-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з улаштування та підключення системи вентиляції та кондиціювання в приміщеннях (де буде розташована система ангіографічна інтервенційна Azurion 3 M15 (F15)) другого поверху будівлі літера А-2 комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, проспект Олександрівський, 122
Завершена
7 678 542.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 392.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 392.71 UAH
Період оскарження:
18.07.2023 15:01 - 23.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
1840dbed74e346e1996a5df3e0287a21
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-18-008504-a.c2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 03.10.2023 11:46
- рішення від 05.10.2023 № 15906.pdf 05.10.2023 15:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2023 № 16471.pdf 17.10.2023 13:12
- рішення від 16.10.2023 № 16471.pdf 19.10.2023 15:46
- Відповідь на скаргу 9.10.docx 09.10.2023 15:14
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf 09.10.2023 15:14
- НАКАЗ про затвердження №176 від 11.07.2023.pdf 09.10.2023 15:14
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 09.10.2023 15:14
- СКАРГА Голден.25.09.23docx.docx 09.10.2023 15:14
- ТД вентиляція зміни 19.07.23.doc 09.10.2023 15:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2023 11:51
Дата розгляду скарги:
16.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.10.2023 15:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.10.2023 15:47
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
c216eb35e4e14e5fb07521c167983678
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-18-008504-a.a1
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством "Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25" Харківської міської ради (далі – Замовник) було оголошено закупівлю "Послуги з улаштування та підключення системи вентиляції та кондиціювання в приміщеннях (де буде розташована система ангіографічна інтервенційна Azurion 3 M15 (F15)) другого поверху будівлі літера А-2 комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25" Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, проспект Олександрівський, 122" (ID UA-2023-07-18-008504-a).
Аукціон відбувся 26 липня 2023 р.
22 серпня 2023 р. Замовником протоколом уповноваженої особи № 22082023-1/УО від 22.08.2023 було визнано переможцем закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМСЕРВІС ГРУП" (ЄДРПОУ 39093747) та було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Суб'єкт оскарження вважає, що зазначене рішення Замовника є неправомірним та таким, що порушує вимоги Закону України "Про публічні Закупівлі" (далі – Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) з підстав наведених нижче:
1. Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної пропозиції визначено, що цiнa пpoпoзицiї учacникa пpoцeдуpи зaкупiвлi (дoгoвipнa цiнa) фopмуєтьcя у вiдпoвiднocтi "Нacтaнoви з визнaчeння вapтocтi будiвництвa" (дaлi – Нacтaнoвa) зaтвepджeнoї нaкaзoм Мiнicтepcтвa poзвитку гpoмaд тa тepитopiй Укpaїни № 281 вiд 01 лиcтoпaдa 2021 p, нa пiдcтaвi нopмaтивнoї пoтpeби в тpудoвих i мaтepiaльнo-тeхнiчних pecуpcaх, нeoбхiдних для здiйcнeння пocлуг, тa пoтoчних цiн нa них.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" надано довідку від 24.07.2023 № 24.07/5, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотраспорт. будівельні машини і механізми. У зазначеній довідці вказано, що все обладнання, автотраспорт. будівельні машини і механізми є орендованими, а точніше залученими за договорами надання послуг № 30/06-2023 від 30.06.2023, № 111554-2023 від 28.06.2023, №А00163037 від 04.07.2023.
Пунктом 5.8. Настанови встановлено "Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються."
У Підсумковій відомості ресурсів, яка надана учасником ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" в складі його тендерної пропозиції, не зазначено, що будівельні машини та механізми орендуються, та враховані витрати труда робітників. зайнятих керуванням та обслуговуванням машин.
Таким чином, учасником ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" не виконано вимогу Замовника, щодо формування ціни пропозиції учасника у відповідності до Настанови. Тобто тендерна пропозиція учасника ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 2 пункту 44 Особливостей).
2. Пунктом 1 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено такий кваліфікаційний критерій як нaявність влacнoї aбo opeндoвaнoї мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи тa oблaднaння, якi нeoбхiднi для викoнaння poбiт.
НАЯ́ВНІСТЬ – це існування, присутність, фактична кількість кого-, чого-небудь у даний момент (Словник української мови: в 11 томах. — Том 5, 1974. — Стор. 243).
Відповідно до пункту 5.1. Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва. Така потреба відображається у Підсумковій відомості ресурсів (додаток 11 до Настанови).
Учасник ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" у Підсумковій відомості ресурсів, яка надана в складі його тендерної пропозиції, зазначив, що для виконання послуг за предметом закупівлі йому необхідні "Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т" (п. 1 розділ ІІ), "Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т" (п. 2 розділ ІІ). Разом з цим у довідці від 24.07.2023 № 24.07/5, яка надана учасником ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" у складі його тендерної пропозиції, зазначені автомобілі відсутні.
У Підсумковій відомості ресурсів учасник ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" зазначає, що для надання послуг необхідно використати "Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т" (п. 4, 5 розділ ІІ). Натомість у довідці від 24.07.2023 № 24.07/5 учасник ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" повідомляє про наявність у нього автокранів вантажопідйомністю 25 т та 16 т.
Учасник ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" у Підсумковій відомості ресурсів, яка надана в складі його тендерної пропозиції, зазначив, що для виконання послуг за предметом закупівлі йому необхідний "Перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500 А (п. 6 розділ ІІ). Однак Учасник "ФАРМСЕРВІС ГРУП" не має його в наявності. що підтверджується довідкою від 24.07.2023 № 24.07/5.
