-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з прибирання офісних приміщень
Завершена
908 910.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2018 22:32 - 06.03.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога про відміну процедури закупівлі
Номер:
0fbad80d02634771bafc539c3fbf1290
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002456-c.c1
Назва:
Вимога про відміну процедури закупівлі
Скарга:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій поданих на участь у процедурі «Відкриті торги» на закупівлю: «послуги з прибирання офісних приміщень» від 15.03.2018р. № 22 були розглянуті питання, пов’язані з проведенням процедури відкритих торгів щодо закупівлі «ЄЗС код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання офісних приміщень)»:
1) питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА» по процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «послуги з прибирання офісних приміщень»;
2) питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція» по процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «послуги з прибирання офісних приміщень»;
3) питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «КлінЕксперт» по процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «послуги з прибирання офісних приміщень».
Участь у аукціоні прийняло 4 учасники:
- ФОП «ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА» - 866 678,94 грн. без ПДВ – ціна за результатами аукціону;
- ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція» - 867 000,00 грн. без ПДВ – ціна за результатами аукціону;
- ПП «КлінЕксперт» - 867 243,00 без ПДВ – ціна за результатами аукціону;
- ТОВ «Амадея» - 908 910,00 без ПДВ – ціна за результатами аукціону.
Після дискваліфікації перших двох учасників – ФОП «ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА» та ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція» найбільш економічно вигідною стала пропозиція ПП «КлінЕксперт».
Однак, під час розгляду тендерних пропозицій, Замовник стверджує, що тендерна пропозиція ПП «КлінЕксперт не відповідає умовам тендерної документації, а саме: відповідно до вимог документації на підтвердження дотримання у своїй діяльності норм законодавства про санкції учасник надає лист-гарантію у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності). У разі ненадання учасником зазначеного листа-гарантії тендерна пропозиція такого учасника відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. В складі пропозиції ПП «КлінЕксперт» не надано даного листа, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Зазначену вимогу нами дійсно не було виконано, оскільки Замовник розмістив її в розділі тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» після вимог, що застосовуються до переможця. Вважаємо, що з цієї ж причини зазначену вимогу не було виконано і двома іншими учасниками закупівлі.
Згідно окремого протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій поданих на участь у процедурі «Відкриті торги» на закупівлю: «послуги з прибирання офісних приміщень» від 19.03.2018р. № 24 переможцем тендеру визнано тендерну пропозицію ТОВ «АМАДЕЯ». Наголошуємо, що цінова пропозиція ТОВ «АМАДЕЯ є найвищою.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У ч.2 ст.22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, відповідно до ч.4 ст.22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов’язковість надання гарантій про дотримання учасниками норм законодавства про санкції.
Додатково наголошуємо, що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «АМАДЕЯ» довідка, також не відповідає вимогам тендерної документації про надання листа-гарантії, оскільки не містить застережень про дотримання учасником норм Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VIII.
Таким чином, вважаємо, що вимога про надання листа-гарантії була умисно викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» в блоці, де містяться вимоги до учасника-переможця, в той час, як вона повинна бути розміщена в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для введення учасників закупівлі в оману і відповідної дискваліфікації на користь перемоги ТОВ «АМАДЕЯ». Такі обставини, також, можуть свідчити про наявність змови учасника з замовником.
Отже, замовником порушено принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», приватне підприємство «КлінЕксперт» вимагає відмінити процедуру закупівлі.
В іншому випадку ми будемо вимушені оскаржувати рішення замовника до Антимонопольного комітету України, а також направити відповідні звернення щодо перевірки обмежень конкуренції, дискримінації учасників, змови учасника з замовником до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 22.03.2018 17:59
- Рішення від 27.03.2018 № 2768.pdf 27.03.2018 21:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2018 17:57
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.03.2018 21:21