-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 – 38671 Стерилізатор паровий (Стерилізатор паровий); 35364 Стерилізатор сухо жаровий (Стерилізатор повітряний)).
Завершена
571 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 857.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 857.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2023 11:39 - 22.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА що стосується прийнятого рішення, дій, бездіяльності замовника (в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
9a245534136f48a28f3119ee24e64e66
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-003378-a.b3
Назва:
СКАРГА що стосується прийнятого рішення, дій, бездіяльності замовника (в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
СКАРГА
що стосується прийнятого рішення, дій, бездіяльності замовника
(в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Найменування органу оскарження:
Комісії Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
________________________________________
03680, м. Київ-35, вул. Митрополита
В. Липківського, 45
Найменування
замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Комунальне некомерційне підприємство
«Одеська обласна дитяча клінічна лікарня»
Одеської обласної ради»
код ЄДРПОУ 01998532
________________________________________
65031, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3,
e-mail: odkbcbuo@ukr.net. тел.: (048)705-53-11
Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
Борісова Тетяна Андріївна
РНОКПП: 2583804949
_________________________________________
36000, м. Полтава, вул. Хмельницького Богдана, 11
кв. 703 т. (0532) 610-657, 0660048276
е-mail: borisovatatyana@ukr.net
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель:
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-17-003378-a
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтвердити:
17.07.2023 року Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Одеської обласної ради» (надалі – Замовник) здійснено оголошення закупівлі в електронній системі PROZORRO, ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-17-003378-a, щодо предмету ДК 021-2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 – 38671 Стерилізатор паровий (Стерилізатор паровий); 35364 Стерилізатор сухо жаровий (Стерилізатор повітряний)) (надалі – Стерилізатор, обладнання, товар) – ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ.
Згідно Протоколу № 256 від 27.07.2023 року, уповноваженої особи КНП «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Одеської обласної ради» (надалі – Рішення замовника) тендерна пропозиція Учасника Фізичної особи-підприємця Борісової Тетяна Андріївни (надалі – Учасник, Суб’єкт оскарження) за результатами оцінки з поміж інших пропозицій була визначена Замовником «найбільш економічно вигідною», що остаточно складала 484 000,00 грн., проте, - була відхилена по причині невідповідності вимогам Тендерної документації (надалі – ТД).
А саме, Замовник у своєму Рішенні вказує, що Учасник (суб’єкт оскарження) не виконав вимоги ТД, а саме:
[ - не в повному обсязі надана інформація, яка вимагалася у пункті 6 Розділу III тендерної документації, а саме: товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та медичних виробів та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: копію, засвідчену Учасником, або оригінал Декларації про відповідність або копію, засвідчену Учасником, або оригінал документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) виробу медичного призначення за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, з додатками, а саме: сторінки додатків де міститься інформація про запропонований предмет закупівлі. Обов'язково виділити іншим кольором запропонований товару відповідних документах - сторінки додатків де міститься інформація про запропонований товар не виділені кольором:
- не в повному обсязі надана інформація, яка вимагалася у пункті 6 Розділу III тендерної документації, а саме: копія, засвідчена учасником, або оригінал технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів) українською мовою з обов'язковим виділенням іншого кольору усіх необхідних параметрів, які зазначені в медико-гехнічніїх вимогах згідно Додатку З Тендерної документації - усі необхідні параметри, які зазначені в медико-технічних вимогах згідно Додатку 3 Тендерної документації не виділені кольором].
