• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Генератор Gucbir GJB 9500E (або еквівалент)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 18.07.2023 09:32 - 25.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Зобов’язання Замовника скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: Генератор Gucbir GJB 9500E (або еквівалент) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 31120000-3 – Генератори) учасника торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК".

Номер: 3347891c1b5949129beb10232626c518
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-18-000921-a.b4
Назва: Зобов’язання Замовника скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: Генератор Gucbir GJB 9500E (або еквівалент) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 31120000-3 – Генератори) учасника торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК".
Скарга:
СКАРГА на рішення та дії Замовника Замовником, Комунальним підприємством "Визирське джерело" Визирської сільської ради, 18.07.2023 була оголошена процедура закупівлі: Генератор Gucbir GJB 9500E (або еквівалент), (далі – Замовник), відкриті торги з особливостям ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-18-000921-a 28.07.2023 року за результатами проведеного аукціону відбулося розкриття тендерних пропозицій, зокрема, з наступним результатом: Учасник Цінова пропозиція 1) ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" 171`000.00 Гривня з ПДВ 2) ТОВ ЕНЕРГІЯ 351`994.80 Гривня з ПДВ 3) ТОВ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 351`996.00 Гривня з ПДВ 4) ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО 352`000.00 Гривня з ПДВ 5) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС ЕНЕРДЖИ" 357`990.00 Гривня з ПДВ 6) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" 414`000.00 Гривня з ПДВ 7) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 430`240.00 Гривня з ПДВ 28.07.2023 року пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" перейшла на стадію розгляду Замовником як найбільш економічно вигідна. При цьому, дана цінова пропозиція ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК» була визначена електронною системою закупівель, як «аномально низька ціна» відповідно до вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель. На виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" в допустимий термін з метою обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції (до 01.08.2023 00:00), надано документ «Обґрунтування ціни» за вих.8/07/086 від 28.07.2023рокуу. Окрім того, Замовником по відношенню до учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" 01.08.2023року розміщено повідомлення: «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», зокрема, щодо усунення наступних невідповідностей: 1. У відповідності до пункту 1.4. Розділ III ТД Замовник вимагає від Учасників надати згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України. Учасником закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" в складі документів тендерної пропозиції не надано згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України. 2. У відповідності до пункту 1.7. Розділ III ТД Замовник вимагає від Учасників надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, а саме: 1) повна назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) код ЄДРПОУ, статус платника податку. Учасником закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" в складі документів тендерної пропозиції надано документ під назвою «Відомості про Учасника» , однак даний документ не містить інформації про «Поштову адресу» (п.2) та «Телефон для контактів» (п. 4). 3. У відповідності до пункту 5.1.1.1. Замовник вимагає від Учасників надати Довідку, складена учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням реквізитів договору, предмета договору, найменування замовника за аналогічним договором, стан виконання договору – стосовно кожного вказаного аналогічного договору. Учасником закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" в складі документів тендерної пропозиції надано документ під назвою «Довідка про виконання аналог. договорів» однак даний документ не містить інформації про «стан виконання договору – стосовно кожного вказаного аналогічного договору». Учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" в встановлений термін такі невідповідності було усунено. Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовник від 02.08.2023року учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" було визначено переможцем процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: Генератор Gucbir GJB 9500E (або еквівалент) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 31120000-3 – Генератори). Не погоджуючись із прийнятим рішенням, Скаржником 02.08.2023року надіслано письмову вимогу (скаргу) Замовнику щодо неправомірного визначення переможця та скасування прийнятого рішення з наступних причин: 1. Додатком 1 до тендерної документації «Вимоги щодо предмету закупівлі» визначено, що «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає технічний паспорт на товар (або інший документ, який підтверджує відповідність запропонованого товару технічним характеристикам). Всупереч даній вимозі, учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" у складі своєї тендерної пропозиції не надано такого документу. Натомість у складі пропозиції міститься документ «Посібник власника. Електрогенератор з бензиновим двигуном», а також Сертифікат відповідності. Однак, детально вивчивши вказані документи, можна дійти висновку, що жоден із них не виконує вимогу замовника щодо документального підтвердження відповідності запропонованого товару вказаним технічним характеристикам, які зазначені учасником у таблиці, згідно Додатку 1 до тендерної документації. 2. Додатком 1 до тендерної документації «Вимоги щодо предмету закупівлі» визначено, що на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» «…учасник повинен надати в складі документів тендерної пропозиції - Довідку в довільній формі з інформацією про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації 15% або більше, який формує та веде Уповноважений орган, та вказати безпосередньо посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель» ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" знову було проігноровано вимогу тендерної документації та надано учасником лист вих. №24/07/076 від 24.07.2023, яким зазначило, що на товар, який ним пропонується, не поширюються вимоги, передбачені п.6-1 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №861 та надано сертифікат відповідності. Однак, не можемо погодитись із такими діями учасника, оскільки, після перевірки наданого сертифіката виявлено, що країна походження товару – Китай, який не входить до переліку країн, які є учасниками «Угоди про державні закупівлі» та /або з якими укладено угоди про вільну торгівлю. А отже, учасник не може посилатись на дане виключення, як на обставину, що звільняє його від обов’язку надання Довідки в довільній формі з інформацією про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації 15% або більше із вказанням безпосередньо посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки. Також за результатами проведеного аукціону пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" була визначена електронною системою закупівель аномально низькою. Згідно із приписами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" надано обґрунтування ціни із посиланням на те, що ціни стрімко знизились, що вони співпрацюють з ФОП Місевич О.Б., який начебто є офіційним представником виробника та закуповує товари у великий кількості та за цінами виробника. Однак, все це, на нашу думку, жодним чином не є достатнім доказом та належним обґрунтуванням такої цінової пропозиції. Тим більш, жоден факт, наведений в обґрунтуванні, не підтвердженим жодним документом. 03.08.2023 року Замовником було розглянуто та відхилено вимогу Скаржника як необґрунтовану, та таку, що не підлягає задоволенню, зокрема з наступних підстав. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК», (код ЄДРПОУ 40419339), створене за вимогами чинного законодавства України, здійснює господарську діяльність у відповідності до установчих документів та чинного законодавства України. Водночас, за змістом Угоди між Урядом України і Урядом Китайської Народної Республіки про торговельно-економічне співробітництво, зокрема ст. 6, яка встановлює право суб’єктів узгоджувати та визначати ціни на товари з урахуванням цін світового ринку. Крім того, ст. 4 вказаної угоди передбачає принцип заохочення компаній та підприємств у різних сферах торгово-економічного співробітництва та відповідного створення сприятливих умов для їх здійснення в тому числі надання знижок безпосереднім виробником товарів, преференцій в залежності від об’ємів закупок, періоду співпраці, та з врахуванням факту триваючої військової агресії РФ проти України (розміри знижок, преференцій в залежності від аналізу потреб у товарі який є предметом торгів переглядаються), стверджувати у вимозі на необґрунтованість аномально низької ціни є безпідставним. Також, враховуючи той факт, що основним принципом здійснення закупівель є насамперед максимальна економія державних коштів, ефективність та пропорційність коштів, а основним критерієм оцінки тендерних пропозицій учасників є ціна, яка відповідно до чинного законодавства може бути регульована державою або вільною, право суб’єктів господарювання на встановлення відпускної ціни на товар не суперечить вимогам чинного законодавства. Щодо вимоги розповсюдження на товар, який є предметом торгів