• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 33152 - Універсальний операційний стіл, електромеханічний)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 18.07.2023 10:15 - 23.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація учасника

Номер: 93318eae058245af8c5ca2f56f868031
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-18-001812-a.a1
Назва: Дискваліфікація учасника
Вимога:
Вимога: Скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника ПП "Сто-Сервіс" та повернутися до розгляду його пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, погоджуватись чи ні з рішенням Уповноваженої особи Замовника є Вашим законним правом, але рішення про відхилення Вашої пропозиції базується виключно на наданих Вами даних, оприлюднених під час проведення аукціону, та керується виключно нормами чинного Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, на момент проведення аукціону Ви ніяк не підтвердили відповідність п. 17 медико-технічних вимог "Ножна секція: роздільна з’ємна", не надали дану інформацію у вашій технічній документації, також даного підтвердження не було знайдено на офіційному сайті виробника. Підтвердження Вами даного параметру після проведення аукціону може трактуватися лише як намагання відкоригувати дані вашої пропозиції для досягнення відповідності вимогам закупівлі, але згідно вимог чинного законодавства, що регулює публічні закупівлі, на момент розкриття пропозицій, запропонована Вами модель не відповідала очікуваним вимогам до предмету закупівлі. Що стосується відповідності до п. 1 медико-технічних вимог: "Кут нахилу головної секції вгору - не менше 45°", ми знов таки знайшли розбіжність між Вашими даними та даними виробника, який декларував даний параметр як той, що дорівнював 40°, підтверджуючи цим невідповідність вимогам до предмету закупівлі. На даний момент, перейшовши за наведеним Вами посиланням, ми можемо спостерігати, що виробник на офіційному сайти вніс незначні зміни в інформацію стосовно кутів регулювання секцій, поставивши перед усіма значеннями знак "≥" Одже, тепер параметр кута нахилу головної секції вгору становить за даними виробника ≥40°, але і всі інші параметри тепер мають допуск "≥". Більше того, Ви стверджуєте, посилаючись на дані від виробника, що він має можливість збільшення кута до 60° при потребі замовника. Тобто, з урахуванням усього вищенаведеного, можемо заключити наступне: або має місце спроба "підігнати відповідь під умови завдання" за допомогою виробника, або маємо не серійне мале виробництво (серійне заводське виробництво відрізняється тим, що має фіксовані чіткі параметри та в більшості випадків відсутність можливості робити індивідуальні під замовника характеристики, а незаводське мале виробництво відрізняється "гнучкими параметрами" та відсутністю чіткої технічної документації, і насамперед, обидва типи виробництва відрізняються між собою якістю самого товару. Звісно, що заводське серійне виробництво має на порядок вищу якість товарів) А допуск "≥" в значеннях параметрів також може свідчити про певний люфт в регулюваннях кутів тих чи інших секцій, що є неприпустимими при експлуатації операційних столів під час проведення операцій, де вимагається хірургічна точність цих налаштувань. Таким чином, жодний вищеназваний ймовірний варіант з боку Учасника, що стосується якісно-експлуатаційних характеристик предмету закупівлі, є неприпустимим та не може бути прийнятий Замовником. Також, на вимоги про товщину матраців та обов’язкову наявність ефекту пам'яті, Ви надали нечітке підтвердження відповідності, вказавши діапазон 50-70 мм, та при цьому стверджуєте що збільшення до 70 мм зі слів виробника це лише можливість, а ефект пам'яті матраців, який є також однією з вимог до предмету закупівлі, досягається при товщині 70 мм. Тобто, виходячи з вищенаведеного, маємо наявну невідповідність вимогам, але замість цього Ви декларуєте нібито можливість, що зазначений параметр буде відповідати вимогам до предмету закупівлі. Враховуючи усю вищенаведену інформацію, та керуючись вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, насамперед Закону України «Про публічні закупівлі», Уповноважена особа Замовника вбачає неможливість враховувати додаткові зміни в пропозиції Учасника після проведення аукціону, на момент якого пропозиція Учасника фактично не відповідала певним медико-технічним вимогам, та не може враховувати аргументацію Учасника, яка обертається навколо цих додаткових змін після фактично завершеного аукціону. Таким чином, ми не вбачаємо законних підстав для скасування рішення про дискваліфікацію Учасника - Приватного підприємства «Сто-Сервіс», та залишаємо дане рішення про дискваліфікацію зазначеного Учасника незмінним. Сподіваємося на Ваше розуміння.
Статус вимоги: Відхилено