• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та покрівлі (протиаварійні роботи) КЗ "Крюківщинський заклад дошкільної освіти "Барвінок" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська область, с. Крюківщина, вул. Балукова, буд. 2-а (код ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи; положення кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)

Завершена

8 260 852.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 304.26 UAH
Період оскарження: 17.07.2023 13:27 - 22.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо причини дискваліфікації

Номер: 78816fd052314fe89c8ab0f194ce290b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-17-005521-a.b2
Назва: Щодо причини дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику! У відповідності до положень ТД «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Відповідно до положень Додатку 2 «8. Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, вартість експертизи проектно-кошторисної документації (у разі необхідності), інші витрати.» «10. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.» Учасником визначено ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції включає всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, вартість експертизи проектно-кошторисної документації (у разі необхідності), інші витрати. Пропозиція закупівлі учасника містить всі види робіт та складу робіт згідно з документацією закупівель.» Разом з тим умови ТД містять положення, що «Якщо після завершення аукціону в учасника, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно-вигідною, змінилася (знизилася) ціна тендерної пропозиції, учасник повинен протягом 24 годин з моменту направлення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей або повідомлення про намір укласти договір дозавантажити скориговані за результатами аукціону файли (тендерної пропозиції, проекту договору, кошторису або розрахунку ціни тендерної пропозиції і т.д.) в електронному вигляді файли на електронному майданчику до своєї тендерної пропозиції (за технічної можливості).» Просимо Замовника надати пояснення причин дискваліфікації, оскільки наша пропозиція містить усі ВИДИ ТА ОБСЯГИ РОБІТ. Разом з тим нашому підприємству не надано 24 години на виправлення невідповідностей. Разом з тим, просимо надати пояснення чому застосовано дискримінаційний підхід, а саме - учаснику, який запропонував вищу ціну надано право на виправлення невідповідностей протягом 24 годин. Окрім того, у вимозі на виправлення невідповідностей ТОВ" Професійна Інжинірингова Компанія" не зазаначено усі невідповідності, в тому числі: відсутня вимога про надання документів на працівників робітничих професій з охорони праці, які вимагалися умовами ТД; відсутня вимога про надання Проекту договору відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору». відсутня вимога про надання Листів погодження на обробку персональних даних (прізвище, ім’я, по-батькові особи, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника), як того вимагає Додаток 6. відсутня вимога про надання сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового. Тощо. Дякуємо за надання розгорнутої відповіді.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу Дякуємо за звернення! Постановою Уряду від 12.05.2023 № 471, яка набула чинності 19.05.2023, внесено чергові зміни до ПКМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 і від 21 березня 2023 № 253. Важливо відзначити, що Постанова № 471 не скасовує Постанову № 1178, а лише вносить зміни до неї. Таким чином, Постанова № 1178 залишається в силі з урахуванням внесених деяких змін. Мінекономіки додатково дало роз'ясненням у зв'язку із останніми внесеними змінами до Особливостей, Постанови КМУ № 1178, у цій замітці зорієнтуємося на одному із питань - виправлення невідповідностей протягом 24 год. Одне із тих питань, яке часто турбує учасника та замовника закупівель. Відповідно до Постанови № 1178, обсяг виправлень значно перевищує той, що передбачав Закон “Про публічні закупівлі”. Це означає, що учасникам надається широкі можливості для виправлення технічної пропозиції. Зокрема, учасники мають можливість виправити практично всю ТП з метою врахування виявлених невідповідностей. Варто зауважити, що існують два виключення, коли виправлення невідповідностей не допускається. Перше виключення стосується відсутності забезпечення ТП, а друге - відсутності інформації та/або документів щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Узагальнюючи, Постанова № 1178 надає учасникам можливість широкого виправлення ТП, пропонуючи обсяг виправлень, що перевищує вимоги Закону. Однак, необхідно враховувати виключення, пов'язані з відсутністю забезпечення ТП та інформації, документів щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Поміж цього, Особливості також встановлюють повний перелік підстав для відхилення пропозицій замовником. Випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури в його тендерній пропозиції, не підлягає виправленню. В такому випадку, якщо відсутні необхідні документи з відповідною інформацією, неможливо встановити відповідність вимогам. Розгляд тендерної пропозиції ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника виявив наступні невідповідності в технічних характеристиках запропонованого матеріалів: - Слухове вікно 830х830, в той час як вимагалося Мансардне вікно VELUX Oптіма GZR3050B ручка знизу з рулонними шторами. Розмір 780х1178 мм, що суперечить вимогам додатку 2 тендерної документації, а саме учасники можуть пропонувати еквіваленти матеріалів, які не погіршують якісні характеристики; - Світильник LED 34 Вт, 3400 Лм, 4000 К, ІР20, в той час як вимагалося LED Світильник IP-65 Navigator 1200 мм 36 Вт, що суперечить вимогам додатку 2 тендерної документації, що суперечить вимогам додатку 2 тендерної документації, а саме учасники можуть пропонувати еквіваленти матеріалів, які не погіршують якісні характеристики; - Листи гіпсокартону запропоновано обсягом 911,19 м.кв. (позиція 67,68), в той час як вимагалося 1003,38 м.кв., що суперечить вимогам додатку 2 тендерної документації; - Вогнегасник ВП-5 (позиція 218 вимог Додатку 2 до тендерної документації) відсутній в переліку матеріалів Учасника, що суперечить вимогам додатку 2 тендерної документації; - Муфта протипожежна захисна ППМ-63 d=63 мм (позиція 246 вимог Додатку 2 до тендерної документації) відсутній в переліку матеріалів Учасника, що суперечить вимогам додатку 2 тендерної документації; - Датчик положення пожежних кранів (компл) ДППК-М (позиція 318 вимог Додатку 2 до тендерної документації) відсутній в переліку матеріалів Учасника, що суперечить вимогам додатку 2 тендерної документації. Окрім того, у вимозі на виправлення невідповідностей ТОВ" Професійна Інжинірингова Компанія" не зазаначено усі невідповідності, в тому числі: 1) відсутня вимога про надання документів на працівників робітничих професій з охорони праці, які вимагалися умовами ТД 1. Дана інформація про працівників відображена у файлі «працівники.rar» ТОВ" Професійна Інжинірингова Компанія", тому учасником дотримано вимогу тендерної документації 2) відсутня вимога про надання Проекту договору відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору». 2. Дана інформація відображена у файлі «погодження з умовами договору.pdf», ТОВ" Професійна Інжинірингова Компанія", тому учасником дотримано вимогу тендерної документації 3) відсутня вимога про надання Листів погодження на обробку персональних даних (прізвище, ім’я, по-батькові особи, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника), як того вимагає Додаток 6. 3. Відповідно до вимог пп.7 п.1 Розліду 3 тендерної документації згоду на обробку, збирання, зберігання, поширення та доступ до персональних даних на особу, яка має право підписувати тендерну пропозицію та договори від імені учасника. Згода має бути надана для потреб Замовника (згода може бути надана за зразком, наведеним у Додатку 6), інших вимог щодо надання всіма працівниками згоди на обробку даних в тендерній документації відсутні, тому тому учасником дотримано вимогу тендерної документації 4) відсутня вимога про надання сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового. 4. Дана інформація відображена у файлі про працівників відп кваліфік.pdf, ТОВ" Професійна Інжинірингова Компанія", тому учасником дотримано вимогу тендерної документації Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційної вимоги UA-2023-07-17-005521-a

Номер: 2ac2c9d1480e45069c885242d89c6e63
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-17-005521-a.a1
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги UA-2023-07-17-005521-a
Вимога:
Вимога. Сьогодні 19.07.2023 року потенційним Учасником був здійснений виїзд для здійснення огляду об’єкту по закупівлі UA-2023-07-17-005521-a «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та покрівлі (протиаварійні роботи) КЗ "Крюківщинський заклад дошкільної освіти "Барвінок" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: Київська область, с. Крюківщина, вул. Балукова, буд. 2-а (код ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи; положення кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)» за адресою Київська область, село Крюківщина, вул. Балукова, 2-А Однак, здійснити огляд об’єкту не вдалося, оскільки відсутні уповноважені особи Замовника. Телефон, який зазначено в ТД +380459850355 для погодження зустрічі не відповідає. Позиція уповноваженого органу – АМКУ, щодо встановлення вимоги щодо огляду об’єкту без належного обґрунтування є дискримінаційною. Позиція Органу оскарження Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Для належного зв'язку з Замовником (уповноваженою особою) і не допущення не зрозумілих ситуацій, рекомендуємо телефонувати на мобільний телефон уповноваженої особи Арполенко Людмили Олексіївни +380966421077. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.07.2023 00:00