• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку об'єкту тимчасового укриття КНП"ДЦПМСД№12"ДМР

Детальний опис закупівлі знаходиться у прикріплених документах

Завершена

206 224.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 18.07.2023 15:49 - 23.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Аналогічний договір

Номер: 3f1dba827342458eb890375a911d3e1a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-18-008891-a.a2
Назва: Аналогічний договір
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення, чому у п. 2.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Ви вимагаєте аналогічний договір лише по коду ДК 021:2015:75240000-0, тим самим значно звужуючи коло учасників (виглядає як змова)? За цим кодом вказані послуги із забезпечення громадського порядку, охорони правопорядку та громадського порядку. При цьому у кваліфікаційних вимогах Ви запросили документи щодо охоронної діяльності підприємства - учасника, підготовку працівників щодо вимог ЗУ "Про охоронну діяльність", усі вимоги до підприємств, які надають охоронні послуги. В Додатку 4 до тендерної документації, у вимогах до надання послуг, Ви посилаєтесь на охоронників та послуги охорони. Радимо внести зміни та додати до п. 2.1.1. Додатку 1 до тендерної документації ("Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги").
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний ймовірний Учаснику! Надаємо роз’яснення щодо Вимоги UA-2023-07-18-008891-a.a2 Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Закупівля «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» здійснюється відповідно до ДК 021:2015 код CPV 75240000-0, який є тотожним з назвою закупівлі «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку». Наявність критерію про надання та виконання аналогічного Договору зумовлено тим, що передбачається охорона об'єктів з високим ступенем відповідальності (скупчення великої кількості людей). Замовник самостійно визначає код закупівлі (CPV) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не має на меті дискримінувати або обмежити коло учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 77f756b0602642f3a5faf07b1bc9ac72
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-18-008891-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), (зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, що призвело до порушення норм законодавства. Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). Відповідно до тендерної документації Замовником зазначено наступне: Замовник прагне отримати послуги належної (високої) якості та відповідних об’ємів за конкурентною ціною, тому вимагає до закінчення періоду уточнень провести обов’язковий огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції із залученням фахівців відповідної кваліфікації. Учасник повинен надати в складі пропозиції копію акту ознайомлення (у довільній формі), підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника. По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо. По-друге, попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, передбачає й спілкування та зустрічі представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що вимога щодо надання акту про огляд об’єкту в період до проведення аукціону є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. На підставі зазначеного вимагаємо виключити дану вимогу з Документації. Учасник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Звертаємо вашу увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Враховуючи вище викладене у вимозі UA-2023-07-18-008891-a.c1, Замовник зобов’язується усунути наведені вище невідповідності, шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Статус вимоги: Задоволено