокол 77.pdf 23.10.2023 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.10.2023 17:39
Дата розгляду скарги:
18.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.10.2023 18:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.10.2023 14:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.10.2023 №16677-р/пк-пз виконано.
Вимога
Вирішена
Вимога/Скарга
Номер:
f675f4db3e8a45bdb803560ece44f811
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007212-a.b2
Назва:
Вимога/Скарга
Вимога:
Добрий день.
Для правильного розрахунку вартості тендерної пропозиції просимо надати Відомість ресурсів до розробленого проекту, так як Відомість обсягів робіт (Додаток 2 до тендерної документації) не містить всієї необхідної інформації.
Шановний замовник! Відповідно до абзацу третього пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. В складі тендерної документації інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана у вигляді відомості обсягів робіт, яка не містить інформації про ресурси (будівельні матеріали/обладнання), що необхідні для виконання відповідних робіт. Просимо також надати відомість ресурсів до відомості обсягів робіт або затверджену проектну документацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- ДОДАТОК 2 до ТД 18.09.2023.rtf 18.09.2023 10:08
Дата подачі:
14.09.2023 15:15
Вирішення:
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо умов тендерної документації
Номер:
709eeb44783249019bcee48596096232
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-19-007212-a.c1
Назва:
Скарга щодо умов тендерної документації
Скарга:
ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2023-07-19-007212-a на закупівлю Капітальний ремонт системи опалення в частині будівлі з наступним відновленням приміщень Івано-Франківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка в смт. Івано-Франкове по вул. Івана Франка, 1 Яворівського району Львівської області (підготовка до опалювального сезону)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Торги були оголошені 19 липня 2023 р.
01 серпня 2023 р. замовником було внесено зміни до тендерної документації та продовжено строк подання пропозицій.
Період оскаржень щодо змін до тендерної документації встановлений до 03.08.23 р.
Наше підприємство має значний досвід роботи виконання аналогічних робіт та хоче прийняти участь у зазначені процедурі закупівлі.
Проте окремі вимоги тендерної документації замовника носять дискримінаційний характер та перешкоджають нашим законним правам та інтересам щодо участі у вказаній процедурі закупівлі, а саме:
Щодо обов’язкової наявності в учасники Монтажника систем утеплення будівель.
01 серпня 2023, коли до кінцевого терміну подання пропозицій встановленого замовником в первісній редакції тендерної документації залишалось менше двох годин замовником було внесено зміни до тендерної документації. Зокрема, внесено зміни до Додатку 1 до тендерної документації в частині формулювання вимог щодо документального підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Первісна редакція формулювання даного кваліфікаційного критерію:
Оновлена редакція вимог по кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»:
Відповідно до оновлених вимог ч. 2 Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники мають надати:
«2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2.
Учасник зазначає в довідці працівників та робітників необхідних для виконання робіт.
На підтвердження наявності працівників надати копії наказів про прийняття та штатний розпис або цивільно-правовий договір.
Обов’язкова наявність наступних працівників:
- Інженер з охорони праці,
- Інженер з налагоджування та випробувань,
- Підсобний робітник,
- Водій автотранспортних засобів,
- Монтажник будівельний (не менше 2-х),
- Штукатур,
- Маляр,
- Муляр,
- Зварювальник,
- Електрик,
- Монтажник санітарно-технічних систем
- Монтажник систем утеплення будівель….
… Підтвердити наявність освіти (копією диплому, чи посвідчення, або свідоцтва про здобуття професії чи підвищення кваліфікації за професією) інших зазначених працівників (окрім підсобного працівника).
Тобто, вносячи зміни до тендерної документації, замовник розширив перелік працівників, наявність яких має підтвердити учасник у своїй пропозиції.
Серед іншого замовник вимагає підтвердити наявність Монтажника системи утеплення будівель.
Вищезазначена вимога замовника унеможливлює нашу участь у процедурі закупівлі оскільки наше підприємство не має в штаті і не має можливості залучити за цивільно-правовим договором працівника, який здобув професію Монтажник систем утеплення будівель (Для підтвердження надаємо копію нашого штатного розпису).
Водночас, ми переконані, що для виконання робіт, що є предметом закупівлі наявність такого працівника не є обов’язковою.