ступеню локалізації виробництва в розмірі 15% на 2023 рік та надання ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК» листа обґрунтування від 24.07.2023р. №24/07/076. Також Замовник відмовляючи у задоволенні вимоги зазначає, що Угода укладена між Урядом України та Урядом Китайської Народної Республіки затверджена 08.08.1992 року передбачає умови і заходи із стабільного розвитку торгівельна-економічних відносин, крім того відповідно до Декларації про розвиток та поглиблення відносин дружби і співробітництва між Україною і Китайською Народною Республікою, яка ратифікована 04.12.1995 року, вбачається налагодження торговельно-економічних відносин у різних сферах зовнішньоекономічних відносин та покликані сприяти встановленню економічних зав’язків між країнами, зокрема і на регіональному рівні та окремими підприємствами з впровадження нових форм співробітництва, а отже стверджувати про відсутність такої міждержавної угоди та відповідних декларацій не є коректним. Щодо ратифікації Китайською Народною Республікою, міждержавної Угоди про державні закупівлі та її виконанню, слід звернути увагу на розділ «Примітки», згідно з якою, терміни, що вживаються як «країна» або «країни» використані у цій Угоді, включаючи додатки до неї, слід розуміти як такі, що включають будь-які окремі митні території, які є сторонами цієї Угоди. У випадку ж якщо окремі митні території є сторонами цієї Угоди, термін «національний» слід розуміти як такий, що відноситься до зазначених митних територій, втім вказану Угоду підписано спеціальним адміністративним районом Гонконг, який був повернутий Китайській Народній Республіці у 1997 році на правах автономії у складні КНР з правом представлення інтересів в міжнародних організаціях під назвою «Гонконг, Китай», а отже враховуючи вказане, ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК» правомірно посилається на підстави звільнення від виконання вимог п. 61 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Однак, з огляду на все вищевикладене, Скаржник не погоджується рішенням Замовника щодо визначення переможця та наданою Замовником відповіддю на вимогу та вимушений звернутися із скаргою з огляду на наступне: 1. Замовником проігноровано один із пунктів вимоги Скаржника щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК» технічного паспорту на товар (або іншого документу, який підтверджує відповідність запропонованого товару технічним характеристикам). Дана вимога прямо передбачена Замовником Додатком 1 до тендерної документації «Вимоги щодо предмету закупівлі» Всупереч даній вимозі, учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" у складі своєї тендерної пропозиції не надано такого документу. Натомість у складі пропозиції міститься документ «Посібник власника. Електрогенератор з бензиновим двигуном», а також «Сертифікат відповідності». Однак, детально вивчивши вказані документи, можна дійти висновку, що жоден із них не виконує вимогу замовника щодо документального підтвердження відповідності запропонованого товару вказаним технічним характеристикам, які зазначені учасником у таблиці, згідно Додатку 1 до тендерної документації. ТОБТО, згідно Розділу V, пункту 4 , підпункту 4.1 тендерної документації Замовника,, пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" повинна бути відхилена Замовником, так як його інформація та документи, не підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі відповідно до вимог Розділу III, пункту 6, підпункту 6.1 тендерної документації Замовника. 2. У відповідності до Додатку 1 тендерної документації Замовника «Вимоги щодо предмету закупівлі» визначено, що на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» «…учасник повинен надати в складі документів тендерної пропозиції - Довідку в довільній формі з інформацією про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації 15% або більше, який формує та веде Уповноважений орган, та вказати безпосередньо посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель» Всупереч вищевказані вимозі Замовника, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК» надано «Лист щодо локалізації» (за вих. №24/07/076 від 24.07.2023) у якому учасник стверджує, що на запропонований ним товар не поширюються вимоги, передбачені п.6-1 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі». В обґрунтування цього учасник зазначив наступне: «Пункт 61 Розділу Х Закону не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. При цьому згідно з пунктом 3 Порядку, його дія не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”». На підставі даного листа Замовником було «звільнено» учасника від виконання умови, прямо передбаченої тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі». Скаржник не може погодитись із такими діями Замовника та учасника, оскільки, У відповідності до Угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі, ратифікованої Законом України від 16 березня 2016 року №1029-VIII, країною учасницею Угоди є ЛИШЕ Спеціальний адміністративний район Гонконг (Китайська Народна Республіка), а не Китайська Народна Республіка загалом. Окрім того, у відповідності до наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК» Сертифікату відповідності виробником продукції (товару, що пропонується учасником) є TAIZHOU BISON MACHINERY CO.LTD (Tainzhou City, Zhejian Province, China, Китай). Тобто, прямо визначено, що країною походження Товару є Китай, а не Спеціальний адміністративний район Гонконг. Отже, вважаємо, що рішення Замовника «звільнити» учасника, який пропонує товар виготовлений в Китайській Народній Республіці, але не на території Спеціального адміністративного району Гонконг, від обов’язку надання Довідки в довільній формі з інформацією про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації 15% або більше, який формує та веде Уповноважений орган , із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки, при цьому посилаючись на Угоду, укладену між Урядом України та Урядом Китайської Народної Республіки, затверджену 08.08.1992 року, Декларацію про розвиток та поглиблення відносин дружби і співробітництва між Україною і Китайською Народною Республікою, яка ратифікована 04.12.1995 року та на Угоду про державні закупівлі, яку підписав Спеціальний адміністративний район Гонконг, є протиправною дією Замовника та прямим порушенням норм п. 61 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”. Усі необхідні для розгляду цієї Скарги документи розміщені за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-18-000921-a. Враховуючи все вищевикладене у цій Скарзі , ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Визирське джерело» Визирської сільської ради» у процедурі закупівлі «Відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-18-000921-a, предмет закупівлі Генератор Gucbir GJB 9500E (або еквівалент) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 31120000-3 – Генератор скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 02 серпня 2023 року про визнання учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" «ПЕРЕМОЖЦЕМ», та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Додатки: 1. Скарга у форматі WORD 2. Вимога Скаржника щодо неправомірного визначення переможця (вих. №1/02-08 від 02.08.2023) 3. Сертифікат відповідності учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" 4. Лист щодо локалізації (за вих. №24/07/076 від 24.07.2023) учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" 5. «Посібник власника. Електрогенератор з бензиновим двигуном» учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" Директор ТОВ «ЕНЕРГІЯ» Олег ІВАНОВ
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2023 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2023 17:17
Дата виконання рішення Замовником: 24.08.2023 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою було усунено порушення, відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель№12987-р/пк-пз від 17.08.2023
Автор: ТОВ ЕНЕРГІЯ, ІВАНОВ ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ +380675620686 energypieq@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога до замовника щодо усунення порушення при визначення переможця

Номер: 7479e2155890405bbd5f400eb84392dc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-18-000921-a.a3
Назва: Вимога до замовника щодо усунення порушення при визначення переможця
Вимога:
Уповноваженій особі КП «Визирське джерело» Визирської сільської ради 67543, Україна , Одеська обл., с. Визирка, вул. Миру, 70 Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-07-18-000921-a Щодо неправомірного визначення переможця Шановний Замовнику, Ми ,ТОВ «Енергія», як учасник процедури закупівлі (Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-07-18-000921-a), звертаємось з великою серйозністю та проханням розглянути нашу скаргу щодо вищевказаної процедури закупівлі, а саме: У відповідності до Протокольного рішення уповноваженої особи КП «Визирське джерело» Визирської сільської ради від 02 серпня 2023 року було визнано переможцем процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: Генератор Gucbir GJB 9500E (або еквівалент) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" - 31120000-3 – Генератори) учасника торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК". Детально ознайомившись із вимогами тендерної документації, а також документами, наданими ТОВ «Торговельна компанія «СЕК» у складі своєї тендерної пропозиції, висловлюємо свою категоричну незгоду із прийнятим Вами рішенням з причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТД «СЕК» вимогам тендерної документації на закупівлю з наступних причин: 1. Додатком 1 до тендерної документації «Вимоги щодо предмету закупівлі» визначено, що «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає технічний паспорт на товар (або інший документ, який підтверджує відповідність запропонованого товару технічним характеристикам). Всупереч даній вимозі, учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" у складі своєї тендерної пропозиції не надано такого документу. Натомість у складі пропозиції міститься документ «Посібник власника. Електрогенератор з бензиновим двигуном», а також Сертифікат відповідності. Однак, детально вивчивши вказані документи, можна дійти висновку, що жоден із них не виконує вимогу замовника щодо документального підтвердження відповідності запропонованого товару вказаним технічним характеристикам, які зазначені учасником у таблиці, згідно Додатку 1 до тендерної документації. 2. Додатком 1 до тендерної документації «Вимоги щодо предмету закупівлі» визначено, що на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» «…учасник повинен надати в складі документів тендерної пропозиції - Довідку в довільній формі з інформацією про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації 15% або більше, який формує та веде Уповноважений орган, та вказати безпосередньо посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель» ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" знову було проігноровано вимогу тендерної документації та надано учасником лист вих. №24/07/076 від 24.07.2023, яким зазначило, що на товар, який ним пропонується, не поширюються вимоги, передбачені п.6-1 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №861 та надано сертифікат відповідності. Однак, не можемо погодитись із такими діями учасника, оскільки, після перевірки наданого сертифіката виявлено, що країна походження товару – Китай, який не входить до переліку країн, які є учасниками «Угоди про державні закупівлі» та /або з якими укладено угоди про вільну торгівлю. А отже, учасник не може посилатись на дане виключення, як на обставину, що звільняє його від обов’язку надання Довідки в довільній формі з інформацією про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації 15% або більше із вказанням безпосередньо посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки. 3. Також за результатами проведеного аукціону пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" була визначена електронною системою закупівель аномально низькою. Згідно із приписами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Учасником ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" надано обґрунтування ціни із посиланням на те, що ціни стрімко знизились, що вони співпрацюють з ФОП Місевич О.Б., який начебто є офіційним представником виробника та закуповує товари у великий кількості та за цінами виробника. Однак, все це, на нашу думку, жодним чином не є достатнім доказом та належним обґрунтуванням такої цінової пропозиції. Тим більш, жоден факт, наведений в обгрунтуванні, не підтвердженим жодним документом. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК" не відповідає вимогам та умовам процедури закупівлі та тендерної документації замовника , а визначення його у якості переможця є грубим порушенням принципів прозорості та конкуренції в процедурі закупівлі. З метою подальшого настання негативних наслідків для замовника і подальшого оскарження прийнятого рішення ПРОСИМО вжити відповідних заходів з метою додержання умов закупівлі та забезпечення чесності та прозорості процедури. Сподіваємося на Ваше порозуміння Директор ТОВ «Енергія» О.С. Іванов
Вирішення: За змістом запитань щодо закупівлі Генераторів GucbirGJB 9500E, показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 31120000-3 – генератори), згідно оголошення UA-2023-07-18-000921-a, вважаємо за необхідне повідомити про наступне. Вимога ТОВ «ЕНЕРГІЯ» щодо усунення порушень при визначені переможця вищевказаних торгів, яка обґрунтовується невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК» вимогам тендерної документації нами розглянута, визначена необґрунтованою, та такою, яка не підлягає задоволенню, зокрема і з наступних підстав. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК», (код ЄДРПОУ 40419339), створене за вимогами чинного законодавства України, здійснює господарську діяльність у відповідності до установчих документів та чинного законодавства України. Водночас, за змістом Угоди між Урядом України і Урядом Китайської Народної Республіки про торговельно-економічне співробітництво, зокрема ст. 6, яка встановлює право суб’єктів узгоджувати та визначати ціни на товари з урахуванням цін світового ринку.