• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Цілодобова фізична охорона будівель та території)

Завершена

171 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 950.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2018 21:25 - 07.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Розяснення щодо відхилення учасника.

Номер: c1f4ff715818426c9d6cc9985caf89dd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-22-002541-c.a3
Назва: Розяснення щодо відхилення учасника.
Вимога:
Тендерним комітетом було відхилено пропозицію ПП "ГЕРОЛ" через відсутність документів п.6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в якому зазначається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зазначених в додатку 3. Під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля. ПП "ГЕРОЛ" в тендерній пропозиції надав документи які підтвержують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зазначених в додатку 3, а саме: Довідка вих № 500 від 05 березня 2018р., Довідка вих № 499 від 05 березня 2018р де зазначається відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, на підтверження їх були надані копії документів. Просимо переглянути тендерну документацію ПП "ГЕРОЛ" та надати змістовне розяснення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Виходячи зі змісту п. 6 розділі Інструкція з підготовки тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількіснит та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зазначених в додатку 3. Під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чинним законодавством України заходів із захисту довкілля. Однак Вами при поданні тендерної пропозиції подано довіду про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази № 499 від 05.03.2018 року та довідку про наявність кваліфікованих працівників, які вимагалося для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам згідно додатку 2 до тендерної документації. Дані Довідки не не містять повної інформації які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зазначених в додатку 3. Враховуючи зазначене Вашу тендерну пропозицію і було відхилено , як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Учасники що є повязані між собою ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" та ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС".

Номер: 7d0ee94580b34de4b5554970a3499ad3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-22-002541-c.a2
Назва: Учасники що є повязані між собою ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" та ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС".
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету! Звертаєм вашу увагу на те, що ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" та ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС" є повязаними особами. Про що свідчить те що: два підприємства зареєстровані на одній і тій самій адресі, а саме: м. Вінниця вул Чкалова буд 19. про що свідчать документи які вони надали для участі в тендері, також директором ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" та ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС" являється Мельник Василь Іванович про що свідчать документи ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" засвідчені ним та копія Державної служби статистики яку надали ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" яка свідчить про те що деректором ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" являється також Мельник Василь Іванович. В документі Витяг ЄДР яку надали ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" вказується адреса за якою зареєстровано підприємство: м Вінниця вул. Петлюри буд.19. Нагадуємо що в м. Вінниці вулиця Чкалова переіменована на вулицю Петлюри. Також ліцензія ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" та ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС" видана на одну адресу та на одну й туж саму особу Мельника В.І., ця інформація є у вільному доступі на сайті міністерства внутрішніх справ України. Підсумовуючи вищевикладене хочемо зазначити що ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" та ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС" особи повязані що є порушенням вимог Закону України про Публічні закупівлі, а саме статті 17 п.п. 1.7.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасники процедури закупівлі ПП "Гепард - Безпека Центр Плюс" та ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС" не є повязаним особами оскільки відповідно до рішення 1 засновників (власників) ПП "ГЕПАРД-ЗАХИСТ ПЛЮС" (надалі Підприємство) від 16.01.2017 року змінено засновника (власника) Підприємства, на підставі договору купівлі-продажу майнових (корпоративних) прав. Згідно п.1 р.1 Статутв ПП "ГЕПАРД_ЗАХИСТ ПЛЮС" власником підприємства є громадянин Ізраїлю: Алмахов Моїсей, 05.03.1972 р.н.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невідповідність суми закупівлі до вимог чинного законодавства.

Номер: 326418e45d124d4b93a16bc2143eee44
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-22-002541-c.c1
Назва: Невідповідність суми закупівлі до вимог чинного законодавства.
Вимога:
Шановний Замовник. При вивченні документації нами встановлено наступне: закупівля послуг не може розраховуватися на 10 місяців тому що аукціон проводиться 12.03.2018. Тобто розрахунки потрібно проводити за 9 місяців. Але це не головне. С 01.01.2018 мінімальна заробітна плата встановлена на рівні 3723,00 грн. А це - 22,41 грн. в час. 190000грн./2поста/24години/275днів=14.39грн за годину!!! Тобто Замовник вимагає від Виконавця порушувати вимоги законодавства вже на етапі підготовки тендерної пропозиції!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана закупівля проводиться на суму виділених бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено