-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Завершена
520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2023 14:20 - 22.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
783e9668365148b39fda04ac8e881dd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-006557-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Управління поліції охорони в Дніпропетровської області (надалі Замовник), яке оформлено протоколом № 172 від 28.07.2023, про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Цокур Ніна Петрівна, про визнання учасника переможцем та про прийняття рішення про намір укласти договір.
Управлінням поліції охорони в Дніпропетровській області, 17.07.2023 року було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: ДК 021:2015:32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-17-006557-a, в якому прийняли участь 4 (чотири) учасника:
- ФОП Цокур Ніна Петрівна
- ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
- ФОП Кравцов Микита Ігорович
- ТОВ «Укрспецпродукція»
Уповноваженою особою Замовника 28.07.2023 року було прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 172, відповідно до якого :
« Порядок денний :
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Цокур Ніна Петрівна ( далі –Учасник), яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення ДК 021:2015:35240000-8 Сирени Єдиного закупівельного словника (далі- Закупівля) ... .
2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі
3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-Р-2022-12-21-006351-a Закупівля на prozorro.gov.ua
Вирішила :
1. Визнати Учасника переможцем щодо Закупівлі
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником
3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме з Учасником, в електронній системі закупівель».
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до норм статті 29 Закону :
12. Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію.
Відповідно до пункту 41 Особливостей : розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
В протоколі № 172, який підписано уповноваженою особою Замовника 28.07.2023 року чітко зазначено, що приймається рішення щодо поданої під час проведення ДК 021:2015:35240000-8 Сирени Єдиного закупівельного словника (далі- Закупівля) та приймається рішення про намір укласти договір про закупівлю Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-Р-2022-12-21-006351-a, замість належного
- ДК 021:2015:32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
та UA-2023-07-17-006557-a.
Таким чином вважаємо що рішення Замовника, яке оформлене протоколом № 172 від 28.07.2023 року є незрозумілим та не належним.
Також зазначаємо, що пропозиція ФОП Цокур Н.П. не відповідає умовах тендерної документації, а саме :
Додатком № 3 ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ встановлено :
У складі кваліфікаційної пропозиції Учасники торгів повинні надати наступні документи:
1. Порівняльні таблиці відповідності технічних та якісних характеристик для всього запропонованого обладнання. Таблиці відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання повинні засвідчувати відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації.
2. Гарантійний лист від Учасника про постачання обладнання належної якості відповідно до умов Технічного завдання цієї тендерної документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару.
На виконання цієї вимоги ФОП Цокур Н.П. у складі тендерної пропозиції було надано заповнений Додаток № 3, в якому відсутні умови гарантійного та сервісного обслуговування Товару, а є лише терміни, які складають 12 місяців.
Умови гарантійного та сервісного обслуговування товару визначають відносини (коли саме, як саме, в якій спосіб, буде здійснюватися обслуговування тощо) між учасником та Замовником.
Таким чином ФОП Цокур Н.П. не виконала вимог тендерної документації.
Згідно Додатку 4 пункт 12 до тендерної документації, учасник ФОП Цокур Н.П. повинна була надати у складі своєї тендерної пропозиції документ що посвідчує особу (для ФОП).
Відповідно до умов Тендерної документації Замовника (Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) а саме: Статті 26 (Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій), ч.9. Закону («9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»).
Замовником 28.07.2023р. о 13:30 в електронній системі Prozorro (далі – Prozorro) була поставлена вимога до учасника ФОП Цокур Н.П. про усунення невідповідностей, в якій Замовник зазначив наступне : « Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "Цокур Ніна Петрівна" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: ненадання учасником документа, що посвідчує особу відповідно до додатку 4 до тендерної документації, п. 12.
За загальними правилами складання тендерної документації передбачених законодавством, якщо замовник не конкретизує та чітко не вказує, що вимога до документа стосується окремих його сторінок або вибіркових відомостей, вважається що така вимога замовника стосується документа в цілому (усі сторінки документу із записом).
На виконання вимоги учасник ФОП Цокур Ніна Петрівна додала до складу документів 28.07.2023 року свій паспорт, громадянина України серії АК 970736, але при цьому він не містив усіх сторінок із записом. Відсутні сторінки № № 8, 9, 10 та 11, з яких принаймні одна сторінка № 11, має містити запис щодо реєстрації особи, так як надана сторінка № 12 містить запис про зняття з реєстрації, який здійснено 26.08.2014 року, а паспорт видано 27.10.2000 року. Таким чином учасник не виконав поставлену Замовником вимогу.
Відповідно до Статті 31 Закону (Відхилення тендерних пропозицій) та пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В порушення вищевикладених норм законодавства, пропозиція ФОП Цокур Ніни Петрівни Замовником - не була відхилена.
До таких саме висновків дійшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 9994/-р/пк-пз від 05.07.2023 року, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-31-009071-a.
Враховуючи все викладене в цій скарзі, та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року, просимо:
1. Прийняти до розгляду скаргу за процедурою закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-17-006557-a;
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом № 172 від 28.07.2023р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, про визнання переможцем закупівлі учасника ФОП Цокур Ніна Петрівна (ІПН 2497000269) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ ФОП Кириченко А. В. Дніпро.pdf 29.07.2023 21:05
- Скарга до АМКУ ФОП Кириченко А. В. Дніпро.doc 29.07.2023 21:05
- Скарга до АМКУ ФОП Кириченко А. В. Дніпро.pdf.p7s 29.07.2023 21:05
- рішення від 05.07.2023 _ 9994.pdf 29.07.2023 21:05
- рішення від 01.08.2023 № 11801.pdf 01.08.2023 20:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2023 № 12760.pdf 16.08.2023 16:57
- рішення від 15.08.2023 № 12760.pdf 18.08.2023 13:01
- Протокол №177 переможець ФОП Цокур Ніна Петрівна виправлений.docx 03.08.2023 15:13
- ТД бодікамери 2023.docx 03.08.2023 15:13
- проект договору.docx 03.08.2023 15:13
- Пояснення.pdf 03.08.2023 15:13
- ПОЯСНЕННЯ.docx 03.08.2023 15:13
- паспорт Цокур.pdf 03.08.2023 15:13
- Протокол 196 виконання рішення АМКУ.pdf 22.08.2023 16:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2023 21:47
Дата розгляду скарги:
15.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2023 20:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.08.2023 13:01
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2023 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення Уповноваженої особи, прийняте 28.07.2023 (протокол №177) про визначення фізичної особи-підприємця Цокур Ніни Петрівни переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір на виконання рішення Уповноваженого органу оскарження, щодо закупівлі 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-07-17-006557-a Закупівля на prozorro.gov.ua.