Крім того, ст. 4 вказаної угоди передбачає принцип заохочення компаній та підприємств у різних сферах торгово-економічного співробітництва та відповідного створення сприятливих умов для їх здійснення в тому числі надання знижок безпосереднім виробником товарів, преференцій в залежності від об’ємів закупок, періоду співпраці, та з врахуванням факту триваючої військової агресії рф проти України (розміри знижок, преференцій в залежності від аналізу потреб у товарі який є предметом торгів переглядаються), стверджувати у вимозі на необґрунтованість аномально низької ціни є безпідставним. Також, враховуючи той факт, що основним принципом здійснення закупівель є насамперед максимальна економія державних коштів, ефективність та пропорційність коштів, аосновним критерієм оцінки тендерних пропозицій учасників є ціна, яка відповідно до чинного законодавства може бути регульована державою або вільною, право суб’єктів господарювання на встановлення відпускної ціни на товар не суперечить вимогам чинного законодавства. Щодо вимоги розповсюдження на товар, який є предметом торгів ступеню локалізації виробництва в розмірі 15% на 2023 рік та надання ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК» листа обґрунтування від 24.07.2023р. №24/07/076. Слід зазначити, що Угода укладена між Урядом України та Урядом Китайської Народної Республіки затверджена 08.08.1992 року та передбачає умови і заходи із стабільного розвитку торгівельна-економічних відносин, крім того відповідно до Декларації про розвиток та поглиблення відносин дружби і співробітництва між Україною і Китайською Народною Республікою, яка ратифікована 04.12.1995 року, вбачається налагодження торговельно-економічних відносин у різних сферах зовнішньоекономічних відносин та покликані сприяти встановленню економічних зав’язків між країнами, зокрема і на регіональному рівні та окремими підприємствами з впровадження нових форм співробітництва, а отже стверджувати про відсутність такої міждержавної угоди та відповідних декларацій не є коректним. Щодо ратифікації Китайською Народною Республікою, міждержавної Угоди про державні закупівлі та її виконанню, слід звернути увагу на розділ «Примітки», згідно з якою, терміни, що вживаються як «країна» або «країни» використані у цій Угоді, включаючи додатки до неї, слід розуміти як такі, що включають будь-які окремі митні території, які є сторонами цієї Угоди. У випадку ж якщо окремі митні території є сторонами цієї Угоди, термін «національний» слід розуміти як такий, що відноситься до зазначених митних територій, втім вказану Угоду підписано спеціальним адміністративним районом Гонконг, який був повернутий Китайській Народній Республіці у 1997 році на правах автономії у складні КНР з правом представлення інтересів в міжнародних організаціях під назвою «Гонконг, Китай», а отже враховуючи вказане, ТОВ «ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СЕК» правомірно посилається на підстави звільнення від виконання вимог п. 61 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

технічні характеристики

Номер: 308e4cd42bce46e0b0820940bfbd6c7f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-18-000921-a.b2
Назва: технічні характеристики
Вимога:
шановний замовнику, в тендерній документації зазаначено "генератор Gucbir GJB 9500E або еквівалент", при цьому технічні характеристики, зокрема габаритні розміри чітко прописано під єдину модель генератора. Просимо внести зміни в технічні характеристиик предмета закупівлі, а саме розміри, зазначивши 720х560х585 мм +/-100мм. Варіативність цього параметру не впливає на потужність виробу, проте значно збільшить коло потенційних учасників закупівлі, а замовник, в свою чергу, отримає товар за найбільш економічно вигідною ціною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний потенційний Учасник! Повідомляємо, що відповідно до Додатку 1 Тендерної Документації, вимога щодо розмірів премедту закупівлі становить "Не більше 720х560х585 мм". Тому Уповноваженою особою прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації, у зв`язку із тим, що в даному Додатку 1 описані максимальні допустимі розміри Генератора, який необхідний для Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога стосовно ваги генератора

Номер: 7b081f1968b54c1fbf32254b188c6486
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-18-000921-a.a1
Назва: Вимога стосовно ваги генератора
Вимога:
Шановний замовнику, заявлена для закупівлі модель дизельного генератору Gucbir GJB 9500E на офіційному сайті виробника має більше вагу, ніж ви вказали в технічних вимогах, а саме – 98 кг, а не 89 кг. Можливо, ви допустили технічну помилку? Прошу внести зміни в тендерну документацію стосовно ваги предмету закупівлі. Посилання для перевірки технічних параметрів https://www.gucbirjenerator.com/en/%C3%BCr%C3%BCnler/gjb9500-e/
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження, повідомляємо, що будуть внесені зміни до умов тендерної документації стосовно вашого звернення.
Статус вимоги: Задоволено