-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Камінь-Каширської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини (ІІ поверх) за адресою: Волинська область, Камінь-Каширський район, місто Камінь-Каширський, вул. Шевченка, 43
Завершена
3 511 089.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2023 15:06 - 22.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
- ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ щодо критерію наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічнрго договору, а саме для підтвердження відповідності надання до аналогічного договору оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до екс
Номер:
a711d51c8cf04ac695e23a308a6635f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-007624-a.c3
Назва:
- ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ щодо критерію наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічнрго договору, а саме для підтвердження відповідності надання до аналогічного договору оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до екс
Вимога:
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважає, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі порушують вимоги частини четвертої статті 22, вимоги частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Тендерна документації по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси учасників закупівлі на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації
- ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ щодо критерію наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічнрго договору, а саме для підтвердження відповідності надання до аналогічного договору оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів)
Дана вимога не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник не зобов’язаний надавати документи для Генпідрядника, оскільки документами, які підтверджують виконання договору є акти виконаних підрядних робіт за формую №КБ-2в та довідкою №КБ-3
Зауважимо, що законодавець, передбачає для Замовника встановлювати такий кваліфікований критерій як виконання аналогічних договорів ставив за мету виключити тих учасників, що не мають взагалі досвіду у відповідному предметі закупівлі і відповідно не зможуть якісно з виконанням технологічного процесу виконати договір в повному обсязі. У цьому ж випадку, на нашу думку Замовник навмисно та необґрунтовано встановив вимогу про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів), а відтак ця вимога обмежує конкуренцію та дискримінує (автоматично відхиляє) тих учасників процедури закупівлі, які мають необхідний досвід у виконанні аналогічних договорів.
- Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення викладеної в п 3.3 додатку №1 до тендерної документації вимоги про те, що «Для підтвердження відповідності учасник надає: оригіналу або скановану копію сертифікату про готовність до експлуатації об’єкта (на кожен із поданих аналогічних договорів)»
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.pdf 24.07.2023 15:37
Дата подачі:
21.07.2023 23:18
Вирішення:
відповідь замовника на вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження пункту 3.3 додатку 1
Номер:
a78dee485838414aa1a840d6e5f2417a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-007624-a.c2
Назва:
Оскарження пункту 3.3 додатку 1
Вимога:
Вимога 3.3 додатку 1 обмежує конкуренцію та дискримінує (автрматично відхиляє) учасників процесу закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження сертифікатів готовності.PDF 21.07.2023 20:00
- відповідь.pdf 24.07.2023 15:36
Дата подачі:
21.07.2023 20:00
Вирішення:
відповідь замовника на вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
ef4d78db4efa428a887d0a8e09e6019f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-007624-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
З огляду на об’єми робіт, задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та
ситуації на об’єкті, останні повинні здійснити обстеження фактичного стану об’єкта. Для
підтвердження в складі тендерної пропозиції надається звіт (акт) який має бути підписаний учасником
та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник обстежив об’єкт та ознайомився із
проектно-кошторисною документацією
Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
ВИМОГА
Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі".
РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р.
"У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін.
З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2023 19:25
Вирішення:
Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено