-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт фасаду « Школи мужності» за адресою: вул. Героїв Дніпра, 14 в Оболонському районі м. Києва Код CPV – 45000000-7.
капітальний ремонт фасаду « Школи мужності» за адресою: вул. Героїв Дніпра, 14 в Оболонському районі м. Києва Код CPV – 45000000-7.
Завершена
297 001.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 970.01 UAH
мін. крок: 1% або 2 970.01 UAH
Період оскарження:
23.02.2018 11:55 - 28.02.2018 18:00
Вимога
Вирішена
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про визначення Переможця № 42 від_14.03.2018_р. Закупівля UA-2018-02-26-000573-b від 26.02.2018 року
Номер:
df7e70a6a1b54bb2af5cedbcfa772cea
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-23-000537-b.b2
Назва:
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про визначення Переможця № 42 від_14.03.2018_р. Закупівля UA-2018-02-26-000573-b від 26.02.2018 року
Вимога:
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ»
ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805
юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115,
Вих. № 146 від 16.03.2018 року
Управління освіти Оболонської районної в
м. Києві державної адміністрації
ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження: вул. Йорданська, 11-а, м. Київ, поштовий індекс 04211, Україна,
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі.
Дата: 26.02.2018 р., Закупівля: UA-2018-02-26-000573-b
Найменування предмету закупівлі: капітальний ремонт фасаду «Школи мужності» за адресою: вул. Героїв Дніпра , 14в Оболонському районі м. Києва . Код CPV – 45000000-7.
Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Протокол (рішення) засідання Комітету управління освіти Оболонської районної в м. Києві державної адміністрації про визначення переможця № 42 від_14.03.2018_р.
ТОВ «Баукунст Київ» ЄДРПОУ 39867769 оскаржує визначення Замовником аукціону UA-2018-02-26-000573-b Переможця ПП «Інтеграл» відповідно Протокол (рішення) засідання Комітету управління освіти Оболонської районної в м. Києві державної адміністрації про визначення переможця № 42 від_14.03.2018_р.
(далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
1. Відповідно вимог до документації Тендерної пропозиції визначеним в Оголошенні Всі документи, які завантажуються повинні бути завірені підписом учасника на кожній сторінці. Окрім того, відповідно Додаток 3 п. 5 Розділу. Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі. Проект договору (Додаток 4) подається відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору».
Учасник торгів зобов’язаний подати у складі пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені у Додатку 4, завірений підписом уповноваженої особи Учасника.
ПП «Інтеграл» порушив вимогу закупівлі та не завірив кожну сторінку проекту договору словами «Згодні з умовами договору», не поставив підпис уповноваженої особи з зазначенням ПІБ та посади і не завірив печаткою підприємства.
2. Відповідно до п. 1 1 Додатку 3 на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник подає Довідку на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи, де зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника.
В порушення вимог закупівлі в Довідці про наявність відповідного обладнання ПП «Інтеграл» відсутня інформація про наявність офісного приміщення, не зазначені контактні телефони.
3. Договір № 22 оренди території від 22.01.2016 р., що засвідчує оренду майданчика прострочений (термін дії до 31.12.2016 р.) Додаткова угода на подовження терміну дії договору відсутня в складі документації. Порушення вимог п. 1.3 Додатку 3 Оголошення.
4. Відсутній договір оренди офісного приміщення. Порушення вимог п. 1.3 Додатку 3 Оголошення
5. Не всі сторінки поданої кошторисної документації завірені належним чином, а саме: не зазначені посада, ПІБ уповноваженої особи.
6. Відповідно до п. 15 Розділу «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі» (Додаток 3) Учасник подає Лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією. Так, згоду на обробку персональних даних згідно ЗУ «Про захист персональних даних» повинні надати всі працівники ПП «Інтеграл», персональні дані яких зазначені в документах тендерної пропозиції Учасника. Згоду на обробку персональних даних згідно наданої ПП «Інтеграл» довідки надав лише директор Льодін О. І.
7. Відповідно до п. 3.1. Розділу І. Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям (Додаток 3) Учасником на підтвердження виконання аналогічного договору надається: не менше двох копій, завірених належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаних аналогічних договорів та листи-відгуки. ПП «Інтеграл» не надав у складі документації тендерної пропозиції копій аналогічних договорів, актів виконаних робіт та листів-відгуків.
Вищенаведені аргументи підтверджують наявність передбачених Законом підстав для відхилення Замовником пропозиції ПП «Інтеграл».
З огляду на вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника публічних закупівель ПП «Інтеграл» через невідповідність поданої цінової пропозиції вимогам тендерної документації.
Вважаємо дискваліфікацію Учасника публічних закупівель ТОВ «Баукунст Київ» через невідповідність вимогам з формальних причин.
Вважаємо, що такі дії Замовника є неправомірними, такими які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
ПРОШУ ВАС:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про визначення Переможця № 42 від_14.03.2018_р. Закупівля UA-2018-02-26-000573-b від 26.02.2018 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції.
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 42 від 14.03.2018 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції.
- Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ»
Код ЄДРПОУ: 39867769
Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115
З повагою,
Директор Л. О. Форостюк
Дата подачі:
16.03.2018 18:34
Вирішення:
Процедуру закупівлі буде переглянуто
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації учасника
Номер:
101398c6c27949e2a5676b3f38857f63
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-23-000537-b.c1
Назва:
Оскарження дискваліфікації учасника
Вимога:
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ»
ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805
юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115,
Вих. № 142 від 16.03.2018 року
Управління освіти Оболонської районної в
м. Києві державної адміністрації
ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження: вул. Йорданська, 11-а, м. Київ, поштовий індекс 04211, Україна,
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі.
Дата: 23.02.2018 р., Закупівля: UA-2018-02-23-000537-b
Найменування предмету закупівлі: капітальний ремонт фасаду « Школи мужності» за адресою: вул. Героїв Дніпра, 14 в Оболонському районі м. Києва Код CPV – 45000000-7.
Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції кандидата № 42 від_14.03.2018_р.
ТОВ «Баукунст Київ» ЄДРПОУ 39867769 оскаржує відхилення його пропозиції Замовником аукціону UA-2018-02-23-000537-b відповідно до Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції кандидата № 42 від_14.03.2018_р. (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Місцезнаходження: вул. Йорданська, 11-а, м. Київ, поштовий індекс 04211, Україна, було проведено закупівлю ID UA-2018-02-23-000537-b на капітальний ремонт фасаду « Школи мужності» за адресою: вул. Героїв Дніпра, 14 в Оболонському районі м. Києва Код CPV – 45000000-7.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ «Баукунст Київ »
2. ПП «Інтергал»
Ціна учасника ТОВ «Баукунст Київ» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через: « Сума зведеного кошторисного розрахунку (289878 грн.) не відповідає сумі договірної ціни та пояснювальної записки (289876,94 грн.), що суперечить сумі аукціону та умовам закупівлі.»
Таке обґрунтування Замовника дискваліфікації Учасника суперечить нормам визначення вартості будівництва, а саме «Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» Так, згідно чинного в Україні законодавства, Договірна ціна визначається в тисячах гривень із заокругленням до п’яти !!! знаків після коми, тобто із зазначенням копійок. Тоді як, у зведених кошторисних розрахунках вартості об’єкта будівництва (зведенні витрат) підсумкові дані з об’єктних кошторисів (об’єктних кошторисних розрахунків) зазначаються в тисячах гривень із заокругленням до трьох !!! знаків після коми, тобто без зазначення копійок. Тому, різниця сум договірної ціни та зведеного кошторисного розрахунку в наданій ТОВ «Баукунст Київ» кошторисній документації не є помилкою, а навпаки відповідає нормам визначення вартості будівництва відповідно до законодавства України та є результатом математичного заокруглення сум. Таке, заокруглення здійснюється автоматично програмним комплексом визначення вартості будівництва АВК-5. Отже, обставина на яку посилається Замовник при відхиленні пропозиції Учасника не може бути підставою його дискваліфікації.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Баукунст Київ» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ»
Код ЄДРПОУ: 39867769
Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115
З повагою,
Директор Л. О. Форостюк
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2018 14:18
Вирішення:
Рішення буде переглянуто замовником
Статус вимоги:
Задоволено