Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова в м. Ладижин, Вінницької обл. Коригування, (аварійні, відновні роботи)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. У разі надання документів іноземною мовою вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
Торги не відбулися
2 168 290.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 841.45 UAH
Період оскарження:18.07.2023 10:15 - 19.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаціні умови Тендерної документації
Номер:b0314f61d42d4efe97410b866a02e307
Пов'язаний елемент:Лот Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова в м. Ладижин, Вінницької обл. Коригування, (аварійні, відновні роботи)
Ідентифікатор запиту:UA-2023-07-18-001633-a.b1
Назва:Дискримінаціні умови Тендерної документації
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ВІНБУД УКРАЇНА»
Ідентифікаційний код юридичної особи (ЄДРПОУ) 36830935
23050, Вінницька область, Жмеринський район, село Матейків, вулиця Свято-Михайлівська, 59
р/р UA083390720000026007146241001 в АТ «РВС БАНК», м. Київ, МФО 339072
Електронна пошта: vinbud.ukraine@gmail.com, тел. 099-227-8462
вих. №_____
від 24.07.2023 р.
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
(Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ «ВІНБУД УКРАЇНА»
Україна, 23050, Вінницька область, Жмеринський район, село Матейків, вулиця Свято-Михайлівська, 59
ЄДРПОУ 36830935
Телефон +38 ( 099) -227-8462
Директор – Юкиш Олег Васильович
ЗАМОВНИК ТОРГІВ ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
24321, Україна, Вінницька область, Гайсинський район місто Ладижин, вулиця Петра Кравчика, будинок 4
ЄДРПОУ: 04325621
Контактна особа: Гулько Марина Андріївна
Телефон: 380434367470
E-mail: mail@ladrada.gov.ua
ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ ПО ВУЛ. ПОЛЬОВА В М. ЛАДИЖИН, ВІННИЦЬКОЇ ОБЛ. КОРИГУВАННЯ, (АВАРІЙНІ, ВІДНОВНІ РОБОТИ)
ЗАКУПІВЛЯ: UA-2023-07-18-001633-A
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник торгів) проводить процедуру закупівлі робіт по предмету «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ ПО ВУЛ. ПОЛЬОВА В М. ЛАДИЖИН, ВІННИЦЬКОЇ ОБЛ. КОРИГУВАННЯ, (АВАРІЙНІ, ВІДНОВНІ РОБОТИ) (Код за Єдиним закупівельним словником: 45233251-3 Відновлення покриття), № UA-2023-07-18-001633-A.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником торгів проводиться процедура закупівлі «Відкриті торги», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості)
Ознайомившись з вимогами тендерної документації із врахуванням внесених Замовником від 21.07.2023 р. змін, нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
У відповідності з частиною 1 пункту 56 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у даній процедурі закупівлі робіт.
Скаржник не має можливості взяти участь процедури закупівлі у зв’язку із наявними наступними дискримінаційними вимогами у тендерній документації, які суперечать положенням Закону.
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, фактичні обставини, що це підтверджують
1.Згідно вимог Додатку 5 до Тендерної документації (далі – ТД), Замовник встановив наступне: «Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом на якому будуть виконуватись роботи, з підписанням відповідного Протоколу ознайомлення з об’ємами виконаних робіт на об’єкті (Додаток 5.1. до Тендерної документації), який учасник надає у складі тендерної пропозиції, в результаті чого Учасник визначає складнощі та обсяги при наданні послуг). В протоколі обов’язково зазначається: найменування об'єкту, найменування Замовника та Учасника, дата та час складання та підписання протоколу. Протокол ознайомлення з об’ємами виконаних робіт на об’єкті має бути підписаний Замовником та Учасником в термін не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій, щоб Учасник у разі виникнення зауважень, питань, уточнень тощо до тендерної документації та/або її додатків мав змогу звернутись через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненням.»
Згідно частини 1 статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій
Скаржник не розуміє, яка конфіденційність можлива під час підготовки та подання тендерних пропозицій, якщо Замовник торгів володіє інформацією про Учасників процедури закупівлі до моменту кінцевого строку подання пропозицій та проведення їх оцінки.
Більше того, Замовник на власний розсуд має можливість вирішувати чи підписувати протокол обстеження конкретному Учаснику процедури закупівлі чи ні.
З підстав, незалежних від Скаржника, представники Замовника можуть не допустити нас до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений Протокол, що в подальшому може стати підставою для відхилення нашої Пропозицій, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Згідно ЗУ «Про Антимонопольний комітет України»- Основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині сприяння розвитку добросовісної конкуренції
Встановлення Замовник торгів вимоги, щодо обов’язкового надання у складі пропозиції Протоколу обстеження об'єкту (підписаний учасником та представником замовника) є нічим іншим, як порушень УСІХ ПРИНЦИПІВ закупівлі та така вимога суперечать самій СУТНОСТІ публічних закупівель.
Наголошуємо, що Антимонопольний Комітету України у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує наступне:
Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Скаржник вимагає зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства, а також усунути дискримінаційну вимогу, яка наведена у Додатку №5 ТД, шляхом виключення наступної вимоги:
«Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом на якому будуть виконуватись роботи, з підписанням відповідного Протоколу ознайомлення з об’ємами виконаних робіт на об’єкті (Додаток 5.1. до Тендерної документації), який учасник надає у складі тендерної пропозиції, в результаті чого Учасник визначає складнощі та обсяги при наданні послуг). В протоколі обов’язково зазначається: найменування об'єкту, найменування Замовника та Учасника, дата та час складання та підписання протоколу. Протокол ознайомлення з об’ємами виконаних робіт на об’єкті має бути підписаний Замовником та Учасником в термін не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій, щоб Учасник у разі виникнення зауважень, питань, уточнень тощо до тендерної документації та/або її додатків мав змогу звернутись через електронну систему закупівель до Замовника за роз'ясненням.»
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n731)
- ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3659-12#Text)
- ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ЕКОНОМІЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2210-14#Text)
- Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022.
2. Протокольним рішення №150 від 21.07.2023 р., уповноваженою особою було внесено зміни до ТД, зокрема доповнено додаток 1 до ТД «Кваліфікаційні критерії» наступним пунктом:
«2.1. Довідка складена учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не мене 4-х осіб), в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію:
ПІБ, ідентифікаційний код, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо) та стаж роботи за даним місцем.
На підтвердження відомостей, згідно вказаної вище довідки надати наступні документи: копії документів, що підтверджують працевлаштування усіх працівників, вказаних у довідці учасника (копії наказів про прийом на роботу або призначення на посаду, або копії сторінок трудових книжок із записом про прийом на роботу, тощо), або копії документів, що підтверджують наявність цивільно-правових відносин між учасником та будь-яким спеціалістом (згідно довідки в довільній формі), тощо).
2.2. Для перевірки достовірності інформації п. 2.1. Учасник надає звіт форми 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за IV кв. 2022 року та I кв. 2023 року з відповідними квитанціями № 2 ДПС про отримання звіту.»
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших Учасників враховуючи наступне.
Встановивши такий спосіб підтвердження, Замовником торгів фактично встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі обов’язково мав перебувати в трудових відносинах з працівника в попередній період, а саме з 01 вересня 2022 року по 31 березня 2023 р.
Наказом Міністерства фінансів України №4 від 13.01.2015 р. Затверджено форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску і Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
Згідно вимог пункту 1 розділу ІІ Наказу МФУ №4 Розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий Розрахунок за календарний рік не подається.
Такий Розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку протягом звітного періоду.
Відповідно до пункту 1 Розділу 4 Наказу МФУ №4 , додаток 1 до Розрахунку «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» (далі - Д1) призначений для щоквартального формування платниками єдиного внеску щодо кожної застрахованої особи відомостей про суми нарахованої їй заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) у розрізі місяців звітного кварталу.
Якщо платник єдиного внеску у звітному кварталі не використовує працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством - Д1 за відповідний квартал не подається.
Скаржник перебуває в трудових відносинах із працівниками, що підтверджується Повідомленням про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту, яке подане та прийняте ГУ ДПС у Вінницькій області (Барська ДПІ). (повідомлення та квитанція №2 додається)
Тобто на момент подачі тендерної пропозиції учасник відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та має в наявності працівників в кількості 5 осіб.
Проте, Скаржник позбавлений можливості приймати участь в закупівлі, оскільки не може надати Замовнику звіт форми 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за I кв. 2023 року з відповідними квитанціями № 2 ДПС про отримання звіту.
Звіт форми 4 -ДФ за 1 квартал 2023 підтверджує наявність працівників, які перебували в трудових відносинах з підприємством в період з 01.01.2023 р. по 31 березня 2023 року, але жодним чином не підтверджує наявність працівників на момент прийняття участі в закупівлі.
Замовником не обґрунтовано встановлено вимогу про надання звітів форми 4 ДФ за минулі періоди. Така вимога є надлишковою та дискримінаційною по відношенню до Скаржника з огляду на наступне.
Специфіка діяльності в сфері будівництва чи ремонту доріг передбачає сезонність виконання робіт. Враховуючи що в зимовий період такі роботи не виконуються, відсутня необхідність мати в наявності працівників.
ТОВ «ВІНБУД УКРАЇНА» мав в наявності працівників (підтверджується Звітом форми 4 ДФ за 4 Квартал 2022 року) з якими було припинено трудові відносини 15 грудня 2022 року та станом на момент прийняття участі в закупівлі також має в наявності працівників, які прийняті на роботу з 06.07.2023р.
Проте, в період з 01.01.2023 по 31.03.2023 р. Скаржник не мав в наявності працівників, у зв’язку із відсутністю такої потреби та відповідно не подав звіт форми 4 ДФ за 1 квартал 2023 року.
Відтак, встановлення такої вимоги свідчить виключно про дискримінацію тих потенційних учасників закупівлі які мають працівників необхідної кваліфікації на момент прийняття участі в закупівлі, але не мали працівників в період, який передує процедурі закупівлі та визначений Замовником без будь-яких належних обґрунтувань.
Вимога щодо надання звітів форми 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за IV кв. 2022 року та I кв. 2023 року з відповідними квитанціями № 2 ДПС про отримання звіту жодним чином не підтвердить наявність на момент подання тендерної пропозиції працівників, оскільки такий звіт підтверджує сплату усіх передбачених чинним законодавством платежів щодо працівників у попередній період – за IV кв. 2022 (жовтень-грудень 2022 р. ) та І квартал 2023 року (січень – березень 2023 року).
Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість Скаржнику взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності кваліфікаційним критеріям та спроможності виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБІ порушення норм чинного законодавства, а також усунути дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункті 2 Додатку 1 до ТД шляхом виключення наступної вимоги
Для перевірки достовірності інформації п. 2.1. Учасник надає звіт форми 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за IV кв. 2022 року та I кв. 2023 року з відповідними квитанціями № 2 ДПС про отримання звіту.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: додатки №1 - 3 до Скарги.
Частина 2 стаття 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ЩОДО ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА ТА ПІДСТАВ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГИ
Права Скаржника порушені тим, що Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей в частині встановлення дискримінаційних вимог у ТД, які суперечать принципам публічних закупівель.
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону передбачено, що Закупівлі здійснюються за такими принципом - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Не усунення таких дискримінаційних положень не дає можливості взяти участь у процедурі закупівлі Скаржника за умови повної відповідності останнього вимогам щодо можливості виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Підставою для подання скарги являється порушення прав на участь у процедурі закупівлі Скаржника Замовником торгів, в частині встановлення дискримінаційних вимог.
Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, містяться у додатках до Скарги.
Враховуючи вищевказане, керуючись Особливостями та ст.18 Закону
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати ЛАДИЖИНСЬКУ МІСЬКУ РАДУ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації у частині усунення дискримінаційних положень, які наведені у даній Скарзі.
Додатки :
1. Звітність 4-ДФ за 3 квартал 2022 р.
2. Звітність 4 ДВ за 4 квартал 2022 р.
3. Повідомлення про прийняття працівників.
Директор ТОВ «ВІНБУД УКРАЇНА» ______________ Олег ЮКИШ
Дата прийняття скарги до розгляду:24.07.2023 12:45
Дата розгляду скарги:08.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:26.07.2023 19:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:11.08.2023 11:58
Дата виконання рішення Замовником:14.08.2023 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 08.08.2023 р. № 12337-р/пк-пз Ладижинською міською радою Гайсинського району Вінницької області внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Польова в м. Ладижин, Вінницкої обл. Коригування, (аварійні, відновні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-18-001633-а, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальні частині цього рішення.
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНБУД УКРАЇНА", Юкиш Олег Васильович 380961000887 vinbud.ukraine@ukr.net