Відповідно до Професійного стандарту «Монтажник систем утеплення будівель» основна мета професійної діяльності такого працівника – це виконання комплексу робіт з утеплення частин будівель і споруд.
Предметом даної закупівлі є Капітальний ремонт системи опалення в частині будівлі з наступним відновленням приміщень Івано-Франківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка в смт. Івано-Франкове по вул. Івана Франка,1 Яворівського району Львівської області (підготовка до опалювального сезону)».
В додатку 2 до тендерної документації містяться Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), зокрема, Відомість обсягів робіт.
Серед переліку найменування робіт та витрат наведених в Додатку 2 відсутні роботи з монтажу системи утеплення будівель чи з утеплення частин будівель і споруд.
Таким чином, встановлена замовником вимога не має логічного обґрунтування і не спрямована на відбір учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Перед поданням скарги ми звертались до замовника з запитанням з чим пов’язана сформована ним вимога щодо підтвердження наявності працівника Монтажника систем утеплення будівель і просили її обґрунтувати.
Проте станом на момент подання скарги відповідь відсутня.
В нашого підприємства є значний досвід успішного виконання робіт аналогічних предмету закупівлі.
Для підтвердження надаємо копії договорів, які нами успішно виконані:
Ідентифікатор лота в ЕСЗ Предмет договору Номер та дата укладання договору Стан виконання договору Сума договору (грн.)
1. UA-2022-10-11-008736-a-L1 «Капітальний ремонт із заміни системи теплопостачання поліклінічного відділення №1 за адресою: вул. Генерала Т. Чупринки, 43» Коригування. Номер договору: 732-к
Дата підписання: 28.10.2022 Виконаний 3 895 734,00
2. UA-2022-09-30-007606-a-L1 Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області (додаткові роботи) Номер договору: 420
Дата підписання: 12.10.2022 Виконаний 1 120 358,68
3. UA-2021-10-29-010418-a "Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО І ІІІ ступенів по вул. Винниченка, 1 а в смт Куликів Львівського району Львівської області" згідно (ДК 021:2015 4543000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Договір підряду 686-к від 07.12.2021 року Виконаний 4 074 687,54 грн з ПДВ
4. UA-2021-10-22-010116-b "Капітальний ремонт системи опалення з влаштуванням ІТП в навчальному корпусі ЛНУ ім. Івана Франка по вул. Кн.Романа, 36 у м. Львові" (ДК021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Договір №677-к від 22.11.2021 року Виконаний 1`728`264.00 Гривня з ПДВ)
При цьому, відсутність на нашому підприємстві такого працівника як Монтажник систем утеплення будівель жодним чином не стала на перешкоді успішному виконанню нами аналогічних договорів.
Проте з врахуванням вимог встановлених замовником в тендерній документації, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають в штаті або залученого за цивільно-правовим договором Монтажника систем утеплення будівель, наявність якого є не потрібною для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Натомість, більшість учасників, у яких є можливість і достатньо досвіду для виконання замовлення замовника, в тому числі, і наше підприємство не зможуть прийняти участь у процедурі закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші законні права та інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме, в частині встановлення вимоги щодо обов’язкової наявності Монтажника систем утеплення будівель.
Щодо надання Сертифікату відповідності на вироби водовідвідні згідно ТУ У 25.1-39638907-001:2023
01 серпня 2023, коли до кінцевого терміну подання пропозицій встановленого замовником в первісній редакції тендерної документації залишалось менше двох годин замовником було внесено зміни до тендерної документації. Зокрема, внесено зміни до Додатку 2 до тендерної документації в частині формулювання вимог щодо документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника.
Первісна редакція формулювання вимоги:
Оновлена редакція вимог:
Відповідно до оновлених вимог Додатку 2 до ТД учасники у складі пропозиції, зокрема, повинні надати: 15) Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні згідно ТУ У 25.1-39638907-001:2023.
Водночас, в додатку 2 до тендерної документації містяться Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), зокрема, Відомість обсягів робіт.
Серед переліку найменування робіт та витрат наведених в Додатку 2 відсутні вироби водовідвідні.
Таким чином, встановлена замовником вимога не має логічного обґрунтування і не спрямована відбір учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Перед поданням скарги ми звертались до замовника з проханням внести зміни до тендерної документації в частині вилучення вимоги щодо надання Сертифіката відповідності на вироби водовідвідні згідно ТУ У 25.1-39638907-001:2023, так як в кодифікаторі технічних умов такого ТУ не існує.
Проте станом на момент подання скарги відповідь відсутня.
Таким чином, замовник сформував вимогу, яку неможливо виконати. Ми пробували знайти інформацію про дане ТУ, проте нам не вдалось її знайти.
За таких умов ми не можемо взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки у нас немає в наявності Сертифіката відповідності на вироби водовідвідні згідно ТУ У 25.1-39638907-001:2023 і не має можливості його отримати .
На додаток, цей документ навіть, якщо він десь теоретично і існує не потрібен замовнику, бо ніяк не пов'язаний з предметом закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші законні права та інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме, в частині встановлення вимоги щодо надання Сертифіката відповідності на вироби водовідвідні згідно ТУ У 25.1-39638907-001:2023.
Враховуючи вищенаведене, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОСИМО:
1) прийняти скаргу до розгляду;
2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.
З повагою,
Директор Липовецький Сергій Олександрович
Додатки (документальне підтвердження/докази):
1) Копія штатного розпису
2) Копія договору № 732-к від 28.10.2022 року
3) Копія договору № 420 від 12.10.2022 року
4) Копія договору № 686-к від 07.12.2021 року
5) Копія договору № 677-к від 22.11.2021 року
6) Професійний стандарт «Монтажник систем утеплення будівель»
7) Додаток 1 до ТД (нова редакція)
8) Додаток 2 до ТД (нова редакція)
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 1 до ТД друга нова редакція (1).docx 02.08.2023 18:29
- 432-ps_montaznik_sub.pdf 02.08.2023 18:29
- 732 к .pdf 02.08.2023 18:29
- Договір Капіт.ремонт внутр.систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО.pdf 02.08.2023 18:29
- Договір 420.pdf 02.08.2023 18:29
- ДОДАТОК 2 до ТД – друга нова редакція (1).rtf 02.08.2023 18:29
- Договір № 677-к.pdf 02.08.2023 18:29
- Скарга скм на умови монтажник .docx 02.08.2023 18:29
- Скарга.pdf 02.08.2023 18:29
- Штатний розклад.pdf 02.08.2023 18:29
- Рішення від 04.08.2023 № 12111.pdf 04.08.2023 17:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2023 № 12877.pdf 17.08.2023 12:42
- рішення від 16.08.2023 № 12877.pdf 21.08.2023 10:21
- Протокол 49.pdf 08.08.2023 14:36
- ДОДАТОК 2 до ТД – друга нова редакція.rtf 08.08.2023 14:36
- Протокол 50.pdf 08.08.2023 14:36
- Протокол 47.pdf 08.08.2023 14:36
- Пояснення.pdf 08.08.2023 14:36
- ДОДАТОК 4 до ТД.docx 08.08.2023 14:36
- Пояснення.docx 08.08.2023 14:36
- Лист змін.docx 08.08.2023 14:36
- ДОДАТОК 1 до ТД.docx 08.08.2023 14:36
- Лист змін – нова.docx 08.08.2023 14:36
- лист змін ІФ.pdf 08.08.2023 14:36
- ДОДАТОК 1 до ТД нова редакція.docx 08.08.2023 14:36
- ДОДАТОК 3 до ТД.docx 08.08.2023 14:36
- ДОДАТОК 1 до ТД друга нова редакція.docx 08.08.2023 14:36
- ДОДАТОК 3 до ТД – нова редакція.docx 08.08.2023 14:36
- ДОДАТОК 2 до ТД.rtf 08.08.2023 14:36
- Тендерна документація.docx 08.08.2023 14:36
- лист змін другий.pdf 08.08.2023 14:36
- Тендерна документація –друга нова редакція.docx 08.08.2023 14:36
- Тендерна документація – нова редакція.docx 08.08.2023 14:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2023 18:43
Дата розгляду скарги:
16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.08.2023 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.08.2023 10:22
Дата виконання рішення Замовником:
04.09.2023 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано РІШЕННЯ №12877-р/пк-пз від 16.08.2023 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а саме внесено зміни до тендерної документації.