Суб’єкт оскарження - не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважаючи його неприйнятним виходячи з наступного:
По перше:
Учасником на виконання п. 6 Розділу ІІІ до ТД надано у ДОДАТКАХ до своєї Тендерної Пропозиції документальне підтвердження цих вимог, а саме:
1) На Стерилізатор паровий СП ГК-100:
- на стор. 14-15 п. 5 ДОДАТКУ 5 – «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОР ПАРОВИЙ», міститься Сертифікат відповідності щодо забезпечення функціонування комплексної системи управління якістю вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року, № 753 , де вказана інформація про запропонований товар, - Стерилізатор паровий СП ГК-100;
- на стор. 16-17 п. 5 ДОДАТКУ 5 – «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОР ПАРОВИЙ», міститься Декларації про відповідність медичних виробів з сторінками додатків де вказана інформація про запропонований товар, - Стерилізатор паровий СП ГК-100;
- ДОДАТОК 7 – «Паспорт настанова (інструкція) з монтажу_та експлуатації стерилізатора СП ГК-100»;
- «ДОДАТОК 5 - ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОР ПАРОВИЙ», Стор. 22 - міститься
-Сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 13485:2018 «Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання» де вказана інформація про запропонований товар.
2) по Стерилізатору повітряному «Високотемпературна сухожарова шафа для стерилізації Microstop ГП-10»:
- Сертифікат на систему управління якістю (ISO 13485:2016) – міститься на стор.6 ДОДАТКУ 6 – «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОР ПОВІТРЯНИЙ»,
Стор. 6 - «Високотемпературна сухожарова шафа для стерилізації Microstop ГП-10»
- Сертифікат відповідності технічного регламенту щодо медичних виробів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. №753 міститься на стор.4-5 п.10 - «Високотемпературна сухожарова шафа для стерилізації Microstop ГП-10» ДОДАТКУ 6 – «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОР ПОВІТРЯНИЙ»
Інструкція з використання МІКРОСТОП – ПАСПОРТ ВИРОБУ –
ДОДАТОК 8.1 – «Інструкція з використання МІКРОСТОП»
Отже, інформація, що є однозначно зрозумілою для Замовника, так як окремо в одному додатку викладена відносно Стерилізатора парового, в іншому - Стерилізатора повітряного. Тому, невиконання Учасником вимоги - «виділення кольором» необхідних параметрів є в розумінні п. 19) ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, але - не впливає на її зміст.
Також Замовником на стор. 6 у III Розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, - зазначено, що не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника допущення формальних помилок зазначених у Переліку формальних помилок затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710, а саме:
- Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура,… що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
По друге:
Слід також зауважити, що Замовник обґрунтовуючи відхилення пропозиції суб’єкта оскарження на підставі абзацу 2 підпункта 2 пункта 44 Особливостей, підкреслив, що - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, при цьому не надав жодної можливості їх усунення шляхом розміщення повідомлення з Вимогою про усунення таких невідповідностей. Адже дана норма, зобов’язує Замовника надати учаснику можливість усунення таких невідповідностей у випадку якщо їх виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі.
Тому можна констатувати, що наведення для зручності «кольоровим виділенням» інформації яка в повній мірі надана Замовнику ні яким чином в розумінні абз. 2 п. 43 Особливостей не вплине на «зміну предмета закупівлі», так як в цьому випадку не відбувається внесення до ТП жодної зміни у технічні параметри предмета закупівлі.
Натомість, іншому Учаснику Фізичній особі-підприємцю Кучеру В.М. який мав значно вищу ціну «остаточної пропозиції» Замовником була надана така можливість, усунення невідповідностей в його ТП, зокрема - «відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією: При цьому учасник зобов’язаний повідомити замовника щодо порядку нарахування ПДВ листом в довільній формі (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату ПДВ), який надається в тендерній пропозиції»
Дане вказує на упереджене (не рівне) ставлення до учасників даної закупівлі.
По третє:
З причин відхилення ТП Учасника (суб’єкта оскарження), замовником прийнято рішення (Протокол № 259 від 31.07.2023 року) яким формально визнано Переможцем цих торгів наступного Учасника Фізичну особу-підприємця Кучера В.М., тендерна пропозиція якого є «менш економічно вигідної» враховуючи визначену ним остаточну ціну.
Отже, в разі зобов’язання Органом оскарження скасувати замовником зазначене вище рішення - Протокол № 256 від 27.07.2023 року, Уповноваженої особи КНП «Одеської обласної дитячої клінічної лікарні» ООР», одночасно має бути зобов’язано останнього в розумінні пункту 2) ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скасувати наступне рішення - Протокол № 259 від 31.07.2023 року яким визнано переможцем іншого Учасника ФО-П Кучера В.М.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
Враховуючи зазначені вище порушення у ТП Переможця, прихожу до висновку, що Замовник своїм прийнятим рішенням - яким відхилено пропозицію Учасника порушено право Суб’єкта оскарження (учасника) ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Борісової Т.А. на рівне ставлення до учасників, і головне об’єктивне та неупереджене визначення переможця, що передбачено п. п. 4, 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яке має виражатися у однаковому ставленні Замовника до всіх учасників, і як наслідок має бути відображено у остаточному але справедливому рішенні останнього.
У відповідності до п. п. 4, 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон)- Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- Недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощенної закупівлі.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
На підставі вище викладеного, керуючись ст. 5, абз. 2 ч. 8, п. 2 ч. 18, ч. 19 ст. 18, ст. ст. 22, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», суб’єкт оскарження, -
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити порушення здійснені замовником процедури закупівлі, Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Одеської обласної ради» щодо закупівлі UA-2023-07-17-003378-a.
3. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Одеської обласної ради», - скасувати Протокол № 256 від 27.07.2023 року, Уповноваженої особи КНП «Одеської обласної дитячої клінічної лікарні» ООР», визнавши тендерну пропозицію Учасника – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Борісової Т.А. як таку, що відповідає вимогам Тендерної документації замовника.
4. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Одеської обласної ради», - скасувати Протокол № 259 від 31.07.2023 року Уповноваженої особи КНП «Одеської обласної дитячої клінічної лікарні» ООР».
В обґрунтування даних вимог, суб’єкт оскарження вважає, що в наслідок встановлення Органом оскарження зазначених вище порушень з боку Замовника здійснених ним на стадії розгляду ТП Переможця на відповідність вимогам ТД, і зобов’яже його скасувати прийняте ним незаконне рішення, таким чином - відновить порушене право суб’єкта оскарження на «об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». Адже якщо дане не відбувається, то в Замовників формується уявлення, що такий «вибірковий» не об’єктивний спосіб обрання переможців є (нормою), що призведе до порушення під час здійснення процедур закупівлі і іншого з передбачених Законом принципів «добросовісна конкуренція». Так як нівелюючи останній, суб’єкт оскарження втрачає впевненість у доцільності приймати участь у публічних закупівлях які враховуючи дані обставини проводяться подібними замовниками зловживаючи нормами Закону.
В наслідок чого суб’єкт оскарження втрачає економічний інтерес в частині отримання доходу так як продукція, що запропонована останнім має попит безпосередньо у розпорядників, одержувачів (бюджетних коштів) придбання яких передбачає дотримання конкурентних процедур передбачених спеціальним Законом.
Водночас, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника,
1) ДОДАТОК 5 – «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОР ПАРОВИЙ»;
2) ДОДАТОК 6 – «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОР ПОВІТРЯНИЙ;
3) ДОДАТОК 7 - Паспорт настанова (інструкція) з монтажу_та експлуатації стерилізатора СП ГК-100;
4) ДОДАТОК 8.1 - Інструкція з використання МІКРОСТОП.
В додатку до скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у форматі pdf), що підтверджують інформацію, викладену у скарзі.
Підпис :
ФО-П Борісова Т.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 8.1 - Інструкція з використання МІКРОСТОП.pdf 01.08.2023 22:23
- ДОДАТОК 6 - ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОР ПОВІТРЯНИЙ.pdf 01.08.2023 22:23
- СКАРГА на Рішення дії, бездіяльності замовника.pdf 01.08.2023 22:23
- ДОДАТОК 7 - Паспорт настанова (інструкція) з монтажу_та експлуатації стерилізатора СП ГК-100.pdf 01.08.2023 22:23
- ДОДАТОК 5 - ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОР ПАРОВИЙ.pdf 01.08.2023 22:23
- Додаток №3 тендерної документації.pdf 03.08.2023 15:41
- Відповідь на скаргу вих. №859 від 03.08.2023.pdf 03.08.2023 15:41
- Відповідь на скаргу (ворд).docx 03.08.2023 15:41
- Сторінки 7 та 9 Інструкції виробника.pdf 03.08.2023 15:42
- Відповідь на скаргу.PDF 07.08.2023 15:43
- Протокол рішення.PDF 24.08.2023 12:37
- Протокол рішення виправлений.PDF 24.08.2023 12:48
- рішення від 03.08.2023 № 12029.pdf 03.08.2023 17:03
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.08.2023 № 1213.pdf 16.08.2023 18:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2023 № 13047.pdf 21.08.2023 11:56
- рішення від 18.08.2023 № 13047.pdf 23.08.2023 11:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2023 22:25
Дата розгляду скарги:
16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.08.2023 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.08.2023 11:45
Дата виконання рішення Замовником:
25.08.2023 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол № 275 від 24.08.2023 р. про скасування рішення (протокол № 259 від 31.07.2023 уповноваженої особи КНП "Одеської обласної дитячої клінічної лікарні" ООР») визначення переможцем ФОП Кучер Валерій Миколайович (Код ЄДРПОУ 2331707377) з ціновою пропозицією 568100,00 грн (П’ятсот шістдесят вісім тисяч сто грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-17-003378-a, щодо здійснення закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 – 38671 Стерилізатор паровий (Стерилізатор паровий); 35364 Стерилізатор сухо жаровий (Стерилізатор повітряний))для забезпечення потреб КНП «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» ООР» відповідно до рішення № 13047-р/пк-пз від 18.08.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо розгляду скарги ФОП Борісова Тетяна Андріївна (Код ЄДРПОУ 2583804949) від від 01 серпня 2023 № UA-2023-07-17-003378-a.b3.
Вимога
Відхилено
ВИМОГА (в порядку ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
d13d2933009346208203015fb13152b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-003378-a.a2
Назва:
ВИМОГА (в порядку ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Замовнику
КНП «Одеська обласна дитяча
клінічна лікарня» Одеської
обласної ради»
код ЄДРПОУ 01998532
ВИМОГА
(в порядку ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Ознайомившись з Тендерною документацією щодо процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-17-003378-a, щодо предмету: ДК 021-2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 – 38671 Стерилізатор паровий (Стерилізатор паровий); 35364 Стерилізатор сухо жаровий (Стерилізатор повітряний)) (надалі - ТД), Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Одеської обласної ради» (надалі - Замовник) виявлено у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, а саме:
По перше:
В таблиці технічних вимог до Стерилізатора повітряного зокрема у Додатку № 3 до ТД містяться технічні характеристики, які наявні імовірно у єдиного виробника цих медичних виробів, адже мають індивідуальні ознаки. Дане обумовлює необхідність з боку Замовника внести зміни до цих вимог з метою розширення кола потенційних учасників які можуть запропонувати дані повітряні стерилізатори інших виробників. При цьому Замовник має визначити лише найголовніші вимоги, які потрібні замовнику – об’єм камери стерилізатору, його габаритні розміри з допустимими для нього відхиленнями (±).
Прете зазначені у п. 2.10. Додатку №3 «Габаритні розміри, мм (в.ш.г.) не більше 385х360х400 мм» – є дискримінаційними так як у різних виробників співвідношення сторін різне, в одного більша висота але вона вужча, а в іншого менша висота але ширша.
Тому, Замовник має вказані у даному пункті «Габаритні розміри, мм, ВхШхГ не більше 385х360х400 мм» – прибрати шляхом внесення з мін у ТД зазначівши не більше 400*550*400, для того, щоб кожен з габаритів підходив не тільки одному виробнику, або додатково обґрунтувати цю вимогу у ТД.
Також дискримінаційною є умова викладена у п. 2.3. у Додатку № 3 до ТД, в частині
«Підтримувані режими роботи, град. С / хв.» в якому зазначено «можливість встановлення 5 режимів в діапазоні 50…250 град С, 1…999 хв.», що не відповідає положенням Державних санітарних норм та правил «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я» затвердженими Наказом МОЗ України №553 від 11.08.2014 р.
Тому, Замовник має внести зміни у даний пункт зазначивши,- «Всі режими стерилізації запрограмовані автоматично та відповідають Державним санітарним нормам та правилам «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я» затвердженими Наказом МОЗ України №552 від 11.08.2014 р. (надалі - Наказ МОЗ) або обґрунтувати вимогу щодо можливості встановлення 5 режиму в діапазоні 50…200 град С, 1…999 хв.
По друге:
За умовами п. 4.2 Тендерної документації (надалі - ТД) - Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 3 до цієї тендерної документації. В якому Стерилізатор паровий (Стерилізатор паровий) Стерилізатор сухо жаровий (Стерилізатор повітряний)), визначені одним лотом.
Враховуючи дане, можна прийти до висновку, що дані умови ТД та Медико-технічні вимоги створюють передумови для можливого спотворення конкуренції, та сприяють зловживанням у процедурі закупівлі як замовником так і учасниками. Адже предмет закупівлі містить різні коди за національним класифікатором медичних виробів НК 024:2023.
Відповідно до п. 39 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) - Частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції...
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону - Кожен учасник має право подати одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Відповідно до а ч. 4 ст. 22 Закону - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вище, та керуючись ч. 2 ст. 24 Закону, –
ПРОШУ:
1. Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Одеської обласної ради» з власної ініціативи - внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-17-003378-a, а саме зазначити:
- у пункті 2.10. «Габаритні розміри, мм, ВхШхГ не більше 400*550*400, або
додатково обґрунтувати інші розміри як вимогу у ТД;
- у пункті 2.3. зазначити,- «Всі режими стерилізації запрограмовані автоматично
та відповідають Державним санітарним нормам та правилам «Дезінфекція,
передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах
охорони здоров’я» затвердженими Наказом МОЗ України №553 від 11.08.2014 р.
(надалі - Наказ МОЗ) або обґрунтувати вимогу щодо можливості встановлення 5
режиму в діапазоні 50…200 град С, 1…999 хв.
2. Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Одеської обласної ради» з власної ініціативи - внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-17-003378-a, - визначивши у п. 4.1. Тендерної документації та у Додатку 3 до ТД предмет даної закупівлі окремими його частинами (Лотами), а саме розподіливши наступним чином:
- ЛОТ 1 Стерилізатор паровий (стерилізатор паровий) - об`єм стерилізаційної камери, дм3 , не менше, 100 – 2 шт., за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 за кодом за НК 024:2023 –38671.
- ЛОТ 2 Стерилізатор сухожаровий (Стерилізатор повітряний) - об'єм стерилізаційної камери, не менше 10 л, 1 шт., за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 за кодом за НК 024:2023 –35364.
20.07.2023 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА про внес змін до ТД.pdf 20.07.2023 15:37
Дата подачі:
20.07.2023 15:37
Вирішення:
Шановний Учасник! Вивчивши Вашу вимогу, КНП «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» ООР», повідомляє наступне:
Відповідно до п. 33 ч. 1 ст 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
Ч. 1 ст. 23 Закону передбачає, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Ч.4 ст. 23 даного Закону передбачено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Також відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Ми вважаємо запотрібними такі технічні характеристики предмету закупівлі, виходячі з принципів здійснення процедури публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
bbdd093d260e422bbecbf5403f55923c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-003378-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.docx 18.07.2023 08:33
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.07.2023 08:34