• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень КНП "Консультативно-діагностичний центр № 6" Одеської міської ради для створення амбулаторно-реабілітаційного відділення за адресою: м. Одеса, вул. Сегедська, 17»

Завершена

592 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 960.50 UAH
Період оскарження: 18.07.2023 17:01 - 24.07.2023 16:30
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 555b45470041466285a2d8f5eae5c3bb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-18-011406-a.c1
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись із тендерною документацією за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП "Консультативно-діагностичний центр № 6" Одеської міської ради для створення амбулаторно-реабілітаційного відділення за адресою: м. Одеса, вул. Сегедська, 17» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-18-011406-a) (далі – закупівля), вважаємо за необхідне зазначити наступне. У пункті 7 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника» зазначено: «Учасник на підтвердження вимог повинен завантажити на електронний майданчик такі документи: Довідка виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку), а саме капітальний ремонт або реконструкція медичних установ, які відповідають об’єкту класу наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, укладені у період з 2021 року по теперішній час в якості генпроектувальника, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 2. Підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначених договорів, що оприлюднений на веб-порталі з питань публічних закупівель, відгука від замовника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень та скан-копію або електронний документ позитивного висновка експертної організації щодо розгляду проектної документації аналогічного об’єкта». Згідно п. 4.4. ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідлаьності)» (далі – ДСТУ), «Класи наслідків (відповідальності) об’єктів визначають незалежно за кожною характеристикою можливих наслідків відмови об’єктів, наведеною в таблиці 1: - можлива небезпека для здоров’я i життя людей, які постійно перебувають на об’єкті; - можлива небезпека для здоров’я i життя людей, які періодично перебувають на об’єкті; - можлива небезпека для здоров’я i життя людей (життсдіяльності), які перебувають зовні об’єкта; - обсяг матеріальних збитків та/або соціальних втрат; - можливість припинення функціонування лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’сктів комунікації, зв’язку, енергетики та інженерних мереж. - Класи наслідків (відповідальності) об’єктів установлюють за найвищою характеристикою можливих наслідків, отриманих за результатами розрахунків. Відповідно до п. 4.5. ДСТУ, «Характеристики можливих наслідків відмови об’єкта с підставою для класифікації об’sктів за трьома класами наслідків (відповідальності): - незначні наслідки — СС1; - середні наслідки — СС2; - значні наслідки — CC3. Характеристики с загальними та обов’язковими для об’єктів i не залежать від їхнього функціонального призначення. Якщо для об’єктів певного функціонального призначення визначення наслідків відмови потребує використання не тільки характеристик, зазначених у таблиці 1, то може бути застосовано додаткові характеристики, регламентовані відповідними будівельними нормами або норматив- ними документами, зокрема й галузевими. Отже, чинним законодавством у сфері проєктування не передбачено, що спеціаліст, а саме інженер-проектувальник для виготовлення проєктно-кошторисної документації зобов’язаний мати певну кваліфікацію у сфері проєктування об’єктів саме медичних установ. Наявність у інженера проектувальника кваліфікаційного сертифікату, згідно якого він має право розробляти проєктно-кошторисну документації за об’єктами із класом наслідків СС2, СС3 є підтвердженням факту, що такий інженер-проектувальник має необхідну професійну кваліфікацію для виконання проєктно-кошторисної документації за об’єктом будь-якого призначення із відповідним класом наслідків. Наразі у нас, як у потенційного учасника процедури закупівлі, відсутня можливість надати у складі тендерної пропозиції копію виконаного договору із медичною установою та, відповідно, позитивного висновка експертної організації щодо розгляду проектної документації аналогічного об’єкта. Проте, ми можемо надати копію виконаного договору разом із позитивним висновком експертної організації щодо розгляду проектної документації аналогічного об’єкта за іншими об’єктами із класом наслідків СС2 і СС3, укладеними із державними установами. Ми, як суб’єкт господарювання у сфері проєктування, залучаємо до виконання проєктно-кошторисної документації інженерів-проєктувальників різних категорій, зокрема, 1 категорії та провідних інженерів-проєктувальників, що, відповідно, мають право здійснювати проєктування об’єктів за класами наслідків СС2 та СС3 Тобто, наявність чи відсутність в учасника процедури закупівлі виконаного договору разом із позитивним висновком експертної організації щодо розгляду проектної документації аналогічного об’єкта не є та не може бути визначальним критерієм при обранні замовником переможця процедури закупівлі. Згідно частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На наш погляд, вищезазначені тендерні вимоги до учасника закупівлі мають дискримінаційні ознаки, які не дозволяють потенційним учасникам, суб’єктам господарювання, які мають необхідних спеціалістів та матеріально-технічну базу для виконання робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП "Консультативно-діагностичний центр № 6" Одеської міської ради для створення амбулаторно-реабілітаційного відділення за адресою: м. Одеса, вул. Сегедська, 17», але не мають виконаних договорів з медичними установами. Виходячи з викладеного, вище, просимо: 1. Внести зміни до тендерної документації за об’єктом: «Капітальний ремонт приміщень КНП "Консультативно-діагностичний центр № 6" Одеської міської ради для створення амбулаторно-реабілітаційного відділення за адресою: м. Одеса, вул. Сегедська, 17» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-18-011406-a) в частині вимог щодо виконання аналогічних договорів, а саме капітальний ремонт або реконструкція медичних установ та надання відповідних підтверджуючих документів. 2. У разі відмови внесення змін, зазначених вимог, надати обґрунтовані роз’яснення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимогами передбачено надання довідки виконання аналогічних договорів: а саме капітальний ремонт або реконструкція медичних установ, які відповідають об’єкту класу наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, так як предмет закупівлі є :Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень КНП "Консультативно-діагностичний центр № 6" Одеської міської ради для створення амбулаторно-реабілітаційного відділення за адресою: м. Одеса, вул. Сегедська, 17».
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні