-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
бензин А-95, дизельне паливо
Закупівля проводиться відповідно до порядку, визначеного Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями)
Торги відмінено
4 730 044.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 300.44 UAH
мін. крок: 1% або 47 300.44 UAH
Період оскарження:
17.07.2023 10:56 - 18.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних умов ТД
Номер:
de045f7880f4447b9124e99730b2a0fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-002659-a.a3
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов ТД
Скарга:
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-17-002659-a за предметом код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти: бензин А-95, дизельне паливо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Партнерський договір АЗС МАРШАЛ.pdf 21.07.2023 15:35
- Партнерський договір АЗС БРСМ.pdf 21.07.2023 15:36
- 21.07.СКАРГА ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ.pdf.asice.zip 21.07.2023 15:36
- Зразки талонів ТМ БРСМ-Нафта.pdf 21.07.2023 15:36
- Зразки талонів Маршал.pdf 21.07.2023 15:36
- 21.07.СКАРГА ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ.docx 21.07.2023 15:36
- Рішення від 25.07.2023 № 11310.pdf 25.07.2023 20:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2023 № 12208.pdf 08.08.2023 14:03
- Рішення від 07.08.2023 № 12208.pdf 10.08.2023 15:36
- Пояснення щодо проведення процедури.pdf 27.07.2023 12:59
- Поясненн щодо проведення процедури 1.docx 27.07.2023 12:59
- Протокол зміни и нова ТД.pdf 15.08.2023 10:18
- Звіт про виконання рішення.pdf 15.08.2023 10:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2023 16:51
Дата розгляду скарги:
07.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2023 20:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.08.2023 15:36
Дата виконання рішення Замовником:
15.08.2023 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство «Харківблагоустрій» повідомляє що виконало рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12208-р/пк-пз від 07.08.2023 року, шляхом внесення змін у тендерну документацію за процедурою яка зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-07-17-002659-a , код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти: бензин А-95, дизельне паливо
Скарга
Скасована
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
86d6e8e8874b4f12ba16b2243455b208
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-002659-a.a2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-17-002659-a за предметом код ДК 021:2015 — 09130000-9 - нафта і дистиляти: бензин А-95, дизельне паливо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Партнерський договір АЗС МАРШАЛ.pdf 21.07.2023 15:24
- Партнерський договір АЗС БРСМ.pdf 21.07.2023 15:24
- дод.1.Синергія СУЯ.pdf 21.07.2023 15:24
- 21.07. СКАРГА ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ.pdf.asice.zip 21.07.2023 15:24
- Зразки талонів ТМ БРСМ-Нафта.pdf 21.07.2023 15:24
- Зразки талонів Маршал.pdf 21.07.2023 15:24
- 21.07.СКАРГА ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ.docx 21.07.2023 15:24
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
21.07.2023 15:32
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискримінаційних + невідповідних ПКМУ № 1178 умов ТД
Номер:
1aabd646665b4b77a5e81555f95d8091
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-002659-a.a1
Назва:
Оскарження дискримінаційних + невідповідних ПКМУ № 1178 умов ТД
Вимога:
Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі нами було
виявлено умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України
«Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт
і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового
режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених
постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості).
Деталі у файлі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ умови тендерної документації.pdf 20.07.2023 14:04
Дата подачі:
20.07.2023 14:04
Вирішення:
Замовник не погоджується та заперечує факт наявності дискримінаційного характеру в положеннях тендерної документації. Звертаємо увагу, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки палива, не порушено жодну норму законодавства. Нами, Замовником торгів, було проведено попередній аналіз щодо наявності конкуренції на ринку при встановленні вимог, на які Скаржник посилається, за результатами якого підтверджуємо безумовну конкуренцію. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Керуючись інформацією, поданою Скаржником в скарзі, п. 3.5. Додатку 2 до тендерної документації наразі викладено в наступній редакції: «..Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)/ ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації...» Відповідно до ч. ІІ додатку 2 до тендерної документації: «Смарт – картка або талон. Смарт – картка або талон- це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.Особистий кабінет.
Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними смарт – картками ,формувати статистичні звіти по витратам ,місцям використання( отоварення ) бланків дозволів , карти АЗС Учасника , тощо . Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування смарт – картками чи талонами , блокування та розблокування доступу....Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між смарт-картками з можливістю побудови маршруту руху до АЗС, за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, інформацією про місце розташування кожної із запропонованих Учасником АЗС , на підтвердження чого учасником надається скрин відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі. Доступ до особистого інтернет-кабінету, надає можливість в режимі реального часу самостійно управляти лімітами та обмеженнями на картках, відстежувати операції з рухом коштів та нафтопродуктів на рахунку чи картці, переглядати умови договору, зв’язуватись безпосередньо з підтримкою при виникненні питань або труднощів, а також отримувати бухгалтерську звітність. Дана умова тендерної документації не є дискримінаційною, оптимізує, систематизує і покращує співпрацю між постачальником та замовником. Аналіз ринку підтверджує, що дана вимога може бути забезпечена мережею заправок WOG https://oldonline.wog.ua/ru/login/index, OKKO https://www.okko.ua/, Socar https://socar.secureprofile.info/Account/LogOn, UPG https://upgcard.com.ua/ua/auth/login, Ukrnafta https://click.ukrnafta.com/mc/index.php/usr/login/login, Avias https://fuel.avias.ua/, Amic https://my.amicenergy.com.ua/ та ін. Тобто, конкуренція наявна. Предметом закупівлі є товар-пальне, а не перепродаж талонів та паливних карт. В чинному законодавстві України відсутня вказівка на те, що така технічна характеристика способу отримання пального як електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, може бути підтверджена лише обмеженим колом постачальників.
3. Відповідно до п. 3.6. Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога:
«У складі пропозиції надає документ що підтверджує право використання Учасником найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних смарт картках / талонах, АЗС, тощо. Дана технічна специфікація разом із технічними вимогами до предмету закупівлі підписується уповноваженою особою Учасника, що підтверджує згоду останнього з викладеними в ній технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами Замовника»
Вимога щодо надання ліцензійного договору(чи іншого документа) є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання ліцензійного договору від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб підприємства, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Замовник визначає ряд технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його якісного та швидкого виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки палива, не порушено жодну норму законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено