-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
аудиторські послуги
КНП «ЦПМСД № 3» Шевченківського району м. Києва, оголошує закупівлю послуг аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2017 рік відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, затверджених в якості національних стандартів аудиту рішенням АПУ від 31.03.2011 № 229/7 та Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.02.2003 № 237 «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва».
Завершена
30 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 250.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2018 15:05 - 07.03.2018 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
Номер:
410367e29f5d428c976298ac4fb7e7b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-06-002019-c.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
Вимога:
№ 168 від 19.03.2018р.
До Комунального некомерційного
підприємства «Центр первинної медико-
санітарної допомоги № 3»
Шевченківського району м. Києва
(Замовник)
Номер оголошення про проведення
закупівлі: UA-2018-03-06-002019-c
Учасник (Кандидат): Приватне
акціонерне товариство «Аудиторська
фірма «Аналітик»
ЄДРПОУ 14274505
Юридична адреса: 01042, м. Київ, вул.
Чигоріна 57А
Фактична адреса: 01001, м. Київ, вул.
Хрещатик 44
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата №31 від 19.03.2018р.
Нами, Приватним акціонерним товариством «Аудиторська фірма «Аналітик» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-03-06-002019-c, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3» Шевченківського району м. Києва (надалі Замовник).
За результатами проведення аукціону нами було надано найнижчу цінову пропозицію в сумі 19900,00 (дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот) гривень.
Проте, відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №31 від 19 березня 2018р. (надалі Рішення), Кандидата було дискваліфіковано з наступної підстави:
«учасник не надав копії трудових книжок працівників на посадах бухгалтера-експерта, податкового консультанта, що засвідчують досвід роботи в КРУ або Держаудитслужбі (досвід роботи не менш аніж 3 роки на згадуваних посадах).
Вважаємо дане Рішення необґрунтованим та таким, що порушує умови та правила проведення закупівлі, з наступних підстав.
Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель електронного майданчика zakupki.Prom.ua, розміщеного за посиланням https://zakupki.prom.ua/regulations/gov (надалі - Порядок здійснення допорогових закупівель), виключними підставами дискваліфікації є наступні:
1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Інших підстав для дискваліфікації учасника не передбачено.
Вами в оголошенні було зазначено про кваліфікаційну вимогу – досвід роботи в КРУ та Держаудитслужбі.
Нами у довідці № 132 від 03.03.2018р. було зазначено про досвід роботи Головача В.В. в ряді органах та посадах, який не лише прирівнюється, але й набагато перевищує досвід роботи КРУ та Держаудитслужбі.
Одночасно нами було подано копію трудової книжки Головача В.В.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) під час проведення допорогової закупівлі (закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, встановлену в абз. 2, 3 ч. 1 цієї статті), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених зазначеним Законом. Принципи здійснення закупівель передбачені у статті 3 Закону, серед яких - максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Прийняття Рішення про дискваліфікацію Кандидата є грубим порушенням цих принципів.
Таким чином, пропозиція Кандидата повністю відповідає умовам закупівлі, а Рішення про дискваліфікацію Кандидата є безпідставним.
На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель
ВИМАГАЄМО:
- Провести повторну оцінку Кандидата – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик»
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата №31 від 19.03.2018р.
Голова правління Головач В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога щодо усунення порушення.pdf 19.03.2018 20:04
Дата подачі:
19.03.2018 20:04