У довідці від 24.07.2023 № 24.07/5 учасник ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" зазначає, що має в наявності "Лебідку електричну до 5 т". Однак у Підсумковій відомості ресурсів, яка надана учасником ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" у складі його тендерної пропозиції, для надання послуг за предметом закупівлі необхідно мати "Лебідку електричну, тягове зусилля до 19,62 кН [2 т]" (п. 1 розділ ІІІ), "Лебідку електричну, тягове зусилля до 31,39 кН [3,2 т]" (п. 2 розділ ІІІ), "Лебідку електричну, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т]" (п. 3 розділ ІІІ), "Лебідка ручна та важільна, тягове зусиллі до 14,72 кН [1,5 т]" (п. 4 розділ ІІІ).
Разом з цим, Замовник у 1 Додатку 4 до Тендерної документації зазначає, що дoпуcкaєтьcя вiдcутнicть oблaднaння тa/aбo мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи в учacникa, у paзi нaявнocтi вiдпoвiднoгo oблaднaння тa/aбo мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи в cубпiдpядникa(iв), якoгo(их) учacник плaнує зaлучити дo викoнaння poбiт, щo пiдтвepджуєтьcя дoвiдкoю(aми), нaдaнoю(ими) згiднo з п.7 Poздiлу III Тeндepнoї дoкумeнтaцiї. Однак у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" надав довідку від 24.07.2023 № 24.07/8, в якій зазначив, що не планує залучати субпідрядні організації та всі роботи буде виконувати самостійно.
Таким чином, учасник ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" не відповідає кваліфікаційному критерію "Нaявнicть в учacникa пpoцeдуpи зaкупiвлi oблaднaння, мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бaзи тa тeхнoлoгiй".
3. Під час розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник порушив принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений у статті 5 Закону.
Протоколом уповноваженої особи № 01082023-3/УО від 01.08.2023 продовжено строк розгляду тендерної пропозиції Суб'єкту оскарження до 20 робочих днів у зв'язку з "необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів". Рази з цим, для розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" Замовнику знадобилось лише 4 робочі дні (16.08.2023 відхилена пропозиція Суб'єкту оскарження, 22.08.2023 учасник ТОВ "ФАРМСЕРВІС ГРУП" визначений переможцем).
Також, Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою до Суб'єкта оскарження про усунення невідповідностей: "для усунення виявлених порушень повинен надати:
1. Виправлений Кaлeндapний гpaфiк викoнaння пocлуг cклaдений Учacникoм у вiдпoвiднocтi дo Нaкaзу Мiнicтepcтвa peгioнaльнoгo poзвитку тa будiвництвa Укpaїни вiд «13» ciчня 2009 poку №2
2. Виправлену Дoвiдку у фopмi тaбл. 1.1, щo мicтить iнфopмaцiю пpo ocнoвнi типи oблaднaння, aвтoтpaнcпopт, будiвeльнi мaшини i мeхaнiзми учacникa (iз зaзнaчeнням мapoк, aбo типiв, aбo мoдeлeй, кiлькocтi oдиниць, влacнe чи зaлучeнe), нeoбхiдних для викoнaння пocлуг зa Дoгoвipнoї цiнoю Учacникa
3. Виправлену Дoвiдку у фopмi тaбл. 1.2 щo мicтить iнфopмaцiю пpo нaявнicть в Учacникa пpaцiвникiв вiдпoвiднoї квaлiфiкaцiї (нe мeншe 5 ociб), якi мaють нeoбхiднi знaння тa дocвiд".
Але у протоколі № 16082023-1/УО від 16.08.2023 окрім підстави для відхилення, яка передбачена підпунктом 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, зазначено, що тендерна пропозиція Суб'єкта оскарження не відповідає умовам технічної специфікації (підпункт 2 пункту 44 Особливостей). Причому підставою для застосування підпункту 2 пункту 44 Особливостей є відсутність у тендерній пропозиції Суб'єкта оскарження документа, який взагалі не передбачений Настановою, а саме: відомість ресурсів до локального кошторису на придбання устаткування.
Ураховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 29.08.2023 № 13580.pdf 29.08.2023 18:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2023 № 14382.pdf 12.09.2023 11:30
- рішення від 11.09.2023 № 14382.pdf 14.09.2023 11:31
- 5.Порівн вентил.pdf 31.08.2023 15:27
- 1.Пропозиція вентил.pdf 31.08.2023 15:27
- 4.Квалфі п.1.pdf 31.08.2023 15:27
- Відповідь на скаргу.docx 31.08.2023 15:27
- 6.Договірна вентил.pdf 31.08.2023 15:27
- Календарний графік виконання робіт.pdf 31.08.2023 15:27
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf 31.08.2023 15:27
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 31.08.2023 15:27
- НАКАЗ про затвердження №176 від 11.07.2023.pdf 31.08.2023 15:27
- ТД вентиляція зміни 19.07.23.doc 31.08.2023 15:27
- Протокол виконання рішення.pdf 27.09.2023 09:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.08.2023 16:17
Дата розгляду скарги:
11.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2023 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.09.2023 11:32
Дата виконання рішення Замовником:
27.09.2023 09:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №14382-р/пк-пз від 11.09.2023 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – виконано.